omdat ibood huntquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde eerst vragen waarom jij zo vroeg ging slapen en toen zag ik de tijd.
fml
Ja iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet gezond dat spel, denk ik een uurtje gespeeld te hebben en dan blijkt er minstens 2 uur voorbij te zijn gegaan
wie gingen er allemaal dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ah mja, succes zondag en maandag.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja idd
er zit vast hypnose techniek in ofzo.
of beinvloedende muziek weetikveel
Ja inderdaad zo'n eentje heb ik.quote:
Ik ook, maakt me niks uit wat iedereen ervan zegt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik geloof in Aliens, daarom draag ik elke dag zo'n aluminium folie op mijn hooft
Waarom ben je bang voor aliens? Ze zijn al heel lang onder ons, ze hebben ons zelfs met veel dingen geholpenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik geloof in Aliens, daarom draag ik elke dag zo'n aluminium folie op mijn hooft
Je moet ergens beginnen. Over een paar jaar heb je vast een mooie aluminium hoed opgespaardquote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja inderdaad zo'n eentje heb ik.
Maar op die foto is het heel erg luxe hoor.
Die is wel 5 euro waard.
Die van mij is van de prullenbak van de buren gejat
Ik kan communiceren met aliens, alleen willen zij wel iets voor terug elke keer als ik contact op zoek.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ook, maakt me niks uit wat iedereen ervan zegt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihihihi
Nu slapen welterusten.
Ze testen je.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik kan communiceren met aliens, alleen willen zij wel iets voor terug elke keer als ik contact op zoek.
Ik raak op met wat ik ze moet aanbieden.
Heb al mijn technologie (zelfs horloges, stomme aliens) gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |