nu nog? jij slaapt niet voor 4 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim opgestart. Wat doe ik
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nu nog? jij slaapt niet voor 4 uur
welke quest doe je? en welk level?
Ik ben level 20quote:Op donderdag 1 december 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...
Ben level 30 en momenteel wat side quests aan het afwerken. Al 79 uur gespeeld en er zijn nog zo verschrikkelijk veel quests die ik moet doen, niet normaal meer toch![]()
Hoe ver ben jij?
Ik speel ook alweer, net even eenboel misc quests gedaan en huis in riften gehosseltquote:Op donderdag 1 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim opgestart. Wat doe ik
Ben bijna 47 Nuquote:Op donderdag 1 december 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...
Ben level 30 en momenteel wat side quests aan het afwerken. Al 79 uur gespeeld en er zijn nog zo verschrikkelijk veel quests die ik moet doen, niet normaal meer toch![]()
Hoe ver ben jij?
waar kun je nou zien hoeveel uren je hebt gespeeld?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben bijna 47 NuLargest bounty 36k
Geen ideequote:Op donderdag 1 december 2011 01:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
waar kun je nou zien hoeveel uren je hebt gespeeld?
Ik snap ook niet hoe dat kan, maar bij het eerste opstartmenu kan ik alles aanklikken behalve 'Play'. Toen ik het spel nog maar 3x had gespeeld was dat opeens het geval en ik vond ergens op internet dat je via Steam automatisch je missende bestanden weer kunt laten herstellen.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Maar missende bestanden?
Wanneer kun je in Solitude een huis kopen? Moet je dan nog wat verder zijn in de main quest?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik speel ook alweer, net even eenboel misc quests gedaan en huis in riften gehosselt
Solitude was nogsteeds veruit het duurst
Nee, falk firebeard helpen in de keepquote:Op donderdag 1 december 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wanneer kun je in Solitude een huis kopen? Moet je dan nog wat verder zijn in de main quest?
Toen ik bij de Jarl stond was er zo'n gozert die vroeg of er wat guards bepaalde gebieden wilden uitkammen en ik ga daarbij helpen, bedoel je die? Kon bij Falk geen quest aanvragen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, falk firebeard helpen in de keep
Ohh dan zijn de vervolgen bij hem,. als je op den duur een brief van hem krijgt heb je hem bijna. Het huis kost trouwens 40-50k volledig ingerichtquote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Toen ik bij de Jarl stond was er zo'n gozert die vroeg of er wat guards bepaalde gebieden wilden uitkammen en ik ga daarbij helpen, bedoel je die? Kon bij Falk geen quest aanvragen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dan zijn de vervolgen bij hem,. als je op den duur een brief van hem krijgt heb je hem bijna. Het huis kost trouwens 40-50k volledig ingericht
Dit is een troll mag ik hopen?quote:Ik ben gestopt omdat iemand elke keer m'n huis leegrooft. Zo is er niks aan.
Oeps.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme ik was weer in slaap gevallen
Was wel op tijd hoor maar mijn bed was zo warmquote:
Oh, gelukkig!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was wel op tijd hoor maar mijn bed was zo warm
Oké mevrouw appel.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!
Ja, ik had er ook last van.
Laten we onze pijn delen, meneer Patje.
Dat heb ik ook altijd, wekker op 7.15, en dan om 8.00 wakker schrikken..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme ik was weer in slaap gevallen
Hmm.. herkenbaar, tevens heb ik een amper-tot-helemaal-niet-werkend toetsenbord.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Omdatappel het volgende:
Omg omg, die schoolcomputers zijn zo sloom, frustrerendddd.
Ik ga 'm zo slaan, denk ik.
net bij mij ook, nu nietmeerquote:
Hij doet het weerquote:
Haaai, noem is een film die kindjes van 12 tot 16 leuk zouden vinden?quote:
dankje ook voor jouquote:
* eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haaai, noem is een film die kindjes van 12 tot 16 leuk zouden vinden?
Forrest Gumpquote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haaai, noem is een film die kindjes van 12 tot 16 leuk zouden vinden?
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
* eens.
En iets met Justin Bieber.
had ik al stiekem gedownloadquote:
ja kweeniequote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Omdatappel het volgende:
Yay, ik krijg liefde terug.
Omg omg, waar heb ik dit aan verdiend.
Aan je uiterlijk wrs.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Omdatappel het volgende:
Yay, ik krijg liefde terug.
Omg omg, waar heb ik dit aan verdiend.
jatoggquote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
2 zielen, 1 gedachte!
[ afbeelding ]
Omdat je liefde verdiend!!quote:
Hoezo moet je 6 films hebben?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jatogg
HEb tot nu toe dan Borat, Forrest Gump, Eventueel waar is het paard van sinterklaas (![]()
). nog 3 te gaan dan.
kunnen ze kiezenquote:
Alweer?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:44 schreef Flippiee het volgende:
Nevermind, I'll find someone like youuuu
Bawh, naar is dat, ja. Hopelijk word je wel gebeld met goed nieuws alles.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat wachten![]()
Zeker als ik moet gaan zitten wachten op telefoon
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh, naar is dat, ja. Hopelijk word je wel gebeld met goed nieuws alles.
Morgen weer 'Now you're just somebody that I used to know'?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds of net hoe je het bekijkt
Hoop ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh, naar is dat, ja. Hopelijk word je wel gebeld met goed nieuws alles.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Morgen weer 'Now you're just somebody that I used to know'?
Hey dat blonde ettertje voelt zich al wat beter dus de kans dat ik ook kom morgen is al wat groter gewordenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja lijkt mij een strak plan wel.
Klootzakquote:Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef Roburtt het volgende:
half 1 in slaap gevallen en om 10 uur m'n wekkertje
Nee hoor, laat maar weten. Al ben ik morgen minder goed bereikbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey dat blonde ettertje voelt zich al wat beter dus de kans dat ik ook kom morgen is al wat groter geworden![]()
Maar ik denk wel dat ik vanavond/morgen pas weet of we kunnen afspreken.
Erg?
sryquote:
Ik heb je nummer ook niet meer hequote:Op donderdag 1 december 2011 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hoor, laat maar weten. Al ben ik morgen minder goed bereikbaar.
Ik ook niet, die geeft ze niet meer wegquote:Op donderdag 1 december 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je nummer ook niet meer he
Wil jij die ook al doorverkopen aan Jozef_1?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook niet, die geeft ze niet meer weg
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef Flippiee het volgende:
Lijkt net of veel FOK!kers mijn nummer hebben, valt eigenlijk reuze mee
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
Inderdaad, het zijn er maar 2. In dit topic dan. Momenteel.
Weet ik niet? Wat moet je ermee.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
Appeltje, waarom heb ik jouw nummer nog niet?
GEEFT NIKS HOOR FLIPS AFSPREKEN ZONDER NUMMERS GAAT VAST WEL MAKKELIJK WORDEN!!quote:
Stalken!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat moet je ermee.
Hosselen zal niet lukken, dus stalken. Al had ze daar al genoeg vanquote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stalken!
Of hosselen.
1 van de 2 sowieso
Maar ik ben al gehosseld hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stalken!
Of hosselen.
1 van de 2 sowieso
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hosselen zal niet lukken, dus stalken. Al had ze daar al genoeg van
Jij hebt geen vertrouwen in Ez zn hosselskillz?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hosselen zal niet lukken, dus stalken. Al had ze daar al genoeg van
Alles kan kapotquote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik ben al gehosseld hoor.
Das wel lief van hemquote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Al heeft ie me wel laatst van school gehaald, toen mijn treinen niet reden.
Nope niet in deze situatie.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen vertrouwen in Ez zn hosselskillz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |