Huisbezoekjes en alles.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zal zelf als een ware Alberto losgaan natuurlijk
Ik sta nu naast het matras waarop omdatschaap compleet is uitgewoond door 3 mannelijke FOK!users. Deze heel kamer straalt geilheid uit. Ik denk dat als we met een UV lamp de muren beschijnen we nog wel wat kutsappen en andere lichaamsvloeistoffen kunnen ontdekken.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta nu naast het matras waarop omdatschaap compleet is uitgewoond door 3 mannelijke FOK!users. Deze heel kamer straalt geilheid uit. Ik denk dat als we met een UV lamp de muren beschijnen we nog wel wat kutsappen en andere lichaamsvloeistoffen kunnen ontdekken.
Ik ga nu alvast chips en dip inslaan.quote:
Ja ik kan er niks aan doen dat Omdatschaap zoveel vocht verliestquote:
Ik doe monopoly spelenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zo ook weer lekker stil hier ik denk ik kom even gezellig praten met heleboel lieve fokkers
waar zijn jullie
Geen idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Vind hij dat ook fijn?
* Huppelmuts gooit mandarijntje naar Ez toe!!quote:
Nog meer? Ik heb hier al een netje liggen. Half op, dat wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gooit mandarijntje naar Ez toe!!
Ja, ben net gebeld.quote:
Je hebt vitamientjes nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog meer? Ik heb hier al een netje liggen. Half op, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |