Geen huiswerk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hele dag huiswerk fuuuuu.. en nog niet klaar
HAHAquote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hele dag huiswerk fuuuuu.. en nog niet klaar
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?quote:
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer welquote:
Dus in theorie is het mogelijk dat je vrijdag langskomtquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?![]()
[..]
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer wel
Fout: Telegramstijl.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen gaat een film in premiere
fifty fifty ofzo
Komedie over kanker.
Met heel veel kankergrappen.
Weird
Maar je hebt wel de hele dag huiswerk, ik durf dat niet echt vrij te noemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?![]()
[..]
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer wel
h oi nectarquote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Nectar het volgende:
Mensen die andere mensen verbeteren hebben een laag zelfvertoruwen gehalte.
Mijn leraren hebben weinig zelfvertrouwen dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:28 schreef Nectar het volgende:
Mensen die andere mensen verbeteren hebben een laag zelfvertoruwen gehalte.
Hey Troll.quote:
Zo een goede comebackquote:Op woensdag 30 november 2011 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn leraren hebben weinig zelfvertrouwen dan.
Ik had ook niet van jou verwacht dat je één volledige post alle woorden aan elkaar kon schrijven.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo een goede comeback
had ik niet van jou verwacht
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus in theorie is het mogelijk dat je vrijdag langskomt
Sshh.. niet zeggenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de hele dag huiswerk, ik durf dat niet echt vrij te noemen.
Jouw redenatie klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zo een goede comeback
had ik niet van jou verwacht
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
[..]
Sshh.. niet zeggen![]()
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')quote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had ook niet van jou verwacht dat je één volledige post alle woorden aan elkaar kon schrijven.
omdathetkanquote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waaromzouikallewoordenaanelkaarwillenschrijven?:')
Captain Obvious hieroquote:Op woensdag 30 november 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw redenatie klopt gewoon niet.
En daarna?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
Vriendin: Nieuwer is altijd beter.
Ik:______________________!
Tijd voor een nieuwe vriendin danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
Vriendin: Nieuwer is altijd beter.
Ik:______________________!
Haar reactie na 5 minuten: Het zal wel.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vriendin dan
Een vriendin, een.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:37 schreef Nectar het volgende:
Ik wist niet dat Rezania een vriendin had.
Je hebt geen vriendin nodig om keihard te neuken.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
Ik wil ook een vriendin om keihard te n**k*n
Maar ik ben nog te jong daarvoor
Ik zeg toch verder niks ah zemmel.. Ik weet dat jij geen vriendin, omdat fbquote:Op woensdag 30 november 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haar reactie na 5 minuten: Het zal wel.
Mijn gezicht nu:
[..]
[..]
Een vriendin, een.
En hoe jong ben jij dan? 14?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
Ik wil ook een vriendin om keihard te n**k*n
Maar ik ben nog te jong daarvoor
12quote:Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En hoe jong ben jij dan? 14?
Oh ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zeg toch verder niks ah zemmel.. Ik weet dat jij geen vriendin, omdat fb
Gewoon naar de schoolhoer gaan.quote:
Neuken op een wcquote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Vriendin voor seks nemenga dan gewoon naar holly en neuk een chimeid op de wc.
How's that working for you?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Vriendin voor seks nemenga dan gewoon naar holly en neuk een chimeid op de wc.
Rechterhoek op zijn neus. Wat haat ik die kerel.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
How's that working for you?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grapje mang, Anders zou ik tog niet zo indelligente oferkomn of wel=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |