Dankje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind zelfs je appeltjesbuik lief dit dat.
Awh, wat lievv.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb leuk een plankje heel hoog opgehangen voor mijn kat
Was dik veel moeite en ik was al bang dat hij er dan niet op wou ofzo
Het is een bengaal en die zitten graag hoog zodat ze overzicht hebben en uit de hoogte kunnen doen
En nu zit hij er de hele tijd al op
gayquote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga GTST kijken________!
Mn vriendin roept me
Ja ik doe zo een foto in mijn topiekjequote:
pics ?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga GTST kijken________!
Mn vriendin roept me
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey appel ik koop gebruikte tampons van je. 20 euro per stuk
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik doe zo een foto in mijn topiekje
Kan je hem zien liggen
Dude.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
liefst met zoveel mogelijk bloed
meteen doen. en dan wachten tot geld binnen is voor 20 tampons. doos goedkoopste tampons kopen. thee zetten. tampons erin. ongefrankeerd verzenden. profit!quote:
Ja klopt en ik had het eerst nog niet gedaan want hij zat overal onder.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
alle katten vinden hoog zitten mooi. hoe hoger hoe hoger de status als ze met meer zijn.
het liefst een plek met goed uitzicht op de hele kamer + deur.
Omfg.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
meteen doen. en dan wachten tot geld binnen is voor 20 tampons. doos goedkoopste tampons kopen. thee zetten. tampons erin. ongefrankeerd verzenden. profit!
Omfg.quote:
Kwestie van smaak. Ik weet niet wat jij mooi vindt, toch.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gewoon een normale vraag was ditheb je mooie vingers? daar hou ik van
![]()
Maak eens pics.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik weet niet wat jij mooi vindt, toch.
ah die hak al eens gezien. mooi beestquote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oh dit is mijn topic trouwens: Bengaal van L. naar Gr. #2 Waar Dazzle z'n karakter laat zien
Is al deel 2 in deel 1 staan ook nog fotos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |