Ja zoiets moet het worden ik zit nog wel even na te denken wat optimaal is natuurlijk maar ach zo werkt het goed misschien hoeft het wel nooit anders:Pquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
2 ijzeren rondjes door dat spul doen en (laag) aan de muur vastschroeven. zit kat niet in de weg, vanaf de grond zie je het nauwelijks, makkelijk los te maken en het ligt vast.
ow da wilde ik nog als suggestie doen, rubber matje eraan vast. als je al zoiets hebt ff op maat maken en klaar toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja zoiets moet het worden ik zit nog wel even na te denken wat optimaal is natuurlijk maar ach zo werkt het goed misschien hoeft het wel nooit anders:P
er ligt al een anti slip mat onder
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow da wilde ik nog als suggestie doen, rubber matje eraan vast. als je al zoiets hebt ff op maat maken en klaar toch?
Dan blijven ze waar je surftquote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik zie het nut van pinnen nog niet zo.
Werkt dit ook met uitzetten ja?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
pin tab
met rechtmuisknop op tabblad klikken en dan pin tab bij chrome werkt dit wel doe ik ook altijd
Ik durf dat risico niet te nemen want weet het niet zekerquote:Op woensdag 30 november 2011 20:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Krijg je niet de optie tabbladen opslaan als je in één keer je browser wilt afsluiten?
ik begin steeds benieuwder te worden naar welke sites je open hebt staanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik durf dat risico niet te nemen want weet het niet zeker
Ja ik heb dat altijdquote:
ja 100 tabbladen voor school, geen zin om morgen alles weer op te zoekenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik begin steeds benieuwder te worden naar welke sites je open hebt staan
nice dan probeer ik dat, hopelijk werkt 't bij mij ookquote:Op woensdag 30 november 2011 20:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb dat altijd
als je het weg klikt en weer open
dan ga je verder waar je was
bijvoorbeeld normaal heb je google als startpagina
altijd begint ie dan met een lege google pagina
maar als ik google gepinned heb en zoek op boeken
en ik klik internet weg
en later weer open
dan krijg ik weer de pagina met google waar ik boeken heb gezocht
omg ik gebruikte het al? nu dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb zojuist iedereen gemanipuleerd Google Chrome te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |