Lekker voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Compliment het volgende:
Adrem antwoord, users als jij zijn een aanwinst voor het forum :)
Ik Google nooit, mijn vrouw weet toch alles beter
Het is de tijd van de maand he?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oei een hoofdletter vergeten boe fucking woe.
Bon Apetitquote:
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is de tijd van de maand he?
Ik ga al wegquote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.
Of misschien ben jij gewoon een moederneukende kuthuilie.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, die achterlijke zeur zit weer in het topic.
Je krijgt Pepsi als je klaar bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met je vorige taak, meester.
Ik ben meer een Coca Cola man.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Je krijgt Pepsi als je klaar bent.
je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Of misschien ben jij gewoon een moederneukende kuthuilie.
Gelukkig, ik zal mijn zaad maar laten zitten danquote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je haalt de woorden uit mijn mond.
en mijn poepresten ook maar dan :$quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zal mijn zaad maar laten zitten dan![]()
![]()
Heeft ze jou ook gerimt?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
en mijn poepresten ook maar dan :$
Geen huiswerk.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hele dag huiswerk fuuuuu.. en nog niet klaar
HAHAquote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hele dag huiswerk fuuuuu.. en nog niet klaar
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?quote:
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer welquote:
Dus in theorie is het mogelijk dat je vrijdag langskomtquote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?![]()
[..]
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer wel
Fout: Telegramstijl.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen gaat een film in premiere
fifty fifty ofzo
Komedie over kanker.
Met heel veel kankergrappen.
Weird
Maar je hebt wel de hele dag huiswerk, ik durf dat niet echt vrij te noemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gister vrij, geen school vandaag, morgen ook niet en weet je hoe uur school ik vrijdag heb?![]()
[..]
Heb vandaag 15 kantjes getikt, ben nu ongeveer op 90% Dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |