KAN JE EEN PAARD KOPEN!? OHMYquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja soms moet je op hele rare manieren ergens komen
ik heb ook wel eens met mijn paard op schuine bergen gelopen om af te snijden enzo
ja maar met gevechten gaat die heel vaak dood en bij elke stad buiten de stal staan paarden te koop voor 1000 euroquote:
Ik ook niet, dit was mijn eerste spel, dus ik was helemaal verbaasd dat het werkte. Maarja, ik game normaal nooit, hoorde hier enorm veel over, maar ga dan niet kei veel betalen voor dat enkele uurtje dat ik eens speel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, downloadendaar doe ik niet aan.
Maar 1000 is kei duur, en als die dood is dan ben je hem helemaal kwijt?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja maar met gevechten gaat die heel vaak dood en bij elke stad buiten de stal staan paarden te koop voor 1000 euro
je kan ook even op esc drukken en dan bij help sommige dingen lezenover paarden staat er ook tussen.
ik leef onder bijstands niveauquote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit was mijn eerste spel, dus ik was helemaal verbaasd dat het werkte. Maarja, ik game normaal nooit, hoorde hier enorm veel over, maar ga dan niet kei veel betalen voor dat enkele uurtje dat ik eens speel.
ja idd ik ren en fast travel nu ook gewoon caps lock is rennen dat weet je wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar 1000 is kei duur, en als die dood is dan ben je hem helemaal kwijt?Doe ik wel als ik hoger ben dan, nu vermaak ik me nog wel terwijl ik huppel.
Mja inderdaad, daarbij vind ik het echt belachelijke bedragen die ze ervoor vragen. Het is maar een spel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik leef onder bijstands niveau
dus ik ga echt niet een spel kopen. Doei heb het al moeilijk genoeg
en ik zit ook nog hele dagen thuis dus een beetje entertainment verdien ik wel.
ditquote:Op donderdag 1 december 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja inderdaad, daarbij vind ik het echt belachelijke bedragen die ze ervoor vragen. Het is maar een spel.
Ja bier kan je niet downloadenquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja bier kan je niet downloaden
Dat soort apps halen mijn ouders telkens en dan komen ze weer helemaal blij doen met die totaal nutteloze dingen.quote:
Terechte klachtquote:Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort apps halen mijn ouders telkens en dan komen ze weer helemaal blij doen met die totaal nutteloze dingen.
Daarna ook niet hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie willen de komende dagen niet met mij zoenen
omg die is al uit 2006 ofzoquote:
Alles van rijschool 69quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef TWP het volgende:
Oké, stel: er komt een persoon je huis binnen met een geladen pistool en hij houdt deze tegen je hoofd. De enige vraag die hij stelt is: "welke film moet ik nu meteen gaan downloaden?!"
Wat zou jij zeggen?
Nee avada kedavraquote:Op donderdag 1 december 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Als flippiee boos is doet ze een flipendo op je.
tovenaren!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
Welke mensen komen er op het idee om films 31GB groot te maken.Wat is het met deze persoonswezens.
en dan doei P_zquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die hun films in full HD willen bekijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef TWP het volgende:
Welke mensen komen er op het idee om films 31GB groot te maken.Wat is het met deze persoonswezens.
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dan doei P_zP_z kan nooit doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey aight ah mattie
Nou?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die hun films in full HD willen bekijken.
Gast, je moet eens weten hoe groot de films zijn die ze gebruiken in de bioscoop.
Wel als ik je doodwensquote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
P_z kan nooit doei
hey aight ah mattie
Ik daag je uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is niet toegestaan op het forum, als je dat doet moet ik een TR maken en dat wil ik niet.
IK BEN BANG FLIPS!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
P_z ik wens je dood.
IK DURF GEEN TEE ER TE MAKEN JE GAAT ME PIKSTRAF GEVENquote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
P_z ik wens je dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |