quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
serieus 10 en 12 die uitgaan? das dik illegaal
Okay, dan is het vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Groningen? lol ik woon in Rotterdam
euhm ja dus nee lijkt me niet echt leuk om als 22 jarige bij 10 en 12 te zittenquote:
* huppelkutje in braadpan stopt en gaar roostert *quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Huppelmuts rent door UDOWU als een kip zonder kop!
Het oohdoeowe.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Huppelmuts rent door UDOWU als een kip zonder kop!
ok je bent dus 18 nouja een fok meet had me wel leuk geleken dan kennen mensen elkaar al van online. Maar ik hou niet van dansen en drukte dus euhm dat zal em wel niet wordenquote:
maak je er een catanmeet vanquote:Op donderdag 1 december 2011 00:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok je bent dus 18 nouja een fok meet had me wel leuk geleken dan kennen mensen elkaar al van online. Maar ik hou niet van dansen en drukte dus euhm dat zal em wel niet worden
Nee, was ik ook niet van plan. Maar er zouden wat mensen naar mij gaan en wellicht zitten daar wat FOK!kers tussen. Ik ben ook geen 18 jaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:46 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ok je bent dus 18 nouja een fok meet had me wel leuk geleken dan kennen mensen elkaar al van online. Maar ik hou niet van dansen en drukte dus euhm dat zal em wel niet worden
Tussen de 5 en 88 in.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:50 schreef Hooidraad het volgende:
Ik voel een topic aankomen: Raad Floxcies leeftijd
Jup, we serveren Coca-Cola mét cafeïne!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan mag je ook naar de Groningen-meet, die is vanaf 10 jr.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan mag je ook naar de Groningen-meet, die is vanaf 10 jr.
catan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maak je er een catanmeet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |