Ah, weekendwerk is sowieso kut. Ik werkte de afgelopen anderhalf jaar/twee jaar diensten variėrend van 06:00 tot 01:30, dat is ook kut. (en schijteveel overwerk). Daarvoor erg lang bij Dell op Sloterdijk gewerkt, wat een bazenbaan was dat!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal wel eigelijk, ben gewoon blij als ik weer aan de slag kan
En het is gewoon van maandag t/m vrijdag en dat vind ik wel prettig aangezien ik afgelopen 5jaar alitjd in het weekend heb gewerkt
pm het me maar dat mag sowiesoquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
Monopoly mag ik iets over je zeggen?
Dell?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, weekendwerk is sowieso kut. Ik werkte de afgelopen anderhalf jaar/twee jaar diensten variėrend van 06:00 tot 01:30, dat is ook kut. (en schijteveel overwerk). Daarvoor erg lang bij Dell op Sloterdijk gewerkt, wat een bazenbaan was dat!
Dat van mij bij iCentre is trouwens ook gewoon reguliere werktijden, vind ik ook erg prettig.
Ga je gang jongemanquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
Monopoly mag ik iets over je zeggen?
Een hartstochtelijke liefdesverklaring?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef JellyBeanz het volgende:
Nee ik wil dat iedereen het ziet!
Hehe, klein wereldje!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dell?
Daar heeft een bekende van mij ook gewerkt, komt ook uit Hoorn trouwens
Monopoly, Ik vind je echt een topgozer, echt waarquote:
Ik heb bij Sykes gewerkt bij sloterdijk, dat was pas een hellquote:
no homo, wel hommoquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Monopoly, Ik vind je echt een topgozer, echt waar
Jij bent mijn FOK! voorbeeld.
Ik wil op jou lijken, (als dat mag)
Altijd met je leuke spelletjes op FOK!
Je prachtige Topics
Jij man, mijn ware FOK! vriend/held/idool
no homo
Dit komt bovenaan in mijn foboquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Je prachtige Topics
no homo
SYKES!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb bij Sykes gewerkt bij sloterdijk, dat was pas een hell
callcenterwerk
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een hartstochtelijke liefdesverklaring?
Zat ik er toch niet verder vanafquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Je prachtige Topics
no homo
Spouwer jij bent ook een toffe gozertquote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Zat ik er toch niet verder vanaf
Tuurlijk jongequote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Nectar het volgende:
monopoly mag ik ook wat zeggen over je
Sykes verdiende wel goedquote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SYKES!
Jezus Gristus, ik heb die klapjosti's nog moeten inwerken voor Dell-client producten, alsof er een pot bijlmerbajes uit de jeugddetentie was opengetrokken
Dank u dank uquote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Spouwer jij bent ook een toffe gozert
Bij Dell kreeg je 400 meer rond die tijdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sykes verdiende wel goed
Op mijn 18e kreeg ik daar zo'n 1400netto en een ov jaarkaart
Ja ik maar ik werkte voor het upc account daar toen, hoefde alleen te zeggen ja we hebben storing daarom doet uw internet het nietquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij Dell kreeg je 400 meer rond die tijd
Ik eindigde met 1000 Euro netto meer dan het standaardloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |