Monopolyquote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wie gingen er allemaal dan?
ik ben er nog hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Net terug van trainen en Pam is net weg,. dit is geen toeval!
OMG FUUUUquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Monopoly het volgende:
Ja misschien, ik ben in lelystad weet je, dus waarom niet, maar dat moet wel uit komen, kk lang in de bus enzo
OMG ik haat mezelf ik kan nooit iets als het leuk is enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga niet mobiel adoreren! Morgen fix ik interwebz
@mono trein
Ik spoel ook elke dag mn mondquote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OMG ik haat mezelf ik kan nooit iets als het leuk is enzo
maakt niet uit, als ik zaterdag bij jou kan pitten. dat komt wel mooi uit danquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OMG FUUUU
en ik moet zondag spoelen dit dat alles
Ja hahhaa...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik spoel ook elke dag mn mond
kun je zaterdag toch wel flink beesten. gewoon zondag op de wc slapenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OMG FUUUU
en ik moet zondag spoelen dit dat alles
Dat heet toch een klysma?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hahhaa...not funny
je spoelt niet elke dag 4 liter laxerend spoelvloeistof om je darmen te reinigen omdat je een scopie moet
Je weet echt niet hoe moe ik nu al ben en hoe zwaar dat spoelen is en dan het onderzoek nog.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je zaterdag toch wel flink beesten. gewoon zondag op de wc slapen
Nee klysma is iets in je kont inbrengenquote:
kusje knufquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je weet echt niet hoe moe ik nu al ben en hoe zwaar dat spoelen is en dan het onderzoek nog.
als ik onder normale omstandigheden uit zou gaan moet ik al een week bijkomen
Nee, dat is anaalquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee klysma is iets in je kont inbrengen
Drommel... not funnyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |