quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb trouwens een spytool Dalando, en ja het was ook Dimens' schuld dat iedereen weggging.
iBood hunt? Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanavond, als de ibood hunt voorbij is neem ik mijn oude weer terug.
Mediaplayers, geurtjes, dora mp3spelers, spongebob troep.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iBood hunt? Wat heb ik gemist?
Wat is er aan de hand appeltje appeltje appeltjequote:Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef Omdatappel het volgende:
Begin nou niet weer hoor.
Ander onderwerp.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mediaplayers, geurtjes, dora mp3spelers, spongebob troep.

.
stomme kk beorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
"Ragboer maakt me altijd kk boos, als ik hem zie vuist erin"
Correctie: Broer van ragboer.quote:
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
"Ragboer maakt me altijd kk boos, als ik hem zie vuist erin"
Wie heeft aids, Oostblokker of haar zus?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Correctie: Broer van ragboer.
Ragboer is de kloon van mijn broertje, tevens ook de zus van de ex van oostblokker, maar die heeft aids dus gaat dood gelukkig heeft hij nog een stiefzus en die kent weer iemand in de gevangenis die een broer heeft. Die broer zit op school bij mij.
Dan is het goedquote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zag je de "" niet? speedking zei dat een keer![]()
Ragboer is een baas
Lezen manquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wie heeft aids, Oostblokker of haar zus?
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:25 schreef speedking het volgende:
ragboer maakt me altijd kk boos, als k hem keer zie vuist er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |