De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 30 november 2011 22:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
In het weekend lekker uitslapen je weet toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
idd, ben er niet echt trots op maar tis ff niet andersquote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde baan als mij!
Wie denkt datquote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die denken dat Steven en ik fittie hebben_!
Idem, stiekem is het gewoon pure aidsquote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd, ben er niet echt trots op maar tis ff niet anders
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Nectar doet zelf ook vmbo denk ik
namen willen wequote:
Ja ik voel mij ook zo nutteloos ookal hou ik van uitslapenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, stiekem is het gewoon pure aids
Basis school had altijd wel chille tijdenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef Nectar het volgende:
ik slaap alleen uit op de dagen dat ik kan uitslapen en dat zijn op dagen dat ik geen school heb
mijn tijden van de basisssgool:
ma di do vr 08:30 tot 12:30
wo: 8:30 tot 16:23
Nutteloos, dat woord zocht ik jaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik voel mij ook zo nutteloos ookal hou ik van uitslapen
Ik gooi er elke dag een stuk of 20 solicitatiesmailtjes uitquote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nutteloos, dat woord zocht ik ja
Gelukkig een goed vooruitzicht als het allemaal loopt zoals ik wil.
Serieus? Ik heb daar wat lopen als technisch consultant! Worden we straks nog collega'squote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gooi er elke dag een stuk of 20 solicitatiesmailtjes uit
Heb volgende week wel een gesprek voor als account manager bij het kantoor van Icentre in Uitgeest
Die was ookquote:/25#105029277]woensdag 30 november 2011 22:43[/url] schreef Nectar het volgende:[/b]
[..]
Ik ook, alleen vond ik kakuzu en hidan vs da gang wel iets beter.
Sasuke vs itachi was een beetje pra-dic-tu-ble
Pain vs iedeeren was wel vetta vetto
Mijn lievelingst gevecht blijft tot nu toe de 5 kage tegen sasuke
raikaga vs sasuke neger.
hahahaa wat goed zegquote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb daar wat lopen als technisch consultant! Worden we straks nog collega's
Ah, klinkt inderdaad als een prettige werkomgevingquote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaa wat goed zeg
2 bekende van mij werken er al en het schijnt zwaar relaxed te zijn daar
Wanneer ze niks te doen hebben zitten ze gewoon te internetten en shit te downloaden
Ik zie het allemaal wel eigelijk, ben gewoon blij als ik weer aan de slag kanquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, klinkt inderdaad als een prettige werkomgeving
Ik moet geloof ik wel af en toe buiten de deur werken, in verband met potentiële klanten en dat soort rommel, ik zal het dus wel druk krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |