De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 22:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
In het weekend lekker uitslapen je weet toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
idd, ben er niet echt trots op maar tis ff niet andersquote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde baan als mij!
Wie denkt datquote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken dat Steven en ik fittie hebben_!
Idem, stiekem is het gewoon pure aidsquote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd, ben er niet echt trots op maar tis ff niet anders
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar doet zelf ook vmbo denk ik
namen willen wequote:
Ja ik voel mij ook zo nutteloos ookal hou ik van uitslapenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, stiekem is het gewoon pure aids
Basis school had altijd wel chille tijdenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef Nectar het volgende:
ik slaap alleen uit op de dagen dat ik kan uitslapen en dat zijn op dagen dat ik geen school heb
mijn tijden van de basisssgool:
ma di do vr 08:30 tot 12:30
wo: 8:30 tot 16:23
Nutteloos, dat woord zocht ik jaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik voel mij ook zo nutteloos ookal hou ik van uitslapen
Ik gooi er elke dag een stuk of 20 solicitatiesmailtjes uitquote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nutteloos, dat woord zocht ik ja
Gelukkig een goed vooruitzicht als het allemaal loopt zoals ik wil.
Serieus? Ik heb daar wat lopen als technisch consultant! Worden we straks nog collega'squote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gooi er elke dag een stuk of 20 solicitatiesmailtjes uit
Heb volgende week wel een gesprek voor als account manager bij het kantoor van Icentre in Uitgeest
Die was ookquote:/25#105029277]woensdag 30 november 2011 22:43[/url] schreef Nectar het volgende:[/b]
[..]
Ik ook, alleen vond ik kakuzu en hidan vs da gang wel iets beter.
Sasuke vs itachi was een beetje pra-dic-tu-ble
Pain vs iedeeren was wel vetta vetto
Mijn lievelingst gevecht blijft tot nu toe de 5 kage tegen sasuke
raikaga vs sasuke neger.
hahahaa wat goed zegquote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb daar wat lopen als technisch consultant! Worden we straks nog collega's
Ah, klinkt inderdaad als een prettige werkomgevingquote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaa wat goed zeg
2 bekende van mij werken er al en het schijnt zwaar relaxed te zijn daar
Wanneer ze niks te doen hebben zitten ze gewoon te internetten en shit te downloaden
Ik zie het allemaal wel eigelijk, ben gewoon blij als ik weer aan de slag kanquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, klinkt inderdaad als een prettige werkomgeving
Ik moet geloof ik wel af en toe buiten de deur werken, in verband met potentiële klanten en dat soort rommel, ik zal het dus wel druk krijgen
Ah, weekendwerk is sowieso kut. Ik werkte de afgelopen anderhalf jaar/twee jaar diensten variërend van 06:00 tot 01:30, dat is ook kut. (en schijteveel overwerk). Daarvoor erg lang bij Dell op Sloterdijk gewerkt, wat een bazenbaan was dat!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel eigelijk, ben gewoon blij als ik weer aan de slag kan
En het is gewoon van maandag t/m vrijdag en dat vind ik wel prettig aangezien ik afgelopen 5jaar alitjd in het weekend heb gewerkt
pm het me maar dat mag sowiesoquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
Monopoly mag ik iets over je zeggen?
Dell?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, weekendwerk is sowieso kut. Ik werkte de afgelopen anderhalf jaar/twee jaar diensten variërend van 06:00 tot 01:30, dat is ook kut. (en schijteveel overwerk). Daarvoor erg lang bij Dell op Sloterdijk gewerkt, wat een bazenbaan was dat!
Dat van mij bij iCentre is trouwens ook gewoon reguliere werktijden, vind ik ook erg prettig.
Ga je gang jongemanquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
Monopoly mag ik iets over je zeggen?
Een hartstochtelijke liefdesverklaring?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef JellyBeanz het volgende:
Nee ik wil dat iedereen het ziet!
Hehe, klein wereldje!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dell?
Daar heeft een bekende van mij ook gewerkt, komt ook uit Hoorn trouwens
Monopoly, Ik vind je echt een topgozer, echt waarquote:
Ik heb bij Sykes gewerkt bij sloterdijk, dat was pas een hellquote:
no homo, wel hommoquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Monopoly, Ik vind je echt een topgozer, echt waar
Jij bent mijn FOK! voorbeeld.
Ik wil op jou lijken, (als dat mag)
Altijd met je leuke spelletjes op FOK!
Je prachtige Topics
Jij man, mijn ware FOK! vriend/held/idool
no homo
Dit komt bovenaan in mijn foboquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Je prachtige Topics
no homo
SYKES!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb bij Sykes gewerkt bij sloterdijk, dat was pas een hell
callcenterwerk
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een hartstochtelijke liefdesverklaring?
Zat ik er toch niet verder vanafquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Je prachtige Topics
no homo
Spouwer jij bent ook een toffe gozertquote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Zat ik er toch niet verder vanaf
Tuurlijk jongequote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Nectar het volgende:
monopoly mag ik ook wat zeggen over je
Sykes verdiende wel goedquote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SYKES!
Jezus Gristus, ik heb die klapjosti's nog moeten inwerken voor Dell-client producten, alsof er een pot bijlmerbajes uit de jeugddetentie was opengetrokken
Dank u dank uquote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Spouwer jij bent ook een toffe gozert
Bij Dell kreeg je 400 meer rond die tijdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sykes verdiende wel goed
Op mijn 18e kreeg ik daar zo'n 1400netto en een ov jaarkaart
Ja ik maar ik werkte voor het upc account daar toen, hoefde alleen te zeggen ja we hebben storing daarom doet uw internet het nietquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij Dell kreeg je 400 meer rond die tijd
Ik eindigde met 1000 Euro netto meer dan het standaardloon
Hehehe, UPC daar, dat was helemaal een drama (als ik het van een paar Teamleaders daar mag geloven)quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik maar ik werkte voor het upc account daar toen, hoefde alleen te zeggen ja we hebben storing daarom doet uw internet het niet
Het was 1 groot feest manquote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, UPC daar, dat was helemaal een drama (als ik het van een paar Teamleaders daar mag geloven)
ik vind jou een leuke monopolyquote:
Hermes!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was 1 groot feest man
Bier drinken tijdens koninginnedag, blowen in de pauzes
Op vrijdag je klem zuipen bij Hermes bij sloterdijk
jewelquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef JellyBeanz het volgende:
Jammer dat niemand mij een fijne gozert vindt
srry man niet fobo waardigquote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik vind jou een leuke monopoly
jij bent mijn mono, poly.
ik polie op je mono.
en daarom spelen we monopoly.
op een terras dat mono sound heeft.
dan gaan we met poly)ce' spelen je weet zelf monopoly.
daarom heb jij geen polio op die mono, monopoly.
Het is nu nog best gezellig daar hoor op de vrijdagquote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hermes!![]()
Broodje Hermes met ei![]()
Wat een bazentent was dat!
Waar?quote:
Hehe, wij gingen er nog wel eens heen met Dell, we kwamen ook niet echt nuchter weg! Leuke tent, tof personeel ook!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is nu nog best gezellig daar hoor op de vrijdag
Ben daar echt vaak zwaar bezopen weggegaan
Ik kan daar ook niets aan doen. iedereen heeft zondenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Floxcie het volgende:
Monopoly komt ook helemaal uit Lelystad.
Maar er is serieus een feestje, alleen even kijken of er FOK!s komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niets aan doen. iedereen heeft zonden
Wij gingen elke vrijdag heen man met sykes, om 17uur was het jassen aan en rennen voor de bus zodat we er sneller waren en niet 10minuten hoefde te lopen als het al niet korter wasquote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Hehe, wij gingen er nog wel eens heen met Dell, we kwamen ook niet echt nuchter weg! Leuke tent, tof personeel ook!
KOM JE ZATERDAG?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver dit gaat snel
zal ik skyrim gaan doen
of fringe kijken?
Hossel het, dan kom ik wel denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar er is serieus een feestje, alleen even kijken of er FOK!s komen.
Hehehehequote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gingen elke vrijdag heen man met sykes, om 17uur was het jassen aan en rennen voor de bus zodat we er sneller waren en niet 10minuten hoefde te lopen als het al niet korter was
Ohja, jij kijkt ook Fringequote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver dit gaat snel
zal ik skyrim gaan doen
of fringe kijken?
Feestboek.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Hehe, wij gingen er nog wel eens heen met Dell, we kwamen ook niet echt nuchter weg! Leuke tent, tof personeel ook!
ok ik ga fringe kijekn want als ik skyrim aan doe zit ik weet tot 2 uurquote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, jij kijkt ook Fringe
+1
Ik zit te twijfelen tussen Skyrim en slapen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver dit gaat snel
zal ik skyrim gaan doen
of fringe kijken?
Waar ben jij nu? Welke aflevering?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok ik ga fringe kijekn want als ik skyrim aan doe zit ik weet tot 2 uuralhoewel ik heb zin in skyrim
omg lol jij ook alquote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Skyrim en slapen.
Lijkt me niet zo verstandig om het weer te gaan spelen, elke keer als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik die beelden voor me
Niet zo'n goed idee denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Eerst chillings, daarna uit. Allemaal in Groningen.
So dat heb ik ook soms fkin freaky.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Skyrim en slapen.
Lijkt me niet zo verstandig om het weer te gaan spelen, elke keer als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik die beelden voor me
seizoen twee geloof bij euhmmm ffe kijken 16quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar ben jij nu? Welke aflevering?
Ik wilde eerst vragen waarom jij zo vroeg ging slapen en toen zag ik de tijd.quote:
Niet gezond dat spel, denk ik een uurtje gespeeld te hebben en dan blijkt er minstens 2 uur voorbij te zijn gegaanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
omg lol jij ook al
Oke nice. Vorige keer dat ik het vroeg was je op het begin van seizoen 2quote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
seizoen twee geloof bij euhmmm ffe kijken 16
Ah mja, succes zondag en maandag.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
omg lol jij ook al
[..]
Niet zo'n goed idee denk ik
geld gebrek en ik moet zondag spoelen want maandag scopie
omdat ibood huntquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde eerst vragen waarom jij zo vroeg ging slapen en toen zag ik de tijd.
fml
Ja iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet gezond dat spel, denk ik een uurtje gespeeld te hebben en dan blijkt er minstens 2 uur voorbij te zijn gegaan
wie gingen er allemaal dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ah mja, succes zondag en maandag.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja idd
er zit vast hypnose techniek in ofzo.
of beinvloedende muziek weetikveel
Ja inderdaad zo'n eentje heb ik.quote:
Ik ook, maakt me niks uit wat iedereen ervan zegt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik geloof in Aliens, daarom draag ik elke dag zo'n aluminium folie op mijn hooft
Waarom ben je bang voor aliens? Ze zijn al heel lang onder ons, ze hebben ons zelfs met veel dingen geholpenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik geloof in Aliens, daarom draag ik elke dag zo'n aluminium folie op mijn hooft
Je moet ergens beginnen. Over een paar jaar heb je vast een mooie aluminium hoed opgespaardquote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja inderdaad zo'n eentje heb ik.
Maar op die foto is het heel erg luxe hoor.
Die is wel 5 euro waard.
Die van mij is van de prullenbak van de buren gejat
Ik kan communiceren met aliens, alleen willen zij wel iets voor terug elke keer als ik contact op zoek.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook, maakt me niks uit wat iedereen ervan zegt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihihihi
Nu slapen welterusten.
Ze testen je.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik kan communiceren met aliens, alleen willen zij wel iets voor terug elke keer als ik contact op zoek.
Ik raak op met wat ik ze moet aanbieden.
Heb al mijn technologie (zelfs horloges, stomme aliens) gegeven.
Monopolyquote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wie gingen er allemaal dan?
ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Net terug van trainen en Pam is net weg,. dit is geen toeval!
OMG FUUUUquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Ja misschien, ik ben in lelystad weet je, dus waarom niet, maar dat moet wel uit komen, kk lang in de bus enzo
OMG ik haat mezelf ik kan nooit iets als het leuk is enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga niet mobiel adoreren! Morgen fix ik interwebz
@mono trein
Ik spoel ook elke dag mn mondquote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OMG ik haat mezelf ik kan nooit iets als het leuk is enzo
maakt niet uit, als ik zaterdag bij jou kan pitten. dat komt wel mooi uit danquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OMG FUUUU
en ik moet zondag spoelen dit dat alles
Ja hahhaa...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik spoel ook elke dag mn mond
kun je zaterdag toch wel flink beesten. gewoon zondag op de wc slapenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OMG FUUUU
en ik moet zondag spoelen dit dat alles
Dat heet toch een klysma?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hahhaa...not funny
je spoelt niet elke dag 4 liter laxerend spoelvloeistof om je darmen te reinigen omdat je een scopie moet
Je weet echt niet hoe moe ik nu al ben en hoe zwaar dat spoelen is en dan het onderzoek nog.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je zaterdag toch wel flink beesten. gewoon zondag op de wc slapen
Nee klysma is iets in je kont inbrengenquote:
kusje knufquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je weet echt niet hoe moe ik nu al ben en hoe zwaar dat spoelen is en dan het onderzoek nog.
als ik onder normale omstandigheden uit zou gaan moet ik al een week bijkomen
Nee, dat is anaalquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee klysma is iets in je kont inbrengen
Drommel... not funnyquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Drommel... not funny
waar wanneer hoe duur?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef Hooidraad het volgende:
Drommel D, gaan we nog naar UFC 141?
Vertel zaterdag maar gewoonquote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Drommel... not funny
lees dit maar over colofort
http://www.google.nl/url?(...)WDWScvUijRlF49r7yk0Q
euhww ik weet niet of ik kom he? waar en hoe laat en wie komen er etc???quote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel zaterdag maar gewoon
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Plastic_zak het volgende:
whaha mijn ouders gaan boos worden als ik zeg dat ik iets heb gekocht maar niet weet wat het is
leg uit!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Plastic_zak het volgende:
whaha mijn ouders gaan boos worden als ik zeg dat ik iets heb gekocht maar niet weet wat het is
Ja flox hehehequote:
oh lol drommel dus en monopoly ?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Floxcie het volgende:
Oh, er komen wat vrienden van me. Geen idee of er nog FOK!s komen eigenlijk.
Joahquote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh lol drommel dus en monopoly ?
Ja ik wil wel even komen maar ik weeni hoe laat en waar enzoquote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef Floxcie het volgende:
Maar Monopoly komt als er andere ook komen.
Even kijken of er nog FOK!s komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik wil wel even komen maar ik weeni hoe laat en waar enzo
ow. en als je pech hebt heb je een baksteen of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ibood boxhopelijk kan ik er deze keer wel een krijgen
ik kom niet want ik heb al afgesproken met andere matties togquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Even kijken of er nog FOK!s komen.Zijn nu vooral wat jongere mensen, net zoals ik, 10-12 jaar.
nee, je hebt altijd wel iets waardevolsquote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. en als je pech hebt heb je een baksteen of hoe werkt dat?
Waar in Groningen woon jij?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik kom niet want ik heb al afgesproken met andere matties tog
serieus 10 en 12 die uitgaan? das dik illegaalquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Even kijken of er nog FOK!s komen.Zijn nu vooral wat jongere mensen, net zoals ik, 10-12 jaar.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
serieus 10 en 12 die uitgaan? das dik illegaal
Okay, dan is het vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Groningen? lol ik woon in Rotterdam
euhm ja dus nee lijkt me niet echt leuk om als 22 jarige bij 10 en 12 te zittenquote:
* huppelkutje in braadpan stopt en gaar roostert *quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Huppelmuts rent door UDOWU als een kip zonder kop!
Het oohdoeowe.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Huppelmuts rent door UDOWU als een kip zonder kop!
ok je bent dus 18 nouja een fok meet had me wel leuk geleken dan kennen mensen elkaar al van online. Maar ik hou niet van dansen en drukte dus euhm dat zal em wel niet wordenquote:
maak je er een catanmeet vanquote:Op donderdag 1 december 2011 00:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok je bent dus 18 nouja een fok meet had me wel leuk geleken dan kennen mensen elkaar al van online. Maar ik hou niet van dansen en drukte dus euhm dat zal em wel niet worden
Nee, was ik ook niet van plan. Maar er zouden wat mensen naar mij gaan en wellicht zitten daar wat FOK!kers tussen. Ik ben ook geen 18 jaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok je bent dus 18 nouja een fok meet had me wel leuk geleken dan kennen mensen elkaar al van online. Maar ik hou niet van dansen en drukte dus euhm dat zal em wel niet worden
Tussen de 5 en 88 in.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
Ik voel een topic aankomen: Raad Floxcies leeftijd
Jup, we serveren Coca-Cola mét cafeïne!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan mag je ook naar de Groningen-meet, die is vanaf 10 jr.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan mag je ook naar de Groningen-meet, die is vanaf 10 jr.
catan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maak je er een catanmeet van
nu nog? jij slaapt niet voor 4 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim opgestart. Wat doe ik
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nu nog? jij slaapt niet voor 4 uur
welke quest doe je? en welk level?
Ik ben level 20quote:Op donderdag 1 december 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...
Ben level 30 en momenteel wat side quests aan het afwerken. Al 79 uur gespeeld en er zijn nog zo verschrikkelijk veel quests die ik moet doen, niet normaal meer toch![]()
Hoe ver ben jij?
Ik speel ook alweer, net even eenboel misc quests gedaan en huis in riften gehosseltquote:Op donderdag 1 december 2011 01:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb Skyrim opgestart. Wat doe ik
Ben bijna 47 Nuquote:Op donderdag 1 december 2011 01:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zie er toch maar vanaf, ik moet nu eerst weer missende bestanden downloaden omdat het spel anders niet opstart...
Ben level 30 en momenteel wat side quests aan het afwerken. Al 79 uur gespeeld en er zijn nog zo verschrikkelijk veel quests die ik moet doen, niet normaal meer toch![]()
Hoe ver ben jij?
waar kun je nou zien hoeveel uren je hebt gespeeld?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben bijna 47 NuLargest bounty 36k
Geen ideequote:Op donderdag 1 december 2011 01:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
waar kun je nou zien hoeveel uren je hebt gespeeld?
Ik snap ook niet hoe dat kan, maar bij het eerste opstartmenu kan ik alles aanklikken behalve 'Play'. Toen ik het spel nog maar 3x had gespeeld was dat opeens het geval en ik vond ergens op internet dat je via Steam automatisch je missende bestanden weer kunt laten herstellen.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Maar missende bestanden?
Wanneer kun je in Solitude een huis kopen? Moet je dan nog wat verder zijn in de main quest?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik speel ook alweer, net even eenboel misc quests gedaan en huis in riften gehosselt
Solitude was nogsteeds veruit het duurst
Nee, falk firebeard helpen in de keepquote:Op donderdag 1 december 2011 02:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wanneer kun je in Solitude een huis kopen? Moet je dan nog wat verder zijn in de main quest?
Toen ik bij de Jarl stond was er zo'n gozert die vroeg of er wat guards bepaalde gebieden wilden uitkammen en ik ga daarbij helpen, bedoel je die? Kon bij Falk geen quest aanvragen.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, falk firebeard helpen in de keep
Ohh dan zijn de vervolgen bij hem,. als je op den duur een brief van hem krijgt heb je hem bijna. Het huis kost trouwens 40-50k volledig ingerichtquote:Op donderdag 1 december 2011 02:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Toen ik bij de Jarl stond was er zo'n gozert die vroeg of er wat guards bepaalde gebieden wilden uitkammen en ik ga daarbij helpen, bedoel je die? Kon bij Falk geen quest aanvragen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 02:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh dan zijn de vervolgen bij hem,. als je op den duur een brief van hem krijgt heb je hem bijna. Het huis kost trouwens 40-50k volledig ingericht
Dit is een troll mag ik hopen?quote:Ik ben gestopt omdat iemand elke keer m'n huis leegrooft. Zo is er niks aan.
Oeps.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme ik was weer in slaap gevallen
Was wel op tijd hoor maar mijn bed was zo warmquote:
Oh, gelukkig!quote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was wel op tijd hoor maar mijn bed was zo warm
Oké mevrouw appel.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, gelukkig!
Ja, ik had er ook last van.
Laten we onze pijn delen, meneer Patje.
Dat heb ik ook altijd, wekker op 7.15, en dan om 8.00 wakker schrikken..quote:Op donderdag 1 december 2011 09:30 schreef Patje1987 het volgende:
Godverdomme ik was weer in slaap gevallen
Hmm.. herkenbaar, tevens heb ik een amper-tot-helemaal-niet-werkend toetsenbord.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Omdatappel het volgende:
Omg omg, die schoolcomputers zijn zo sloom, frustrerendddd.
Ik ga 'm zo slaan, denk ik.
net bij mij ook, nu nietmeerquote:
Hij doet het weerquote:
Haaai, noem is een film die kindjes van 12 tot 16 leuk zouden vinden?quote:
dankje ook voor jouquote:
* eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haaai, noem is een film die kindjes van 12 tot 16 leuk zouden vinden?
Forrest Gumpquote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haaai, noem is een film die kindjes van 12 tot 16 leuk zouden vinden?
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
* eens.
En iets met Justin Bieber.
had ik al stiekem gedownloadquote:
ja kweeniequote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Omdatappel het volgende:
Yay, ik krijg liefde terug.
Omg omg, waar heb ik dit aan verdiend.
Aan je uiterlijk wrs.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Omdatappel het volgende:
Yay, ik krijg liefde terug.
Omg omg, waar heb ik dit aan verdiend.
jatoggquote:Op donderdag 1 december 2011 10:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
2 zielen, 1 gedachte!
[ afbeelding ]
Omdat je liefde verdiend!!quote:
Hoezo moet je 6 films hebben?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jatogg
HEb tot nu toe dan Borat, Forrest Gump, Eventueel waar is het paard van sinterklaas (![]()
). nog 3 te gaan dan.
kunnen ze kiezenquote:
Alweer?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:44 schreef Flippiee het volgende:
Nevermind, I'll find someone like youuuu
Bawh, naar is dat, ja. Hopelijk word je wel gebeld met goed nieuws alles.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik haat wachten![]()
Zeker als ik moet gaan zitten wachten op telefoon
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh, naar is dat, ja. Hopelijk word je wel gebeld met goed nieuws alles.
Morgen weer 'Now you're just somebody that I used to know'?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds of net hoe je het bekijkt
Hoop ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 10:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bawh, naar is dat, ja. Hopelijk word je wel gebeld met goed nieuws alles.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Morgen weer 'Now you're just somebody that I used to know'?
Hey dat blonde ettertje voelt zich al wat beter dus de kans dat ik ook kom morgen is al wat groter gewordenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja lijkt mij een strak plan wel.
Klootzakquote:Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef Roburtt het volgende:
half 1 in slaap gevallen en om 10 uur m'n wekkertje
Nee hoor, laat maar weten. Al ben ik morgen minder goed bereikbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey dat blonde ettertje voelt zich al wat beter dus de kans dat ik ook kom morgen is al wat groter geworden![]()
Maar ik denk wel dat ik vanavond/morgen pas weet of we kunnen afspreken.
Erg?
sryquote:
Ik heb je nummer ook niet meer hequote:Op donderdag 1 december 2011 10:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hoor, laat maar weten. Al ben ik morgen minder goed bereikbaar.
Ik ook niet, die geeft ze niet meer wegquote:Op donderdag 1 december 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je nummer ook niet meer he
Wil jij die ook al doorverkopen aan Jozef_1?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook niet, die geeft ze niet meer weg
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef Flippiee het volgende:
Lijkt net of veel FOK!kers mijn nummer hebben, valt eigenlijk reuze mee
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
Inderdaad, het zijn er maar 2. In dit topic dan. Momenteel.
Weet ik niet? Wat moet je ermee.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
Appeltje, waarom heb ik jouw nummer nog niet?
GEEFT NIKS HOOR FLIPS AFSPREKEN ZONDER NUMMERS GAAT VAST WEL MAKKELIJK WORDEN!!quote:
Stalken!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weet ik niet? Wat moet je ermee.
Hosselen zal niet lukken, dus stalken. Al had ze daar al genoeg vanquote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stalken!
Of hosselen.
1 van de 2 sowieso
Maar ik ben al gehosseld hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stalken!
Of hosselen.
1 van de 2 sowieso
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hosselen zal niet lukken, dus stalken. Al had ze daar al genoeg van
Jij hebt geen vertrouwen in Ez zn hosselskillz?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hosselen zal niet lukken, dus stalken. Al had ze daar al genoeg van
Alles kan kapotquote:Op donderdag 1 december 2011 11:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar ik ben al gehosseld hoor.
Das wel lief van hemquote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Al heeft ie me wel laatst van school gehaald, toen mijn treinen niet reden.
Nope niet in deze situatie.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen vertrouwen in Ez zn hosselskillz?
Dat deed je stalker?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.
Al heeft ie me wel laatst van school gehaald, toen mijn treinen niet reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |