quote:Op woensdag 30 november 2011 18:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En terecht! Dat zal je leren, kwajongen!appeellll, mensen denken dat ik je stalk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach kind, flikker toch op.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bent al constant aan het kankeren, waarom stop je niet gewoon een tampon in je wond of neem je een pilletje. Dat laatste is trouwens geen doodsbedreiging als een mod het leest.
Doei.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Ach weet je wat. Stop volgen voorlopig. Kusjes
Ik volg jequote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Flippiee het volgende:
Ach weet je wat. Stop volgen voorlopig. Kusjes
Dat doe je ook, liefje.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
appeellll, mensen denken dat ik je stalk.
Ook nog maar net. Hoevaak is dit topic al niet bedreigt.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:03 schreef SurinaamseKip het volgende:
Deel 780, UDOWU is toch nog best ver gekomen
want daarvoor bestond het nog niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:03 schreef SurinaamseKip het volgende:
Deel 780, UDOWU is toch nog best ver gekomen
Je stelt je ook aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef coban het volgende:
Hahaha, kijk al die liefde dan
En dan zijn er users die beweren dat ik mij aanstel
coooooooobaaaaaaanquote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef coban het volgende:
Het is toch al "opgelost"?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hierblijven jij!
Allemaal lief doen nu
Jij bent daarom ook niet de enige die zich aanstelt, maar goh, raad eens, dat is een mening.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:04 schreef coban het volgende:
Nee, omdat ik er niet meer op in ben gegaan. En dan ineens gaat iedereen weg omdat men eerst "normaal" moet doenquote:
Ik ben wel voor een dikke relreeks waar alle fokfitties los gaanquote:Op woensdag 30 november 2011 19:05 schreef Furdinand het volgende:
naam verandering is nodig hier. UDOWU -> UDEOU
Meh.. die is er al verschillende keren geweest en al die keren heeft het niks opgeleverd.. Beetje zinloosquote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een dikke relreeks waar alle fokfitties los gaan
die reeks noemen we BRAWL.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een dikke relreeks waar alle fokfitties los gaan
Met poll waar mensen uit 5 fitties kunnen kiezen waarvan er slechts 1 in de reeks uitgevochten wordquote:Op woensdag 30 november 2011 19:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh.. die is er al verschillende keren geweest en al die keren heeft het niks opgeleverd.. Beetje zinloos
Ik begrijp niet waarom je denkt dat ik mij aanstel.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent daarom ook niet de enige die zich aanstelt, maar goh, raad eens, dat is een mening.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je denkt dat ik mij aanstel.
je hebt je oude ui terugquote:Op woensdag 30 november 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je denkt dat ik mij aanstel.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
kutsfeertje hier zeg damn ben weer weg
en zo blijft er een kutsfeer als iedereen weggaatquote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
Doei.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:22 schreef Beach het volgende:
ja ik wil best blijven maar heb geen zinquote:Op woensdag 30 november 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
en zo blijft er een kutsfeer als iedereen weggaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |