Hehehe, UPC daar, dat was helemaal een drama (als ik het van een paar Teamleaders daar mag geloven)quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik maar ik werkte voor het upc account daar toen, hoefde alleen te zeggen ja we hebben storing daarom doet uw internet het niet
Het was 1 groot feest manquote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehehe, UPC daar, dat was helemaal een drama (als ik het van een paar Teamleaders daar mag geloven)
ik vind jou een leuke monopolyquote:
Hermes!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was 1 groot feest man
Bier drinken tijdens koninginnedag, blowen in de pauzes
Op vrijdag je klem zuipen bij Hermes bij sloterdijk
jewelquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef JellyBeanz het volgende:
Jammer dat niemand mij een fijne gozert vindt
srry man niet fobo waardigquote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik vind jou een leuke monopoly
jij bent mijn mono, poly.
ik polie op je mono.
en daarom spelen we monopoly.
op een terras dat mono sound heeft.
dan gaan we met poly)ce' spelen je weet zelf monopoly.
daarom heb jij geen polio op die mono, monopoly.
Het is nu nog best gezellig daar hoor op de vrijdagquote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hermes!![]()
Broodje Hermes met ei![]()
Wat een bazentent was dat!
Waar?quote:
Hehe, wij gingen er nog wel eens heen met Dell, we kwamen ook niet echt nuchter weg! Leuke tent, tof personeel ook!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is nu nog best gezellig daar hoor op de vrijdag
Ben daar echt vaak zwaar bezopen weggegaan
Ik kan daar ook niets aan doen. iedereen heeft zondenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Floxcie het volgende:
Monopoly komt ook helemaal uit Lelystad.
Maar er is serieus een feestje, alleen even kijken of er FOK!s komen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niets aan doen. iedereen heeft zonden
Wij gingen elke vrijdag heen man met sykes, om 17uur was het jassen aan en rennen voor de bus zodat we er sneller waren en niet 10minuten hoefde te lopen als het al niet korter wasquote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Hehe, wij gingen er nog wel eens heen met Dell, we kwamen ook niet echt nuchter weg! Leuke tent, tof personeel ook!
KOM JE ZATERDAG?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver dit gaat snel
zal ik skyrim gaan doen
of fringe kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |