De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet. Aardrijkskundequote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Floxcie het volgende:
Wie wilt mijn aardrijkskunde huiswerk maken?
Leuke bijnaam wel.quote:
Oké, ik stuur jouw 20 begrippen, jij zoekt foto's en beantwoord de vragen:quote:
Te laat ZT heeft dat al gedaanquote:
Mijn parkiet is doodgegaan aan een TRquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, mijn vader heeft ooit een been gebroken door een TR.
Mijn zoon is daar way to baas voorquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
Trollscience en zoontje van Huppelmuts die samen met duplo gaan spelen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
Jouw vader kan tenminste dingen breken. Ik heb niet eens een vader.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, mijn vader heeft ooit een been gebroken door een TR.
Lego dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is daar way to baas voor
Same here.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw vader kan tenminste dingen breken. Ik heb niet eens een vader.
Picsquote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is daar way to baas voor
Wat is duplo?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
Trollscience en zoontje van Huppelmuts die samen met duplo gaan spelen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjensquote:
net of ik tr's doe! Heb ik nog maar 1 keer gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat ZT heeft dat al gedaan
Dat is elke zoon.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjens
Gelijk heb je. Die trollscjens hangt me aardig mijn nek uit!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjens
Lekker voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter
Het is de tijd van de maand he?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei een hoofdletter vergeten boe fucking woe.
Bon Apetitquote:
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is de tijd van de maand he?
Ik ga al wegquote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.
Of misschien ben jij gewoon een moederneukende kuthuilie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.
Je krijgt Pepsi als je klaar bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met je vorige taak, meester.
Ik ben meer een Coca Cola man.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Je krijgt Pepsi als je klaar bent.
je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Of misschien ben jij gewoon een moederneukende kuthuilie.
Gelukkig, ik zal mijn zaad maar laten zitten danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond.
en mijn poepresten ook maar dan :$quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zal mijn zaad maar laten zitten dan![]()
![]()
Heeft ze jou ook gerimt?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
en mijn poepresten ook maar dan :$
Geen huiswerk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hele dag huiswerk fuuuuu.. en nog niet klaar
HAHAquote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hele dag huiswerk fuuuuu.. en nog niet klaar
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?quote:
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer welquote:
Dus in theorie is het mogelijk dat je vrijdag langskomtquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?![]()
[..]
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer wel
Fout: Telegramstijl.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen gaat een film in premiere
fifty fifty ofzo
Komedie over kanker.
Met heel veel kankergrappen.
Weird
Maar je hebt wel de hele dag huiswerk, ik durf dat niet echt vrij te noemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?![]()
[..]
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer wel
h oi nectarquote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Nectar het volgende:
Mensen die andere mensen verbeteren hebben een laag zelfvertoruwen gehalte.
Mijn leraren hebben weinig zelfvertrouwen dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Nectar het volgende:
Mensen die andere mensen verbeteren hebben een laag zelfvertoruwen gehalte.
Hey Troll.quote:
Zo een goede comebackquote:Op woensdag 30 november 2011 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn leraren hebben weinig zelfvertrouwen dan.
Ik had ook niet van jou verwacht dat je één volledige post alle woorden aan elkaar kon schrijven.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo een goede comeback
had ik niet van jou verwacht
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus in theorie is het mogelijk dat je vrijdag langskomt
Sshh.. niet zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de hele dag huiswerk, ik durf dat niet echt vrij te noemen.
Jouw redenatie klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo een goede comeback
had ik niet van jou verwacht
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
[..]
Sshh.. niet zeggen![]()
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had ook niet van jou verwacht dat je één volledige post alle woorden aan elkaar kon schrijven.
omdathetkanquote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')
Captain Obvious hieroquote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw redenatie klopt gewoon niet.
En daarna?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
Vriendin: Nieuwer is altijd beter.
Ik:______________________!
Tijd voor een nieuwe vriendin danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
Vriendin: Nieuwer is altijd beter.
Ik:______________________!
Haar reactie na 5 minuten: Het zal wel.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vriendin dan
Een vriendin, een.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:37 schreef Nectar het volgende:
Ik wist niet dat Rezania een vriendin had.
Je hebt geen vriendin nodig om keihard te neuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
Ik wil ook een vriendin om keihard te n**k*n
Maar ik ben nog te jong daarvoor
Ik zeg toch verder niks ah zemmel.. Ik weet dat jij geen vriendin, omdat fbquote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haar reactie na 5 minuten: Het zal wel.
Mijn gezicht nu:
[..]
[..]
Een vriendin, een.
En hoe jong ben jij dan? 14?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
Ik wil ook een vriendin om keihard te n**k*n
Maar ik ben nog te jong daarvoor
12quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En hoe jong ben jij dan? 14?
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zeg toch verder niks ah zemmel.. Ik weet dat jij geen vriendin, omdat fb
Gewoon naar de schoolhoer gaan.quote:
Neuken op een wcquote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Vriendin voor seks nemenga dan gewoon naar holly en neuk een chimeid op de wc.
How's that working for you?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Vriendin voor seks nemenga dan gewoon naar holly en neuk een chimeid op de wc.
Rechterhoek op zijn neus. Wat haat ik die kerel.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
How's that working for you?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grapje mang, Anders zou ik tog niet zo indelligente oferkomn of wel=
Door een schaap?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaanmaar ik ben er wel een paar keer gepijpt
Ik hart eigenlijk niemandquote:
Ik ook niet en het staat niet op mijn to do list. Of nouja niet op een openbare danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaanmaar ik ben er wel een paar keer gepijpt
Nee inderdaad. Stel je voor hoe dat Nederlands van je dan zou zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grapje mang, Anders zou ik tog niet zo indelligente oferkomn of wel=
ben je al gedoucht? om 20:00 lig je erin!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Thanks.
Maar zonder al dat gefuck met het getyp, is het wel waar.
Ik houd het toch op "moederneukende kuthuilie". Verder oninteressant gelul kan in mijn DM, daar kan ik het tenminste negeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Dimens het volgende:
Wel spijt dat ik Trillscience zijn UI ooit eens vrijwillig heb gemaakt.
Niks van aan trekken. Hij loopt altijd op iedereen te kankeren en 5 min. later is ie weer liefquote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Dimens het volgende:
Wel spijt dat ik Trillscience zijn UI ooit eens vrijwillig heb gemaakt.
Sup pimmetje2010, waarom zit je latijd op dit account =Pquote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ben je al gedoucht? om 20:00 lig je erin!
zin inquote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sup pimmetje2010, waarom zit je latijd op dit account =P
Kun je hier ook, vervelend jochie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd het toch op "moederneukende kuthuilie". Verder oninteressant gelul kan in mijn DM, daar kan ik het tenminste negeren.
Constant de confrontatie opzoeken waar iedereen het kan zien, wat een held ben je toch ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je hier ook, vervelend jochie.
Of in de badkamer tijdens een meetquote:
na niet me dingquote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Klikken jullie wel eens op de respect button onder aan het topic?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of in de badkamer tijdens een meet
quote:
Ik meld gewoon dat ik spijt heb. Jij kunt het niet negeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Constant de confrontatie opzoeken waar iedereen het kan zien, wat een held ben je toch ook.
zoek die site dan opquote:
Truee. Jmmr welquote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Teveel trolls, dan krijg je dat.
Appeltjesquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige uitleg?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent al constant aan het kankeren, waarom stop je niet gewoon een tampon in je wond of neem je een pilletje. Dat laatste is trouwens geen doodsbedreiging als een mod het leest.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik meld gewoon dat ik spijt heb. Jij kunt het niet negeren.
radzendia denk ik 0,quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeveel chimeids heeft radzendia al gehad? Ik denk 0
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Is het geen nog tijd om appeltje tot nieuwe baas van udowu uit te roepen? Met taart bier en nootjes, en kaas op een prikkertje
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
nu durf ik eigenlijk niet meer te posten als appel er is..
En terecht! Dat zal je leren, kwajongen!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
nu durf ik eigenlijk niet meer te posten als appel er is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Bedankt a mattiequote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef Trollscience het volgende:
Ik neem de kans om Plastic_zak te noemen als #2 troll van FOK!, na Jahr00n. Je verdient het.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En terecht! Dat zal je leren, kwajongen!appeellll, mensen denken dat ik je stalk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach kind, flikker toch op.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent al constant aan het kankeren, waarom stop je niet gewoon een tampon in je wond of neem je een pilletje. Dat laatste is trouwens geen doodsbedreiging als een mod het leest.
Doei.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Ach weet je wat. Stop volgen voorlopig. Kusjes
Ik volg jequote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Ach weet je wat. Stop volgen voorlopig. Kusjes
Dat doe je ook, liefje.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
appeellll, mensen denken dat ik je stalk.
Ook nog maar net. Hoevaak is dit topic al niet bedreigt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:03 schreef SurinaamseKip het volgende:
Deel 780, UDOWU is toch nog best ver gekomen
want daarvoor bestond het nog niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:03 schreef SurinaamseKip het volgende:
Deel 780, UDOWU is toch nog best ver gekomen
Je stelt je ook aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef coban het volgende:
Hahaha, kijk al die liefde dan
En dan zijn er users die beweren dat ik mij aanstel
coooooooobaaaaaaanquote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef coban het volgende:
Het is toch al "opgelost"?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hierblijven jij!
Allemaal lief doen nu
Jij bent daarom ook niet de enige die zich aanstelt, maar goh, raad eens, dat is een mening.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef coban het volgende:
Nee, omdat ik er niet meer op in ben gegaan. En dan ineens gaat iedereen weg omdat men eerst "normaal" moet doenquote:
Ik ben wel voor een dikke relreeks waar alle fokfitties los gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef Furdinand het volgende:
naam verandering is nodig hier. UDOWU -> UDEOU
Meh.. die is er al verschillende keren geweest en al die keren heeft het niks opgeleverd.. Beetje zinloosquote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een dikke relreeks waar alle fokfitties los gaan
die reeks noemen we BRAWL.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een dikke relreeks waar alle fokfitties los gaan
Met poll waar mensen uit 5 fitties kunnen kiezen waarvan er slechts 1 in de reeks uitgevochten wordquote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh.. die is er al verschillende keren geweest en al die keren heeft het niks opgeleverd.. Beetje zinloos
Ik begrijp niet waarom je denkt dat ik mij aanstel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent daarom ook niet de enige die zich aanstelt, maar goh, raad eens, dat is een mening.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je denkt dat ik mij aanstel.
je hebt je oude ui terugquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
kutsfeertje hier zeg damn ben weer weg
en zo blijft er een kutsfeer als iedereen weggaatquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
Doei.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
ja ik wil best blijven maar heb geen zinquote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
en zo blijft er een kutsfeer als iedereen weggaat
Das fijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
schatje kom trug ik ben erquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
cobanquote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef coban het volgende:
nee hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 19:46 schreef Nectar het volgende:
lol Pz aap, geef mij die credits dan
radzendia heb ik bedacht tfoe!
hjb strontquote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
klaag me maar aan ik blijf toch in hoger beroep gaan
en ik maak die shit in je dekensquote:Op woensdag 30 november 2011 19:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
hjb stront
ik bedenk die shit jij steelt die shit
Ze doen niet lief enzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wat is dit hier? waarom iedereen weg ? WTF
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
Vanaf nu doet iedereen weer lief en leuk en gezellig alles ditdat.
spit hem g leg je tekst op tafelquote:Op woensdag 30 november 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
FOK! op FB zegt zoiets..quote:Op woensdag 30 november 2011 20:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
een meet? wtfffff waar heb jij het over XD
ik vind zelfs je appeltjesbuik lief dit dat.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
DITquote:Op woensdag 30 november 2011 19:54 schreef Omdatappel het volgende:
Dankje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind zelfs je appeltjesbuik lief dit dat.
Awh, wat lievv.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb leuk een plankje heel hoog opgehangen voor mijn kat
Was dik veel moeite en ik was al bang dat hij er dan niet op wou ofzo
Het is een bengaal en die zitten graag hoog zodat ze overzicht hebben en uit de hoogte kunnen doen
En nu zit hij er de hele tijd al op
gayquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga GTST kijken________!
Mn vriendin roept me
Ja ik doe zo een foto in mijn topiekjequote:
pics ?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga GTST kijken________!
Mn vriendin roept me
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey appel ik koop gebruikte tampons van je. 20 euro per stuk
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik doe zo een foto in mijn topiekje
Kan je hem zien liggen
Dude.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
liefst met zoveel mogelijk bloed
meteen doen. en dan wachten tot geld binnen is voor 20 tampons. doos goedkoopste tampons kopen. thee zetten. tampons erin. ongefrankeerd verzenden. profit!quote:
Ja klopt en ik had het eerst nog niet gedaan want hij zat overal onder.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
alle katten vinden hoog zitten mooi. hoe hoger hoe hoger de status als ze met meer zijn.
het liefst een plek met goed uitzicht op de hele kamer + deur.
Omfg.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
meteen doen. en dan wachten tot geld binnen is voor 20 tampons. doos goedkoopste tampons kopen. thee zetten. tampons erin. ongefrankeerd verzenden. profit!
Omfg.quote:
Kwestie van smaak. Ik weet niet wat jij mooi vindt, toch.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gewoon een normale vraag was ditheb je mooie vingers? daar hou ik van
![]()
Maak eens pics.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik weet niet wat jij mooi vindt, toch.
ah die hak al eens gezien. mooi beestquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oh dit is mijn topic trouwens: Bengaal van L. naar Gr. #2 Waar Dazzle z'n karakter laat zien
Is al deel 2 in deel 1 staan ook nog fotos
als ze boos weggaat ga ik klacht indienen bij admin met heeeeeeeul suggestief iets in de richting van permban, maar dan liever omschreven en een 10 euro biljet erbij.quote:
Awh, wat lief!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Speciaal voor jullie
Eerst van op die koelkastNee hij heeft geen spikes dat is een plant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kijkt hij al weer snel weg omdat flits
[ afbeelding ]
Deze is donker maar hij zit wel zo tevreden![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 30 november 2011 20:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Speciaal voor jullie
Eerst van op die koelkastNee hij heeft geen spikes dat is een plant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier kijkt hij al weer snel weg omdat flits
[ afbeelding ]
Deze is donker maar hij zit wel zo tevreden![]()
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, wat lief!
En wat een mooooooie!
quote:
Ja dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 30 november 2011 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ah ook nog bij de verwarmingsbuis!
je kunt nog een dubbelgevouwen handdoek erop leggen vinden de meeste katten lekker liggen. ziet eruit als een prachtplek voor je droppie. en wat een vacht echt wow mooi goud
vetbet ken ik niet. handdoek werkt iig en is makkelijk te ontharen / wassen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al
ik denk dat ik een keer een stuk vetbed op maat ga laten knippen en dan ga ik even kijken hoe ik die nu kan bevestigen
hij lag ook de hele tijd op de koelkast zonder dekentje of iets. Maar ik ga nog wel even wat er op doen.
Dat is wel heel erg fout dat je dit nu zegtquote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
leer hem stilliggen rond je nek. gratis bontsjaal!
quote:Around this time, Jean Mill (née Sugden) began to renew her breeding efforts.
..I deliberately crossed leopard cats with domestic cats for several important reasons. At that time, wild cats were being exploited for the fur market. Nursing female leopard cats defending their nests were shot for their pelts, and the cubs were shipped off to pet stores worldwide. Unsuspecting cat lovers bought them, unaware of the danger, their unpleasant elimination habits and the unsuitability of keeping wild cats as pets. Most of the wild kittens from this era ended up in zoos or escaped onto city streets. I hoped that by putting a leopard coat on a domestic cat, the pet trade could be safely satisfied. If fashionable women could be dissuaded from wearing furs that look like friends' pets, the diminished demand would result in less poaching of wild species.
eigenlijk heeft ie ze zo gemaakt om makkelijk aan bont te komen, maar ja dat kan hij zomaar niet zeggen! het boefjequote:Op woensdag 30 november 2011 20:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg fout dat je dit nu zegt
quote van wiki bengalen:
[..]
vetbed is een soort nep schapenvacht.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vetbet ken ik niet. handdoek werkt iig en is makkelijk te ontharen / wassen.
morgen gaat het ook al flink tekeerquote:Op woensdag 30 november 2011 20:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Maandag storm dus thuisblijven (h)
ah kay. ziet er nog zachter uit ookquote:Op woensdag 30 november 2011 20:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vetbed is een soort nep schapenvacht.
Net zo fluffy zacht, warm en makkelijk in de wasmachine te doen en verliest zijn hydrofobe kracht dan ook niet. Een druppeltje water zou er op blijven liggen. Ook ideaal voor in de werpkist met puppys / kittens de moeder kan haar nest dan droog en schoon houden.
[ afbeelding ]
Heb er nu al eentje, dubbelgevouwen omdat die veel te groot is, op de hoek gelegd waar hij ligt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah kay. ziet er nog zachter uit ook
maar dan hoef ik niet met het ov dus ik ga gewoon naar school p:quote:Op woensdag 30 november 2011 20:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
morgen gaat het ook al flink tekeer
Krijg je niet de optie tabbladen opslaan als je in één keer je browser wilt afsluiten?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef aight1 het volgende:
hallo als ik allemaal tabbladen heb openstaan maar ik m'n laptop moet afsluiten, is er een manier dat ik die dan nog open heb als ik m weer opstart
de makkelijkste weg is de veiligste. copy paste de belangrijke pagina's. of bookmark ze. klaar.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef aight1 het volgende:
hallo als ik allemaal tabbladen heb openstaan maar ik m'n laptop moet afsluiten, is er een manier dat ik die dan nog open heb als ik m weer opstart
pin tabquote:Op woensdag 30 november 2011 20:31 schreef aight1 het volgende:
Ja zoiets moet het worden ik zit nog wel even na te denken wat optimaal is natuurlijk maar ach zo werkt het goed misschien hoeft het wel nooit anders:Pquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
2 ijzeren rondjes door dat spul doen en (laag) aan de muur vastschroeven. zit kat niet in de weg, vanaf de grond zie je het nauwelijks, makkelijk los te maken en het ligt vast.
ow da wilde ik nog als suggestie doen, rubber matje eraan vast. als je al zoiets hebt ff op maat maken en klaar toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja zoiets moet het worden ik zit nog wel even na te denken wat optimaal is natuurlijk maar ach zo werkt het goed misschien hoeft het wel nooit anders:P
er ligt al een anti slip mat onder
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow da wilde ik nog als suggestie doen, rubber matje eraan vast. als je al zoiets hebt ff op maat maken en klaar toch?
Dan blijven ze waar je surftquote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik zie het nut van pinnen nog niet zo.
Werkt dit ook met uitzetten ja?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
pin tab
met rechtmuisknop op tabblad klikken en dan pin tab bij chrome werkt dit wel doe ik ook altijd
Ik durf dat risico niet te nemen want weet het niet zekerquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Krijg je niet de optie tabbladen opslaan als je in één keer je browser wilt afsluiten?
ik begin steeds benieuwder te worden naar welke sites je open hebt staanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik durf dat risico niet te nemen want weet het niet zeker
Ja ik heb dat altijdquote:
ja 100 tabbladen voor school, geen zin om morgen alles weer op te zoekenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik begin steeds benieuwder te worden naar welke sites je open hebt staan
nice dan probeer ik dat, hopelijk werkt 't bij mij ookquote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb dat altijd
als je het weg klikt en weer open
dan ga je verder waar je was
bijvoorbeeld normaal heb je google als startpagina
altijd begint ie dan met een lege google pagina
maar als ik google gepinned heb en zoek op boeken
en ik klik internet weg
en later weer open
dan krijg ik weer de pagina met google waar ik boeken heb gezocht
omg ik gebruikte het al? nu dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb zojuist iedereen gemanipuleerd Google Chrome te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |