na niet me dingquote:Op woensdag 30 november 2011 18:52 schreef SurinaamseKip het volgende:
Klikken jullie wel eens op de respect button onder aan het topic?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of in de badkamer tijdens een meet
quote:
Ik meld gewoon dat ik spijt heb. Jij kunt het niet negeren.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Constant de confrontatie opzoeken waar iedereen het kan zien, wat een held ben je toch ook.
zoek die site dan opquote:
Truee. Jmmr welquote:Op woensdag 30 november 2011 18:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Teveel trolls, dan krijg je dat.
Appeltjesquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Enige uitleg?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent al constant aan het kankeren, waarom stop je niet gewoon een tampon in je wond of neem je een pilletje. Dat laatste is trouwens geen doodsbedreiging als een mod het leest.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik meld gewoon dat ik spijt heb. Jij kunt het niet negeren.
radzendia denk ik 0,quote:Op woensdag 30 november 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeveel chimeids heeft radzendia al gehad? Ik denk 0
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Is het geen nog tijd om appeltje tot nieuwe baas van udowu uit te roepen? Met taart bier en nootjes, en kaas op een prikkertje
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
nu durf ik eigenlijk niet meer te posten als appel er is..
En terecht! Dat zal je leren, kwajongen!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef Furdinand het volgende:
nu durf ik eigenlijk niet meer te posten als appel er is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Bedankt a mattiequote:Op woensdag 30 november 2011 18:57 schreef Trollscience het volgende:
Ik neem de kans om Plastic_zak te noemen als #2 troll van FOK!, na Jahr00n. Je verdient het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |