Hossel het, dan kom ik wel denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar er is serieus een feestje, alleen even kijken of er FOK!s komen.
Hehehehequote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gingen elke vrijdag heen man met sykes, om 17uur was het jassen aan en rennen voor de bus zodat we er sneller waren en niet 10minuten hoefde te lopen als het al niet korter was
Ohja, jij kijkt ook Fringequote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver dit gaat snel
zal ik skyrim gaan doen
of fringe kijken?
Feestboek.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Hehe, wij gingen er nog wel eens heen met Dell, we kwamen ook niet echt nuchter weg! Leuke tent, tof personeel ook!
ok ik ga fringe kijekn want als ik skyrim aan doe zit ik weet tot 2 uurquote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, jij kijkt ook Fringe
+1
Ik zit te twijfelen tussen Skyrim en slapen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
godver dit gaat snel
zal ik skyrim gaan doen
of fringe kijken?
Waar ben jij nu? Welke aflevering?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok ik ga fringe kijekn want als ik skyrim aan doe zit ik weet tot 2 uuralhoewel ik heb zin in skyrim
omg lol jij ook alquote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Skyrim en slapen.
Lijkt me niet zo verstandig om het weer te gaan spelen, elke keer als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik die beelden voor me
Niet zo'n goed idee denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Eerst chillings, daarna uit. Allemaal in Groningen.
So dat heb ik ook soms fkin freaky.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen Skyrim en slapen.
Lijkt me niet zo verstandig om het weer te gaan spelen, elke keer als ik mijn ogen dicht doe dan zie ik die beelden voor me
seizoen twee geloof bij euhmmm ffe kijken 16quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waar ben jij nu? Welke aflevering?
Ik wilde eerst vragen waarom jij zo vroeg ging slapen en toen zag ik de tijd.quote:
Niet gezond dat spel, denk ik een uurtje gespeeld te hebben en dan blijkt er minstens 2 uur voorbij te zijn gegaanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
omg lol jij ook al
Oke nice. Vorige keer dat ik het vroeg was je op het begin van seizoen 2quote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
seizoen twee geloof bij euhmmm ffe kijken 16
Ah mja, succes zondag en maandag.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
omg lol jij ook al
[..]
Niet zo'n goed idee denk ik
geld gebrek en ik moet zondag spoelen want maandag scopie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |