nu nog? jij slaapt niet voor 4 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim opgestart. Wat doe ik
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nu nog? jij slaapt niet voor 4 uur
welke quest doe je? en welk level?
Ik ben level 20quote:Op donderdag 1 december 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...
Ben level 30 en momenteel wat side quests aan het afwerken. Al 79 uur gespeeld en er zijn nog zo verschrikkelijk veel quests die ik moet doen, niet normaal meer toch![]()
Hoe ver ben jij?
Ik speel ook alweer, net even eenboel misc quests gedaan en huis in riften gehosseltquote:Op donderdag 1 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim opgestart. Wat doe ik
Ben bijna 47 Nuquote:Op donderdag 1 december 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...
Ben level 30 en momenteel wat side quests aan het afwerken. Al 79 uur gespeeld en er zijn nog zo verschrikkelijk veel quests die ik moet doen, niet normaal meer toch![]()
Hoe ver ben jij?
waar kun je nou zien hoeveel uren je hebt gespeeld?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben bijna 47 NuLargest bounty 36k
Geen ideequote:Op donderdag 1 december 2011 01:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
waar kun je nou zien hoeveel uren je hebt gespeeld?
Ik snap ook niet hoe dat kan, maar bij het eerste opstartmenu kan ik alles aanklikken behalve 'Play'. Toen ik het spel nog maar 3x had gespeeld was dat opeens het geval en ik vond ergens op internet dat je via Steam automatisch je missende bestanden weer kunt laten herstellen.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Maar missende bestanden?
Wanneer kun je in Solitude een huis kopen? Moet je dan nog wat verder zijn in de main quest?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik speel ook alweer, net even eenboel misc quests gedaan en huis in riften gehosselt
Solitude was nogsteeds veruit het duurst
Nee, falk firebeard helpen in de keepquote:Op donderdag 1 december 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wanneer kun je in Solitude een huis kopen? Moet je dan nog wat verder zijn in de main quest?
Toen ik bij de Jarl stond was er zo'n gozert die vroeg of er wat guards bepaalde gebieden wilden uitkammen en ik ga daarbij helpen, bedoel je die? Kon bij Falk geen quest aanvragen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, falk firebeard helpen in de keep
Ohh dan zijn de vervolgen bij hem,. als je op den duur een brief van hem krijgt heb je hem bijna. Het huis kost trouwens 40-50k volledig ingerichtquote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Toen ik bij de Jarl stond was er zo'n gozert die vroeg of er wat guards bepaalde gebieden wilden uitkammen en ik ga daarbij helpen, bedoel je die? Kon bij Falk geen quest aanvragen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dan zijn de vervolgen bij hem,. als je op den duur een brief van hem krijgt heb je hem bijna. Het huis kost trouwens 40-50k volledig ingericht
Dit is een troll mag ik hopen?quote:Ik ben gestopt omdat iemand elke keer m'n huis leegrooft. Zo is er niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |