Een FOK! relatiequote:
Jij maakt het topic speciaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Wat is er dan zo speciaal hier dan ik moet komen mcpiellll
Mja, ik vind er ook maar zelden wat, maar ongeveer eens in het kwartaal loop ik eens langs.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooit spijkerbroeken gekocht daar voor 9 en 11 euro.
Gingen bijna een jaar mee, topspul! Jammer genoeg
zijn veel van de modellen niet leuk tegenwoordig.
Haha serieuss?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.
Ik was dinsdag nog bij de Primark, leuk vestje gekocht.
Zt, ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie moet ik nu gaan hosselen?
Eh tfoe sahbi ik had mezelf voorgenomen om m'n usb kabel te pakken en die foto op m'n computer te zetten van het bordje bij de bushalte, maar het is tot dusver nog niet gelukt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef coban het volgende:
Wat is er dan zo speciaal hier dan ik moet komen mcpiellll
Ik maak ieder topic speciaalquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij maakt het topic speciaal.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Een FOK! relatie
Gefeliciteerd appeltjee!
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eh tfoe sahbi ik had mezelf voorgenomen om m'n usb kabel te pakken en die foto op m'n computer te zetten van het bordje bij de bushalte, maar het is tot dusver nog niet gelukt.
Trollscience! Hij is wel het vrouwtje.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie moet ik nu gaan hosselen?
Het viel wel mee hoe groot hoor en het was geen verf, in mijn gedachten leek het zoquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef coban het volgende:
[..]!!!! Heb je serieus pic gemaakt hahahh
Nice man nice die pic moet ik hebben
Daar kan ik ook weinig aan doen, toch.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan pingt ze me 100x per dag omdat ze in de bus zit
ik heb niet pingquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan pingt ze me 100x per dag omdat ze in de bus zit
Geeft niet ookal was het niet wat op coban lijkt dan ben ik al happy dat het er in de buurt komt hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het viel wel mee hoe groot hoor en het was geen verf, in mijn gedachten leek het zo![]()
Maar ik zal de foto even uploaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ehm...quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
Trollscience en zoontje van Huppelmuts die samen met duplo gaan spelen. Ik zie het al helemaal gebeuren.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei een hoofdletter vergeten boe fucking woe.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is de tijd van de maand he?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Of misschien ben jij gewoon een moederneukende kuthuilie.
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:49 schreef Dimens het volgende:
Wel spijt dat ik Trillscience zijn UI ooit eens vrijwillig heb gemaakt.
Tja, wat je aanvallen noemt.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik houd het toch op "moederneukende kuthuilie". Verder oninteressant gelul kan in mijn DM, daar kan ik het tenminste negeren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |