De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet. Aardrijkskundequote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Floxcie het volgende:
Wie wilt mijn aardrijkskunde huiswerk maken?
Leuke bijnaam wel.quote:
Oké, ik stuur jouw 20 begrippen, jij zoekt foto's en beantwoord de vragen:quote:
Te laat ZT heeft dat al gedaanquote:
Mijn parkiet is doodgegaan aan een TRquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, mijn vader heeft ooit een been gebroken door een TR.
Mijn zoon is daar way to baas voorquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
Trollscience en zoontje van Huppelmuts die samen met duplo gaan spelen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
Jouw vader kan tenminste dingen breken. Ik heb niet eens een vader.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, mijn vader heeft ooit een been gebroken door een TR.
Lego dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is daar way to baas voor
Same here.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw vader kan tenminste dingen breken. Ik heb niet eens een vader.
Picsquote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is daar way to baas voor
Wat is duplo?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
Trollscience en zoontje van Huppelmuts die samen met duplo gaan spelen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjensquote:
net of ik tr's doe! Heb ik nog maar 1 keer gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat ZT heeft dat al gedaan
Dat is elke zoon.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjens
Gelijk heb je. Die trollscjens hangt me aardig mijn nek uit!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjens
Lekker voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter
Het is de tijd van de maand he?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei een hoofdletter vergeten boe fucking woe.
Bon Apetitquote:
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is de tijd van de maand he?
Ik ga al wegquote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.
Of misschien ben jij gewoon een moederneukende kuthuilie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.
Je krijgt Pepsi als je klaar bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met je vorige taak, meester.
Ik ben meer een Coca Cola man.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Je krijgt Pepsi als je klaar bent.
je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Of misschien ben jij gewoon een moederneukende kuthuilie.
Gelukkig, ik zal mijn zaad maar laten zitten danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond.
en mijn poepresten ook maar dan :$quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zal mijn zaad maar laten zitten dan![]()
![]()
Heeft ze jou ook gerimt?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
en mijn poepresten ook maar dan :$
Geen huiswerk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hele dag huiswerk fuuuuu.. en nog niet klaar
HAHAquote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hele dag huiswerk fuuuuu.. en nog niet klaar
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?quote:
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer welquote:
Dus in theorie is het mogelijk dat je vrijdag langskomtquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?![]()
[..]
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer wel
Fout: Telegramstijl.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen gaat een film in premiere
fifty fifty ofzo
Komedie over kanker.
Met heel veel kankergrappen.
Weird
Maar je hebt wel de hele dag huiswerk, ik durf dat niet echt vrij te noemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?![]()
[..]
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer wel
h oi nectarquote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Nectar het volgende:
Mensen die andere mensen verbeteren hebben een laag zelfvertoruwen gehalte.
Mijn leraren hebben weinig zelfvertrouwen dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Nectar het volgende:
Mensen die andere mensen verbeteren hebben een laag zelfvertoruwen gehalte.
Hey Troll.quote:
Zo een goede comebackquote:Op woensdag 30 november 2011 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn leraren hebben weinig zelfvertrouwen dan.
Ik had ook niet van jou verwacht dat je één volledige post alle woorden aan elkaar kon schrijven.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo een goede comeback
had ik niet van jou verwacht
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus in theorie is het mogelijk dat je vrijdag langskomt
Sshh.. niet zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de hele dag huiswerk, ik durf dat niet echt vrij te noemen.
Jouw redenatie klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo een goede comeback
had ik niet van jou verwacht
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
[..]
Sshh.. niet zeggen![]()
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had ook niet van jou verwacht dat je één volledige post alle woorden aan elkaar kon schrijven.
omdathetkanquote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')
Captain Obvious hieroquote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw redenatie klopt gewoon niet.
En daarna?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
Vriendin: Nieuwer is altijd beter.
Ik:______________________!
Tijd voor een nieuwe vriendin danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
Vriendin: Nieuwer is altijd beter.
Ik:______________________!
Haar reactie na 5 minuten: Het zal wel.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vriendin dan
Een vriendin, een.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:37 schreef Nectar het volgende:
Ik wist niet dat Rezania een vriendin had.
Je hebt geen vriendin nodig om keihard te neuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
Ik wil ook een vriendin om keihard te n**k*n
Maar ik ben nog te jong daarvoor
Ik zeg toch verder niks ah zemmel.. Ik weet dat jij geen vriendin, omdat fbquote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haar reactie na 5 minuten: Het zal wel.
Mijn gezicht nu:
[..]
[..]
Een vriendin, een.
En hoe jong ben jij dan? 14?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
Ik wil ook een vriendin om keihard te n**k*n
Maar ik ben nog te jong daarvoor
12quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En hoe jong ben jij dan? 14?
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zeg toch verder niks ah zemmel.. Ik weet dat jij geen vriendin, omdat fb
Gewoon naar de schoolhoer gaan.quote:
Neuken op een wcquote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Vriendin voor seks nemenga dan gewoon naar holly en neuk een chimeid op de wc.
How's that working for you?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Vriendin voor seks nemenga dan gewoon naar holly en neuk een chimeid op de wc.
Rechterhoek op zijn neus. Wat haat ik die kerel.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
How's that working for you?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grapje mang, Anders zou ik tog niet zo indelligente oferkomn of wel=
Door een schaap?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaanmaar ik ben er wel een paar keer gepijpt
Ik hart eigenlijk niemandquote:
Ik ook niet en het staat niet op mijn to do list. Of nouja niet op een openbare danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaanmaar ik ben er wel een paar keer gepijpt
Nee inderdaad. Stel je voor hoe dat Nederlands van je dan zou zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grapje mang, Anders zou ik tog niet zo indelligente oferkomn of wel=
ben je al gedoucht? om 20:00 lig je erin!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Thanks.
Maar zonder al dat gefuck met het getyp, is het wel waar.
Ik houd het toch op "moederneukende kuthuilie". Verder oninteressant gelul kan in mijn DM, daar kan ik het tenminste negeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Dimens het volgende:
Wel spijt dat ik Trillscience zijn UI ooit eens vrijwillig heb gemaakt.
Niks van aan trekken. Hij loopt altijd op iedereen te kankeren en 5 min. later is ie weer liefquote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Dimens het volgende:
Wel spijt dat ik Trillscience zijn UI ooit eens vrijwillig heb gemaakt.
Sup pimmetje2010, waarom zit je latijd op dit account =Pquote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ben je al gedoucht? om 20:00 lig je erin!
zin inquote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sup pimmetje2010, waarom zit je latijd op dit account =P
Kun je hier ook, vervelend jochie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd het toch op "moederneukende kuthuilie". Verder oninteressant gelul kan in mijn DM, daar kan ik het tenminste negeren.
Constant de confrontatie opzoeken waar iedereen het kan zien, wat een held ben je toch ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je hier ook, vervelend jochie.
Of in de badkamer tijdens een meetquote:
na niet me dingquote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Klikken jullie wel eens op de respect button onder aan het topic?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of in de badkamer tijdens een meet
quote:
Ik meld gewoon dat ik spijt heb. Jij kunt het niet negeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Constant de confrontatie opzoeken waar iedereen het kan zien, wat een held ben je toch ook.
zoek die site dan opquote:
Truee. Jmmr welquote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Teveel trolls, dan krijg je dat.
Appeltjesquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige uitleg?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent al constant aan het kankeren, waarom stop je niet gewoon een tampon in je wond of neem je een pilletje. Dat laatste is trouwens geen doodsbedreiging als een mod het leest.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik meld gewoon dat ik spijt heb. Jij kunt het niet negeren.
radzendia denk ik 0,quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeveel chimeids heeft radzendia al gehad? Ik denk 0
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Is het geen nog tijd om appeltje tot nieuwe baas van udowu uit te roepen? Met taart bier en nootjes, en kaas op een prikkertje
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
nu durf ik eigenlijk niet meer te posten als appel er is..
En terecht! Dat zal je leren, kwajongen!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
nu durf ik eigenlijk niet meer te posten als appel er is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Bedankt a mattiequote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef Trollscience het volgende:
Ik neem de kans om Plastic_zak te noemen als #2 troll van FOK!, na Jahr00n. Je verdient het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |