Door een schaap?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaanmaar ik ben er wel een paar keer gepijpt
Ik hart eigenlijk niemandquote:
Ik ook niet en het staat niet op mijn to do list. Of nouja niet op een openbare danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaanmaar ik ben er wel een paar keer gepijpt
Nee inderdaad. Stel je voor hoe dat Nederlands van je dan zou zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 18:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grapje mang, Anders zou ik tog niet zo indelligente oferkomn of wel=
ben je al gedoucht? om 20:00 lig je erin!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Thanks.
Maar zonder al dat gefuck met het getyp, is het wel waar.
Ik houd het toch op "moederneukende kuthuilie". Verder oninteressant gelul kan in mijn DM, daar kan ik het tenminste negeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Dimens het volgende:
Wel spijt dat ik Trillscience zijn UI ooit eens vrijwillig heb gemaakt.
Niks van aan trekken. Hij loopt altijd op iedereen te kankeren en 5 min. later is ie weer liefquote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Dimens het volgende:
Wel spijt dat ik Trillscience zijn UI ooit eens vrijwillig heb gemaakt.
Sup pimmetje2010, waarom zit je latijd op dit account =Pquote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ben je al gedoucht? om 20:00 lig je erin!
zin inquote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sup pimmetje2010, waarom zit je latijd op dit account =P
Kun je hier ook, vervelend jochie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd het toch op "moederneukende kuthuilie". Verder oninteressant gelul kan in mijn DM, daar kan ik het tenminste negeren.
Constant de confrontatie opzoeken waar iedereen het kan zien, wat een held ben je toch ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je hier ook, vervelend jochie.
Of in de badkamer tijdens een meetquote:
na niet me dingquote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Klikken jullie wel eens op de respect button onder aan het topic?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of in de badkamer tijdens een meet
quote:
Ik meld gewoon dat ik spijt heb. Jij kunt het niet negeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Constant de confrontatie opzoeken waar iedereen het kan zien, wat een held ben je toch ook.
zoek die site dan opquote:
Truee. Jmmr welquote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Teveel trolls, dan krijg je dat.
Appeltjesquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige uitleg?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent al constant aan het kankeren, waarom stop je niet gewoon een tampon in je wond of neem je een pilletje. Dat laatste is trouwens geen doodsbedreiging als een mod het leest.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik meld gewoon dat ik spijt heb. Jij kunt het niet negeren.
radzendia denk ik 0,quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeveel chimeids heeft radzendia al gehad? Ik denk 0
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Is het geen nog tijd om appeltje tot nieuwe baas van udowu uit te roepen? Met taart bier en nootjes, en kaas op een prikkertje
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
nu durf ik eigenlijk niet meer te posten als appel er is..
En terecht! Dat zal je leren, kwajongen!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
nu durf ik eigenlijk niet meer te posten als appel er is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Bedankt a mattiequote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef Trollscience het volgende:
Ik neem de kans om Plastic_zak te noemen als #2 troll van FOK!, na Jahr00n. Je verdient het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |