De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stiekem bellen 's avond enzoquote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat moet je ermee.
Ik geef niets door. Dat mag ze zelf doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GEEFT NIKS HOOR FLIPS AFSPREKEN ZONDER NUMMERS GAAT VAST WEL MAKKELIJK WORDEN!!
Ez gaat gewoon doorgeefluik spelen
Je hebt goed, en je hebt beter.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik ben al gehosseld hoor.
Klootzakquote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je stiekem bellen 's avond enzo![]()
![]()
Nee, dat weet ik zelf ook eigenlijk niet.Zie de PI ook.
[..]
Ik geef niets door. Dat mag ze zelf doen.
[..]
Je hebt goed, en je hebt beter.
Ze heeft al een mattiequote:Op donderdag 1 december 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezo niet in deze situatie?
/nieuwsgierig
Er is nog al een verschil tussen een mattie of een gepassioneerde lover!!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze heeft al een mattie
En nu ook weg houdoe.
CHICKIEEEEE!!quote:
Hallo Appeltje:)quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 1 december 2011 11:44 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn mattie is zeer gepassioneerd.
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou mijn oren klapperen weer hoor, wat ik deze keer te horen kreeg.
Weer zal ik fictieve namen gebruiken want mensen vertellen mij dit in vertrouwen maar ik wil jullie wel op de hoogte stellen van alle funzige users die fok heeft.
Deze keer gaat het om een user uit brabant die centraal staat, laten we hem outronic noemen..
Outronic is een redelijke rustige user en heeft een vriendschappelijke band met de users Levensweg(jaja uit een eerdere verhaal) Capje1987 en Flipper(ook uit een eerdere verhaal).
Deze blonde god had zijn geile oogjes laten vallen op 1 van de meest leuke vrouwelijke fokusers genaamd OmdatSchaap.
Omdatschaap is een blond meisje met volle krullen en outronic had nog nooit zoiets aan zijn paal kunnen rijgen dus hij had dit als zijn levensmissie ingesteld om dit voor elkaar te krijgen.
Outronic zette al zijn hosselkunsten in in de nachtbagger,udowu en arg slowchats in om omdatschaap haar aandacht te krijgen.
HEt duurde enkele uren en het lukte hem, omdatschaap viel als een blok voor zijn charmes niet wetend dat hij gewoon sex wou hebben met haar.
Naar vele chatsessies op msn en praatsessies op skype kwamen ze tot de conclusie dat het misschien maar beter was om een keertje af te speken, omdatschaap dacht voor een gezellig bakje thee te gaan, outronic dacht gewoon om zijn zaad in haar mond te deponeren te gaan.
Iedereen waarschuwde outronic wel om rustig aan te doen want het is een nogal rustig en timide dame.
Outronic is de beroerste niet en ging gewoon voor een rustig 1e date om bij de 2e date omdatschaap helemaal uit elkaar te trekken.
De 1e date was gezellig en geschiedde in een dorpje/stadje rondom de veluwe en outronic verwende deze dame volop met aandacht en ghb zodat hij zijn grijpgrage vingertjes sowieso bij de 1e date in haar broekje te krijgen, en het lukte hem mensen!
Ze zat te soppen als koekje in een kopje thee toen hij tekeer ging tijdens hun kopje thee op een teras.
1e date was gewoon geslaagd dus voor outronic en de 2e date zou dan bij hem thuis zijn in het altijd gezellige brabant waar alles keigaaf is en de nachten lang zijn, iets wat outronic graag wou met deze omdatschaap.
Er ging een weekje overheen en omdatschaap stape vol van verwachting op de trein richting het diepe zuiden waar outronic als een ware heer haar opwachtte op het station.
Ze zagen elkaar en een diepe kus volgde.
Outronic heeft geen auto dus moest omdatschap achterop de fiets bij hem richting zijn huis.
Eenmaal aangekomen deed hij de deur als een echte ware heer open voor haar en flikkerde haar de woonkamer in waar zij de schrik van haar leven kreeg.
Er waren enkel wat kaarsjes aangestoken en er lag een matras midden in de woonkamer!
Omdatschaap vroeg zich hardop af wat er ging gebeuren en outronic schreeuwde: Gij kut! Ik ga je delen met mijn vrienden Capje1987 en Levensweg, die jongens zijn ook aan sex toe net als mij en wij gaan jou eens fijn misbruiken zoals het hoort.
Zo gezegd zo gediggiedaan, Levensweg en Capje1987 kwamen nakend binnen en lachtte een beetje vies want zij wisten waarom ze hier waren en hadden er overduidelijk zin in want hun hengels stonden al in volle glorie!
Outronic is de beroerdste niet en maande zijn matties tot kalmte, he jongens zoals afgesproken ga ik eerst he!
Beide boys knikte van ja, ja outronic dat was de afspraak maar schiet op want wij willen ook.
Omdatschaap wist wat haar te doen stond en liet het maar gewoon over zich heen komen en ging liggen op de iets wat vuile matras.
Outronic ging als een ware stier tijdens een rodeo tekeer op haar en trok constant aan haar haar want omdatschaap niet zo heel tof vond want haar mooie krulletjes gingen er een beetje uit zo.
Na 5 niet zo liefdevolle minuten kwam outronic klaar met een wilde brul en dit was het startsein voor de 2 andere jongens om helemaal los te gaan.
Nog 5 niet liefdevolle minuten gingen voorbij en Levensweg en Capje1987 kwamen volop in omdatschaap haar gezichtje klaar waarna outronic dat al rukkend ook nog maar een keertje deed.
De 3 jongens waren voldaan, omdatschaap was misbruikt...
Outronic als echte heer gaf omdatschaap haar kleren terug en zei tegen haar: Daar is het gat van de deur, het station weet je ook nog wel te vinden he??
Omdatschap huilde een beetje omdat zij nog zaad in haar gezicht had en vroeg of ze zich niet eerst mocht wasse, dit was gewoon optie voor outronic: oprotten gij kut schreeuwde hij.
Omdatschaap verliet huilend met een gezichtje vol tranen en sperma het huis van outronic en ging lopend richting het station om in de eerst volgende trein richting het veluwe gebied te vertrekken..
Zijn er nou echt geen normale jongens op deze wereld vroeg ze zich huilend af...
Ik vind dit echt niet kunnen hoor mensen
arm schaap!
Ik vind het ook getuigen van veel respect enz dat je gefingeerde namen gebruikt.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
en op de waarheid berust allemaal
Nou maar uiteindelijk zal ik een programma starten genaamd Fokkers ontmaskerd en zal ik de echte namen gaan onthullen want er zitten veel smeerlappen hierquote:Op donderdag 1 december 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook getuigen van veel respect enz dat je gefingeerde namen gebruikt.
Dit soort dingen zou niemand out in the open willen hebben lijkt mij.
Al druk in gesprek met SBS6 zeker?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou maar uiteindelijk zal ik een programma starten genaamd Fokkers ontmaskerd en zal ik de echte namen gaan onthullen want er zitten veel smeerlappen hier
nee met Foktvquote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al druk in gesprek met SBS6 zeker?
Sunchaser wordt je medepresentator?quote:
Huisbezoekjes en alles.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zal zelf als een ware Alberto losgaan natuurlijk
Ik sta nu naast het matras waarop omdatschaap compleet is uitgewoond door 3 mannelijke FOK!users. Deze heel kamer straalt geilheid uit. Ik denk dat als we met een UV lamp de muren beschijnen we nog wel wat kutsappen en andere lichaamsvloeistoffen kunnen ontdekken.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta nu naast het matras waarop omdatschaap compleet is uitgewoond door 3 mannelijke FOK!users. Deze heel kamer straalt geilheid uit. Ik denk dat als we met een UV lamp de muren beschijnen we nog wel wat kutsappen en andere lichaamsvloeistoffen kunnen ontdekken.
Ik ga nu alvast chips en dip inslaan.quote:
Ja ik kan er niks aan doen dat Omdatschaap zoveel vocht verliestquote:
Ik doe monopoly spelenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zo ook weer lekker stil hier ik denk ik kom even gezellig praten met heleboel lieve fokkers
waar zijn jullie
Geen idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vind hij dat ook fijn?
* Huppelmuts gooit mandarijntje naar Ez toe!!quote:
Nog meer? Ik heb hier al een netje liggen. Half op, dat wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gooit mandarijntje naar Ez toe!!
Ja, ben net gebeld.quote:
Je hebt vitamientjes nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog meer? Ik heb hier al een netje liggen. Half op, dat wel.
Chimeids op een ICT academiequote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
stoere boi, je kan ook chimeids gaan hosselen
Ja hiernaast is zo'n pauper school voor mensen dier op één vak gezakt zijn en daar hun havo ofzo afmakenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zijn er geen andere opleidingen op je school dan?
quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb trouwens een spytool Dalando, en ja het was ook Dimens' schuld dat iedereen weggging.
iBood hunt? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanavond, als de ibood hunt voorbij is neem ik mijn oude weer terug.
Mediaplayers, geurtjes, dora mp3spelers, spongebob troep.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iBood hunt? Wat heb ik gemist?
Wat is er aan de hand appeltje appeltje appeltjequote:Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef Omdatappel het volgende:
Begin nou niet weer hoor.
Ander onderwerp.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mediaplayers, geurtjes, dora mp3spelers, spongebob troep.

.
stomme kk beorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
"Ragboer maakt me altijd kk boos, als ik hem zie vuist erin"
Correctie: Broer van ragboer.quote:
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
"Ragboer maakt me altijd kk boos, als ik hem zie vuist erin"
Wie heeft aids, Oostblokker of haar zus?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Correctie: Broer van ragboer.
Ragboer is de kloon van mijn broertje, tevens ook de zus van de ex van oostblokker, maar die heeft aids dus gaat dood gelukkig heeft hij nog een stiefzus en die kent weer iemand in de gevangenis die een broer heeft. Die broer zit op school bij mij.
Dan is het goedquote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zag je de "" niet? speedking zei dat een keer![]()
Ragboer is een baas
Lezen manquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie heeft aids, Oostblokker of haar zus?
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
ragboer maakt me altijd kk boos, als k hem keer zie vuist er in
Nee nietwaar geil boterbabbelaartje van mequote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef Plastic_zak het volgende:
O IK HEB DE COMBO VAN PIEL GEBROKEN
Gebeurt niet vaak dat we het ergens over eens zijn!quote:
Die trollscience hangt me aardig mijn nek uit jaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef mc-Piel het volgende:
Wat een nazi die speedking. Nog erger dan die trollscience ofzo
Say whut.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Correctie: Broer van ragboer.
Ragboer is de kloon van mijn broertje, tevens ook de zus van de ex van oostblokker, maar die heeft aids dus gaat dood gelukkig heeft hij nog een stiefzus en die kent weer iemand in de gevangenis die een broer heeft. Die broer zit op school bij mij.
Geniet van de gelegenheid.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dat we het ergens over eens zijn!
Held, ik eet gyros! is ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die geen shoarma eten vanavond
Neuh, zal niet nodig zijn.quote:
Ja lang verhaal, staat op de hyves van de zoon van Ragboer en Oostblokker helemaal uitgelegd.quote:
Werken enzo beetje. jij?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey wat gaan jullie dit weekend doen?
Zus komt langs.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoax hoax! Link doet het heul niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja lang verhaal, staat op de hyves van de zoon van Ragboer en Oostblokker helemaal uitgelegd.
www.030polenlunetten.hyves.nl
Oh sorry je moet in polen wonen om die link te kunnen openenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoax hoax! Link doet het heul niet.
Hey ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb trouwens een spytool Dalando, en ja het was mede door Dimens dat iedereen wegging.
Holly, de plek bij uitstek voor 13 jarige meisjes uit een lagere sociale klasse om zwanger te geraken door een etnische minderheid van +- 16 jaar met een petje op zijn hoofd.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey Omdatappel, ga je wel eens naaar holly?
Heeee, die mensquote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ik ook.
Tevens was alles prima en rustig, tot jij hier kwam.
Is dat in Utrecht?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey Omdatappel, ga je wel eens naar holly?
Ksst.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ik ook.
Jij viel mij toch aan?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ik ook.
Dat doet iedereen, dus waarom je bij dimens extra moet huilen snap ik niet helemaal.quote:
Je gaat nooit uit in Rotterdam? of shoppen?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Nee.
Ik kom alleen in Rotterdam om over te stappen, eigenlijk.
Dat extra chromosoompje komt je bevattingsvermogen niet ten goede.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat doet iedereen, dus waarom je bij dimens extra moet huilen snap ik niet helemaal.
Back ontopic graag!
oh wacht..
Jouw humor kennelijk ook niet, ik kan nog steeds niet om je '' grappen'' lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat extra chromosoompje komt je bevattingsvermogen niet ten goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Nee, meer dan een uur reizen voor mij en OV is duuuuur. Ik wil er wel een keer naar de Primark.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je gaat nooit uit in Rotterdam? of shoppen?
Shoppenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
En nu stoppen anders wordt appeltje verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zit ook een primark in hoofddorp appeltje! Is dat dichterbij?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, meer dan een uur reizen voor mij en OV is duuuuur. Ik wil er wel een keer naar de Primark.
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
En nu stoppen anders wordt appeltje verdrietig
Zorg dat een van je ouders bij de NS gaat werken.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, meer dan een uur reizen voor mij en OV is duuuuur. Ik wil er wel een keer naar de Primark.
I know! Nee, helaas niet. Dus die in Rotterdam moet het worden, dan kan ik dat nog combineren met een tripje naar vriendlief.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er zit ook een primark in hoofddorp appeltje! Is dat dichterbij?
OMGquote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorg dat een van je ouders bij de NS gaat werken.
Goed planquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know! Nee, helaas niet. Dus die in Rotterdam moet het worden, dan kan ik dat nog combineren met een tripje naar vriendlief.
Rotterdam.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know! Nee, helaas niet. Dus die in Rotterdam moet het worden, dan kan ik dat nog combineren met een tripje naar vriendlief.
Ok, en nu wil je zeker een medaille?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Mijn ouders werken dus echt niet bij NS
Jij krijgt een medaille voor proberen grappig te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ok, en nu wil je zeker een medaille?
Daar wil ik ook heen binnenkort!!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.
Ik was dinsdag nog bij de Primark, leuk vestje gekocht.
Ooit spijkerbroeken gekocht daar voor 9 en 11 euro.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.
Furdinand.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Goed plan
Vriendlief? Ik heb wat gemist
Ben al een poosje niet meer geweest hier
Jammer, dan kan je gratis reizenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Mijn ouders werken dus echt niet bij NS
Jaloers.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.
Een FOK! relatiequote:
Jij maakt het topic speciaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Wat is er dan zo speciaal hier dan ik moet komen mcpiellll
Mja, ik vind er ook maar zelden wat, maar ongeveer eens in het kwartaal loop ik eens langs.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooit spijkerbroeken gekocht daar voor 9 en 11 euro.
Gingen bijna een jaar mee, topspul! Jammer genoeg
zijn veel van de modellen niet leuk tegenwoordig.
Haha serieuss?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.
Zt, ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie moet ik nu gaan hosselen?
Eh tfoe sahbi ik had mezelf voorgenomen om m'n usb kabel te pakken en die foto op m'n computer te zetten van het bordje bij de bushalte, maar het is tot dusver nog niet gelukt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Wat is er dan zo speciaal hier dan ik moet komen mcpiellll
Ik maak ieder topic speciaalquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij maakt het topic speciaal.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een FOK! relatie
Gefeliciteerd appeltjee!
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eh tfoe sahbi ik had mezelf voorgenomen om m'n usb kabel te pakken en die foto op m'n computer te zetten van het bordje bij de bushalte, maar het is tot dusver nog niet gelukt.
Trollscience! Hij is wel het vrouwtje.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie moet ik nu gaan hosselen?
Het viel wel mee hoe groot hoor en het was geen verf, in mijn gedachten leek het zoquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef coban het volgende:
[..]!!!! Heb je serieus pic gemaakt hahahh
Nice man nice die pic moet ik hebben
Daar kan ik ook weinig aan doen, toch.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan pingt ze me 100x per dag omdat ze in de bus zit
ik heb niet pingquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan pingt ze me 100x per dag omdat ze in de bus zit
Geeft niet ookal was het niet wat op coban lijkt dan ben ik al happy dat het er in de buurt komt hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het viel wel mee hoe groot hoor en het was geen verf, in mijn gedachten leek het zo![]()
Maar ik zal de foto even uploaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ehm...quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
Trollscience en zoontje van Huppelmuts die samen met duplo gaan spelen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei een hoofdletter vergeten boe fucking woe.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is de tijd van de maand he?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Of misschien ben jij gewoon een moederneukende kuthuilie.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Dimens het volgende:
Wel spijt dat ik Trillscience zijn UI ooit eens vrijwillig heb gemaakt.
Tja, wat je aanvallen noemt.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd het toch op "moederneukende kuthuilie". Verder oninteressant gelul kan in mijn DM, daar kan ik het tenminste negeren.

Zucht, kap gewoon allebei eens met dat gekleuter.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ehm...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja, wat je aanvallen noemt.[ afbeelding ]
Verder boeit het mij geen ene kanker meer, maar ga niet overal over mij praten met je; "Ja maar Dimens dit dat boehoe mama"
Oke gelukkig, was al bang dat jij het was.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:00 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb het niet zelf gemaakt. Toen ze bezig waren met wegwerkzaamheden moest ik naar een andere bushalte, deze dus! ( julianalaan delft) Hier zag ik dit. Uiteraard ben ik de maker van de foto.
Geen ideequote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke gelukkig, was al bang dat jij het was.
Maar maar, wie gaan er coban daar op dat schrijven?
Mijn aanbiddersquote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke gelukkig, was al bang dat jij het was.
Maar maar, wie gaan er coban daar op dat schrijven?
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef coban het volgende:
OMG DAT PLAATJE![]()
mijn leven is fakking compleet nu jongens
Nederland bestaat over 2 jaar niet meer, alles wordt cobanlandquote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef TWP het volgende:
[..]
En je staat in de mooiste stad van Nederland.
Mee eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef TWP het volgende:
[..]
En je staat in de mooiste stad van Nederland.
Nee, ik was aan 't rijden op de heftruck.quote:
Verzekering?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee, ik was aan 't rijden op de heftruck.
Ik ga ervan af, blijft mijn jas vast hangen aan de hendel.
Nu is de hendel kapot!
Kost 400 euro om het te repareren.
En nu weet ik neit of ik het moet betalen met mijn komende salaris of niet.
(ik kan mijn salaris echt niet missen)
Die van mijquote:
Dan is het je eigen schuld jaquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Die van mij?
Ik loop daar stage en hoor eigenlijk die dag niet eens in de loods.
Ben toch stiekem gegaan
500 per maand? wtff ik maar 90 per maandquote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik krijg 500 euro stagevergoeding per maand.
En die wil ik niet kwijt
NEEEquote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuld ja
Ik loop 5 dagen stage, 40 uur per week.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
500 per maand? wtff ik maar 90 per maand
ik 3 dagen per week, 800 uur p:quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik loop 5 dagen stage, 40 uur per week.
800 uur per 5 maanden.
En ik werd in de loods (logistieke sector)
Vind je het gek dat ik zo lekker verdien, vergelijken met andere sectoren.
En natuurlijk geluk hebben van een goede stageplek vinden
Vind je het gekquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik 3 dagen per week, 800 uur p:
OHquote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
net zo daar boven even
nouhou hoezo kut eindequote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Kut einde
Maar bazen spel inderdaad
Ik ga weer opnieuw spelen, wanneer ik tijd heb
i knowquote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga eerst Oblivion uitspelen voor ik aan Skyrim begin.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan laat je bewust de quotes achterwege uit het vorige topic. En waar zie je mij huilen? Ik ga alleen in op de uiterst absurde bewering van Dalando, je anusmaatje, die beweert dat ik iedereen wegjaag terwijl jij me bewust aanvalt.
Gratis tip van remlof.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht, kap gewoon allebei eens met dat gekleuter.
Nouja, ik moest 2 uur zoeken en heb rond een hele berg gelopen voordat ik erachter kwam dat het gewoon was waar ik dus begon. En daarna ging ik dood.quote:
het is superleuk je word er wel beter in hoorquote:
Ja ik vind het ook wel tof. Al ben ik maar een beetje aan het rondhuppelen, ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
het is superleuk je word er wel beter in hoor
druk je de M even in krijg je een mapquote:Op donderdag 1 december 2011 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik moest 2 uur zoeken en heb rond een hele berg gelopen voordat ik erachter kwam dat het gewoon was waar ik dus begon. En daarna ging ik dood.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Anders laat je het gewoon en ga je er verder niet meer over huilen.
quote:
ik heb ook geen geld maar ik speel het tochquote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik game niet meer omdat ik er geen geld voor heb. Nou, ik heb het wel maar ik koop er betere dingen van.
Die wist ik. Maar het was midden op de berg, ik dacht dat ik er van de andere kant wel bij zou kunnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
druk je de M even in krijg je een map
ohja soms moet je op hele rare manieren ergens komenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die wist ik. Maar het was midden op de berg, ik dacht dat ik er van de andere kant wel bij zou kunnen.
Hoe?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik heb ook geen geld maar ik speel het toch
KAN JE EEN PAARD KOPEN!? OHMYquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja soms moet je op hele rare manieren ergens komen
ik heb ook wel eens met mijn paard op schuine bergen gelopen om af te snijden enzo
ja maar met gevechten gaat die heel vaak dood en bij elke stad buiten de stal staan paarden te koop voor 1000 euroquote:
Ik ook niet, dit was mijn eerste spel, dus ik was helemaal verbaasd dat het werkte. Maarja, ik game normaal nooit, hoorde hier enorm veel over, maar ga dan niet kei veel betalen voor dat enkele uurtje dat ik eens speel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, downloadendaar doe ik niet aan.
Maar 1000 is kei duur, en als die dood is dan ben je hem helemaal kwijt?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja maar met gevechten gaat die heel vaak dood en bij elke stad buiten de stal staan paarden te koop voor 1000 euro
je kan ook even op esc drukken en dan bij help sommige dingen lezenover paarden staat er ook tussen.
ik leef onder bijstands niveauquote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit was mijn eerste spel, dus ik was helemaal verbaasd dat het werkte. Maarja, ik game normaal nooit, hoorde hier enorm veel over, maar ga dan niet kei veel betalen voor dat enkele uurtje dat ik eens speel.
ja idd ik ren en fast travel nu ook gewoon caps lock is rennen dat weet je wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar 1000 is kei duur, en als die dood is dan ben je hem helemaal kwijt?Doe ik wel als ik hoger ben dan, nu vermaak ik me nog wel terwijl ik huppel.
Mja inderdaad, daarbij vind ik het echt belachelijke bedragen die ze ervoor vragen. Het is maar een spel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik leef onder bijstands niveau
dus ik ga echt niet een spel kopen. Doei heb het al moeilijk genoeg
en ik zit ook nog hele dagen thuis dus een beetje entertainment verdien ik wel.
ditquote:Op donderdag 1 december 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja inderdaad, daarbij vind ik het echt belachelijke bedragen die ze ervoor vragen. Het is maar een spel.
Ja bier kan je niet downloadenquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja bier kan je niet downloaden
Dat soort apps halen mijn ouders telkens en dan komen ze weer helemaal blij doen met die totaal nutteloze dingen.quote:
Terechte klachtquote:Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort apps halen mijn ouders telkens en dan komen ze weer helemaal blij doen met die totaal nutteloze dingen.
Daarna ook niet hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie willen de komende dagen niet met mij zoenen
omg die is al uit 2006 ofzoquote:
Alles van rijschool 69quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef TWP het volgende:
Oké, stel: er komt een persoon je huis binnen met een geladen pistool en hij houdt deze tegen je hoofd. De enige vraag die hij stelt is: "welke film moet ik nu meteen gaan downloaden?!"
Wat zou jij zeggen?
Nee avada kedavraquote:Op donderdag 1 december 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Als flippiee boos is doet ze een flipendo op je.
tovenaren!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
Welke mensen komen er op het idee om films 31GB groot te maken.Wat is het met deze persoonswezens.
en dan doei P_zquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die hun films in full HD willen bekijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
Welke mensen komen er op het idee om films 31GB groot te maken.Wat is het met deze persoonswezens.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dan doei P_zP_z kan nooit doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey aight ah mattie
Nou?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die hun films in full HD willen bekijken.
Gast, je moet eens weten hoe groot de films zijn die ze gebruiken in de bioscoop.
Wel als ik je doodwensquote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
P_z kan nooit doei
hey aight ah mattie
Ik daag je uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is niet toegestaan op het forum, als je dat doet moet ik een TR maken en dat wil ik niet.
IK BEN BANG FLIPS!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
P_z ik wens je dood.
IK DURF GEEN TEE ER TE MAKEN JE GAAT ME PIKSTRAF GEVENquote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
P_z ik wens je dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |