Geen ideequote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke gelukkig, was al bang dat jij het was.
Maar maar, wie gaan er coban daar op dat schrijven?
Mijn aanbiddersquote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Oke gelukkig, was al bang dat jij het was.
Maar maar, wie gaan er coban daar op dat schrijven?
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef coban het volgende:
OMG DAT PLAATJE![]()
mijn leven is fakking compleet nu jongens
Nederland bestaat over 2 jaar niet meer, alles wordt cobanlandquote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef TWP het volgende:
[..]
En je staat in de mooiste stad van Nederland.
Mee eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef TWP het volgende:
[..]
En je staat in de mooiste stad van Nederland.
Nee, ik was aan 't rijden op de heftruck.quote:
Verzekering?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nee, ik was aan 't rijden op de heftruck.
Ik ga ervan af, blijft mijn jas vast hangen aan de hendel.
Nu is de hendel kapot!
Kost 400 euro om het te repareren.
En nu weet ik neit of ik het moet betalen met mijn komende salaris of niet.
(ik kan mijn salaris echt niet missen)
Die van mijquote:
Dan is het je eigen schuld jaquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Die van mij?
Ik loop daar stage en hoor eigenlijk die dag niet eens in de loods.
Ben toch stiekem gegaan
500 per maand? wtff ik maar 90 per maandquote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik krijg 500 euro stagevergoeding per maand.
En die wil ik niet kwijt
NEEEquote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuld ja
Ik loop 5 dagen stage, 40 uur per week.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
500 per maand? wtff ik maar 90 per maand
ik 3 dagen per week, 800 uur p:quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik loop 5 dagen stage, 40 uur per week.
800 uur per 5 maanden.
En ik werd in de loods (logistieke sector)
Vind je het gek dat ik zo lekker verdien, vergelijken met andere sectoren.
En natuurlijk geluk hebben van een goede stageplek vinden
Vind je het gekquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik 3 dagen per week, 800 uur p:
OHquote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
net zo daar boven even
nouhou hoezo kut eindequote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Kut einde
Maar bazen spel inderdaad
Ik ga weer opnieuw spelen, wanneer ik tijd heb
i knowquote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga eerst Oblivion uitspelen voor ik aan Skyrim begin.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan laat je bewust de quotes achterwege uit het vorige topic. En waar zie je mij huilen? Ik ga alleen in op de uiterst absurde bewering van Dalando, je anusmaatje, die beweert dat ik iedereen wegjaag terwijl jij me bewust aanvalt.
Gratis tip van remlof.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht, kap gewoon allebei eens met dat gekleuter.
Nouja, ik moest 2 uur zoeken en heb rond een hele berg gelopen voordat ik erachter kwam dat het gewoon was waar ik dus begon. En daarna ging ik dood.quote:
het is superleuk je word er wel beter in hoorquote:
Ja ik vind het ook wel tof. Al ben ik maar een beetje aan het rondhuppelen, ik vermaak me wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
het is superleuk je word er wel beter in hoor
druk je de M even in krijg je een mapquote:Op donderdag 1 december 2011 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik moest 2 uur zoeken en heb rond een hele berg gelopen voordat ik erachter kwam dat het gewoon was waar ik dus begon. En daarna ging ik dood.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Anders laat je het gewoon en ga je er verder niet meer over huilen.
quote:
ik heb ook geen geld maar ik speel het tochquote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik game niet meer omdat ik er geen geld voor heb. Nou, ik heb het wel maar ik koop er betere dingen van.
Die wist ik. Maar het was midden op de berg, ik dacht dat ik er van de andere kant wel bij zou kunnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
druk je de M even in krijg je een map
ohja soms moet je op hele rare manieren ergens komenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die wist ik. Maar het was midden op de berg, ik dacht dat ik er van de andere kant wel bij zou kunnen.
Hoe?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik heb ook geen geld maar ik speel het toch
KAN JE EEN PAARD KOPEN!? OHMYquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja soms moet je op hele rare manieren ergens komen
ik heb ook wel eens met mijn paard op schuine bergen gelopen om af te snijden enzo
ja maar met gevechten gaat die heel vaak dood en bij elke stad buiten de stal staan paarden te koop voor 1000 euroquote:
Ik ook niet, dit was mijn eerste spel, dus ik was helemaal verbaasd dat het werkte. Maarja, ik game normaal nooit, hoorde hier enorm veel over, maar ga dan niet kei veel betalen voor dat enkele uurtje dat ik eens speel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, downloadendaar doe ik niet aan.
Maar 1000 is kei duur, en als die dood is dan ben je hem helemaal kwijt?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja maar met gevechten gaat die heel vaak dood en bij elke stad buiten de stal staan paarden te koop voor 1000 euro
je kan ook even op esc drukken en dan bij help sommige dingen lezenover paarden staat er ook tussen.
ik leef onder bijstands niveauquote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit was mijn eerste spel, dus ik was helemaal verbaasd dat het werkte. Maarja, ik game normaal nooit, hoorde hier enorm veel over, maar ga dan niet kei veel betalen voor dat enkele uurtje dat ik eens speel.
ja idd ik ren en fast travel nu ook gewoon caps lock is rennen dat weet je wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar 1000 is kei duur, en als die dood is dan ben je hem helemaal kwijt?Doe ik wel als ik hoger ben dan, nu vermaak ik me nog wel terwijl ik huppel.
Mja inderdaad, daarbij vind ik het echt belachelijke bedragen die ze ervoor vragen. Het is maar een spel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik leef onder bijstands niveau
dus ik ga echt niet een spel kopen. Doei heb het al moeilijk genoeg
en ik zit ook nog hele dagen thuis dus een beetje entertainment verdien ik wel.
ditquote:Op donderdag 1 december 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja inderdaad, daarbij vind ik het echt belachelijke bedragen die ze ervoor vragen. Het is maar een spel.
Ja bier kan je niet downloadenquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja bier kan je niet downloaden
Dat soort apps halen mijn ouders telkens en dan komen ze weer helemaal blij doen met die totaal nutteloze dingen.quote:
Terechte klachtquote:Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort apps halen mijn ouders telkens en dan komen ze weer helemaal blij doen met die totaal nutteloze dingen.
Daarna ook niet hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie willen de komende dagen niet met mij zoenen
omg die is al uit 2006 ofzoquote:
Alles van rijschool 69quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef TWP het volgende:
Oké, stel: er komt een persoon je huis binnen met een geladen pistool en hij houdt deze tegen je hoofd. De enige vraag die hij stelt is: "welke film moet ik nu meteen gaan downloaden?!"
Wat zou jij zeggen?
Nee avada kedavraquote:Op donderdag 1 december 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Als flippiee boos is doet ze een flipendo op je.
tovenaren!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
Welke mensen komen er op het idee om films 31GB groot te maken.Wat is het met deze persoonswezens.
en dan doei P_zquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die hun films in full HD willen bekijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
Welke mensen komen er op het idee om films 31GB groot te maken.Wat is het met deze persoonswezens.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dan doei P_zP_z kan nooit doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey aight ah mattie
Nou?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die hun films in full HD willen bekijken.
Gast, je moet eens weten hoe groot de films zijn die ze gebruiken in de bioscoop.
Wel als ik je doodwensquote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
P_z kan nooit doei
hey aight ah mattie
Ik daag je uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is niet toegestaan op het forum, als je dat doet moet ik een TR maken en dat wil ik niet.
IK BEN BANG FLIPS!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
P_z ik wens je dood.
IK DURF GEEN TEE ER TE MAKEN JE GAAT ME PIKSTRAF GEVENquote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
P_z ik wens je dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |