De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet. Aardrijkskundequote:Op woensdag 30 november 2011 18:11 schreef Floxcie het volgende:
Wie wilt mijn aardrijkskunde huiswerk maken?
Leuke bijnaam wel.quote:
Oké, ik stuur jouw 20 begrippen, jij zoekt foto's en beantwoord de vragen:quote:
Te laat ZT heeft dat al gedaanquote:
Mijn parkiet is doodgegaan aan een TRquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, mijn vader heeft ooit een been gebroken door een TR.
Mijn zoon is daar way to baas voorquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
Trollscience en zoontje van Huppelmuts die samen met duplo gaan spelen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
Jouw vader kan tenminste dingen breken. Ik heb niet eens een vader.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, mijn vader heeft ooit een been gebroken door een TR.
Lego dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is daar way to baas voor
Same here.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jouw vader kan tenminste dingen breken. Ik heb niet eens een vader.
Picsquote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is daar way to baas voor
Wat is duplo?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
Trollscience en zoontje van Huppelmuts die samen met duplo gaan spelen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjensquote:
net of ik tr's doe! Heb ik nog maar 1 keer gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te laat ZT heeft dat al gedaan
Dat is elke zoon.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjens
Gelijk heb je. Die trollscjens hangt me aardig mijn nek uit!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel baas. Maar mijn zoon is veel te bazig voor trollscjens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |