Ja lang verhaal, staat op de hyves van de zoon van Ragboer en Oostblokker helemaal uitgelegd.quote:
Werken enzo beetje. jij?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey wat gaan jullie dit weekend doen?
Zus komt langs.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoax hoax! Link doet het heul niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja lang verhaal, staat op de hyves van de zoon van Ragboer en Oostblokker helemaal uitgelegd.
www.030polenlunetten.hyves.nl
Oh sorry je moet in polen wonen om die link te kunnen openenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoax hoax! Link doet het heul niet.
Hey ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb trouwens een spytool Dalando, en ja het was mede door Dimens dat iedereen wegging.
Holly, de plek bij uitstek voor 13 jarige meisjes uit een lagere sociale klasse om zwanger te geraken door een etnische minderheid van +- 16 jaar met een petje op zijn hoofd.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey Omdatappel, ga je wel eens naaar holly?
Heeee, die mensquote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ik ook.
Tevens was alles prima en rustig, tot jij hier kwam.
Is dat in Utrecht?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey Omdatappel, ga je wel eens naar holly?
Ksst.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ik ook.
Jij viel mij toch aan?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hey ik ook.
Dat doet iedereen, dus waarom je bij dimens extra moet huilen snap ik niet helemaal.quote:
Je gaat nooit uit in Rotterdam? of shoppen?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Nee.
Ik kom alleen in Rotterdam om over te stappen, eigenlijk.
Dat extra chromosoompje komt je bevattingsvermogen niet ten goede.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat doet iedereen, dus waarom je bij dimens extra moet huilen snap ik niet helemaal.
Back ontopic graag!
oh wacht..
Jouw humor kennelijk ook niet, ik kan nog steeds niet om je '' grappen'' lachenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat extra chromosoompje komt je bevattingsvermogen niet ten goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Nee, meer dan een uur reizen voor mij en OV is duuuuur. Ik wil er wel een keer naar de Primark.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je gaat nooit uit in Rotterdam? of shoppen?
Shoppenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
En nu stoppen anders wordt appeltje verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Er zit ook een primark in hoofddorp appeltje! Is dat dichterbij?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, meer dan een uur reizen voor mij en OV is duuuuur. Ik wil er wel een keer naar de Primark.
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef mc-Piel het volgende:
En nu stoppen anders wordt appeltje verdrietig
Zorg dat een van je ouders bij de NS gaat werken.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, meer dan een uur reizen voor mij en OV is duuuuur. Ik wil er wel een keer naar de Primark.
I know! Nee, helaas niet. Dus die in Rotterdam moet het worden, dan kan ik dat nog combineren met een tripje naar vriendlief.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er zit ook een primark in hoofddorp appeltje! Is dat dichterbij?
OMGquote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zorg dat een van je ouders bij de NS gaat werken.
Goed planquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know! Nee, helaas niet. Dus die in Rotterdam moet het worden, dan kan ik dat nog combineren met een tripje naar vriendlief.
Rotterdam.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
I know! Nee, helaas niet. Dus die in Rotterdam moet het worden, dan kan ik dat nog combineren met een tripje naar vriendlief.
Ok, en nu wil je zeker een medaille?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Mijn ouders werken dus echt niet bij NS
Jij krijgt een medaille voor proberen grappig te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ok, en nu wil je zeker een medaille?
Daar wil ik ook heen binnenkort!!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.
Ik was dinsdag nog bij de Primark, leuk vestje gekocht.
Ooit spijkerbroeken gekocht daar voor 9 en 11 euro.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.
Furdinand.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Goed plan
Vriendlief? Ik heb wat gemist
Ben al een poosje niet meer geweest hier
Jammer, dan kan je gratis reizenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Mijn ouders werken dus echt niet bij NS
Jaloers.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |