abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105043293

Statistieken en box-scores?
http://www.basketball-reference.com

Wil je weten welke speler overbetaald is?

http://hoopshype.com/salaries.htm

Live box scores?
http://scores.espn.go.com/nba/scoreboard

Leuke websites over de NBA

http://www.rootzoo.com
http://www.realgm.com
http://sports.yahoo.com/nba/

Leuke Youtube filmpjes
moet je zoeken op http://www.youtube.com

Wil je ook online NBA kijken?
www.justin.tv (meestal slechte kwaliteit)
www.myp2p.eu
www.veetle.com
www.atdhenet.tv

even geript uit een oudtopic

Game on!
pi_105043943
Zou CP3 naar NY inderdaad logischer vinden dan naar Boston.
pi_105043944
CP3 is écht wel beter dan Rondo, op bijna alle fronten. De afgelopen 2 jaar is Paul nooit 100% fit geweest omdat hij door moest blijven spelen. Daarnaast hebben we in de afgelopen PO's, de 6 games tegen de Lakers, denk ik weer gezien hoe goed hij kan zijn. Zo niet, kijk dan nog maar eens naar game 1 bijvoorbeeld.

CP3 zou gek zijn als hij naar NY zou gaan, Melo en Amare spelen allebei 0,0 defense. Met CP3, Melo en Amare kom je nooit verder dan de 2e ronden, je zal er sowieso noooooit champ mee worden, iets wat Melo ook nooit zal worden als hij niet eens defense gaat spelen. 1 jaar deed hij dat, toen hij samen met AI de WCF haalde tegen de Lakers.
Only the strong survive
pi_105043978
Je hebt wel een punt maar je kunt natuurlijk niet zeggen dat Amare 0.0% defense speelt. Over Melo zijn we het eens.
  donderdag 1 december 2011 @ 10:50:05 #5
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105044037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef DUK het volgende:
Je hebt wel een punt maar je kunt natuurlijk niet zeggen dat Amare 0.0% defense speelt. Over Melo zijn we het eens.
Stoudemire stond vorig jaar volgens mij top-5 als het gaat om blocked shots. Dan moet je defensief toch wel iets in huis hebben, lijkt me.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_105044054
Nouja dan speelt Amare 50% defense, maar het gaat om de intensiteit, de mindset, de constantheid. Hij hoeft geen KG te worden, maar bij Phoenix waren er twijfels over zijn algehele atitude, z'n demeanor (heerlijk Amerikaans woord haha), z'n eogistische speelstijl, z'n me-first attitude, etc. Met zo'n franchise speler zal je het nooit ver schoppen, helemaal niet als Melo je teamgenoot is. Wat niet betekent dat ik niet van deze Knicks hou, ik vind ze heerlijk om naar te kijken. Ze zijn zo streaky, kunnen opeens on fire raken.

Vlak na de Melo trade heb ik veel games gezien van ze (werkte overdag, had league pass, had dus veel tijd). Ze wonnen in Miami, wonnen thuis van Orlando dacht ik. Verliezen ze van de Timberwolves, van Milwaukee. Zoiets. Consistency, en dat is iets wat je krijgt on the defensive end, your main guys gotta set the tone, blabla maar het is allemaal wel waar
Only the strong survive
  donderdag 1 december 2011 @ 10:53:11 #7
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105044124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef TheGOAT het volgende:
Nouja dan speelt Amare 50% defense, maar het gaat om de intensiteit, de mindset, de constantheid. Hij hoeft geen KG te worden, maar bij Phoenix waren er twijfels over zijn algehele atitude, z'n demeanor (heerlijk Amerikaans woord haha), z'n eogistische speelstijl, z'n me-first attitude, etc. Met zo'n franchise speler zal je het nooit ver schoppen, helemaal niet als Melo je teamgenoot is. Wat niet betekent dat ik niet van deze Knicks hou, ik vind ze heerlijk om naar te kijken. Ze zijn zo streaky, kunnen opeens on fire raken.

Vlak na de Melo trade heb ik veel games gezien van ze (werkte overdag, had league pass, had dus veel tijd). Ze wonnen in Miami, wonnen thuis van Orlando dacht ik. Verliezen ze van de Timberwolves, van Milwaukee. Zoiets. Consistency, en dat is iets wat je krijgt on the defensive end, your main guys gotta set the tone, blabla maar het is allemaal wel waar
Ja, daar heb je wel een punt. Maar misschien komt het ook wel doordat hij een beetje een showmannetje is, dat maakt dat hij meer opvalt door zijn aanvallende spel waardoor zijn defensieve spel ondersneeuwt. Als je snapt wat ik probeer te bedoelen ;)
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_105044129
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Stoudemire stond vorig jaar volgens mij top-5 als het gaat om blocked shots. Dan moet je defensief toch wel iets in huis hebben, lijkt me.
Blocked shots zeggen helemaal niets over iemands verdedigende kwaliteiten. Het is niet, zoals bij Howard, dat hij veel shots changed. Dat terzijde, want defense is wel iets anders dan alleen maar blocked shots en steals. Allen Iverson, my favourite player of all-time, was altijd top 5 in steals in de league. Maar was hij een goede verdediger? Uhm, nee, eigenlijk niet, echt niet. Hij ging altijd voor de steal, als je mist is het opeens 5-4, rotations, open shots. Zelfde met blocked shots. Als jij keer op keer voor het block gaat, laat je je man alleen, je boxt hem niet uit, veeeel meer kans op een offensive rebound. Offensive rebounds will kill your team
Only the strong survive
pi_105044160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel een punt. Maar misschien komt het ook wel doordat hij een beetje een showmannetje is, dat maakt dat hij meer opvalt door zijn aanvallende spel waardoor zijn defensieve spel ondersneeuwt. Als je snapt wat ik probeer te bedoelen ;)
Ik snap het, en ik overdrijf misschien als ik zeg dat Amare geen defense speelt, maar hij zit bij mij echt niet in de hoogste categorien.

Zeg eerlijk, het zou toch shocking zijn als Amare ooit een All-defensive team zou maken?
Only the strong survive
  donderdag 1 december 2011 @ 10:55:21 #10
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105044191
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Ik snap het, en ik overdrijf misschien als ik zeg dat Amare geen defense speelt, maar hij zit bij mij echt niet in de hoogste categorien.

Zeg eerlijk, het zou toch shocking zijn als Amare ooit een All-defensive team zou maken?
Ja, zo hoog rank ik hem inderdaad ook weer niet :) Volgens mij zijn wij het eens :Y
pi_105044227
Yes sir we agree.

En daarmee back it dus mijn statement dat CP3 gek zou zijn om naar NY te gaan, anders dan money en fame en glitter en glamour kan hij daar niets vinden op basketbalgebied.

Zou erg benieuwd zijn naar ene CP3/Dwight of D-Will/Dwight combo
Only the strong survive
  donderdag 1 december 2011 @ 15:42:01 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105055280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:56 schreef TheGOAT het volgende:

anders dan money en fame en glitter en glamour kan hij daar niets vinden op basketbalgebied.

Da's nou juist een hele belangrijke reden voor heel veel spelers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:43:53 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105055339
Rik Smits. _O_

Rik Smits finds a home away from hoops … on a dirt bike?

Dat waren pas NBA jaren, de jaren '90.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:49:54 #14
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105055539
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef popolon het volgende:
Rik Smits. _O_

Rik Smits finds a home away from hoops … on a dirt bike?

Dat waren pas NBA jaren, de jaren '90.
Rik Smits ^O^ Jaren '90 NBA _O_

Herinner je je deze nog, deze nog...

Shawn Kemp, in your face!
pi_105055745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Rik Smits ^O^ Jaren '90 NBA _O_

Herinner je je deze nog, deze nog...

Shawn Kemp, in your face!
Goddamnit die op 1.35 :D
pi_105062814
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Da's nou juist een hele belangrijke reden voor heel veel spelers.
Niet voor iemand die al jaren zeurt dat hij een kampioen-waardig team om zich heen wil.. Bijdehandje
Only the strong survive
pi_105064620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Niet voor iemand die al jaren zeurt dat hij een kampioen-waardig team om zich heen wil.. Bijdehandje
Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bij :D
pi_105073445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Djokotron het volgende:

[..]

Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bij :D
Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)
Only the strong survive
pi_105073752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)
Milwaukee of Washington(al weet ik niet hoe de salary cap er daar voor staat)
  donderdag 1 december 2011 @ 21:59:35 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105073951
Paul wordt NY of LA. En niks anders denk ik.
pi_105074345
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef popolon het volgende:
Paul wordt NY of LA. En niks anders denk ik.
LA past alleen totaal niet bij hem :(
NY wel, maar dan krijg je echt een no-defense team...
pi_105074933
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Dat is ook mijn droom, maar volgens mij heeft geen team de mogelijkheden om hen beide aan te trekken. Maar goed we zullen zien. Zie ook net dat Paul om een trade naar NY heeft gevraagd.. pff

Dadelijk mijn favoriete speler bij het kutste team :( moet er niet aan denken, zo¨n mooie speler verneukt zien worden bij zo´n baggerteam.
pi_105075147
DWade _O_

Beste bber aller tijden _O_
  donderdag 1 december 2011 @ 22:18:17 #24
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105075200
CP3 _O_

New York Knicks _O_
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_105084824
Pff, 3 superstars waarvan er 2 half defense spelen, gecoacht door Mike D'Anotni (loved him at Phoenix, maar daar kon het met de spelers die ze hadden...) dat wordt weer die run-and-run Nuggets van de 80s, die 120 ppg tegenkregen lol
Only the strong survive
pi_105086313
http://www.lakersnation.c(...)ew-bynum/2011/12/01/

Eindelijk.
Bynum heeft altijd hard gewerkt, maar is een injury prone.
Howard heeft al eens gezegd dat hij graag met Kobe zou willen samenspelen en er gaan geruchten dat de Lakers met een deal bezig zijn.
Wie weet wat er allemaal waar van is, maar ik zie Dwight graag naar Lala land komen.
Every living creature on earth dies alone
pi_105089940
CP3 heeft aangegeven dat hij een trade naar de NY Knicks wil. Ik ben het met The Goat eens dat een team met Melo en Amare heel weinig kans heeft om kampioen te worden, wel zullen ze met CP3 door hun firepower wel vaak 1 of zelfs 2 rondes overleven in de play off. CP3 is echt geniaal in het in stelling brengen van andere spelers. Als de Knicks dan defensive minded players er omheen zetten, dan zou het nog iets kunnen worden.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_105090024
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Djokotron het volgende:

[..]

Begrijp ik je post goed en je ziet alleen deze 4 als contenders? Geen Dallas, de regerend kampioen .... al hebben ze een geweldige guard (maar bijna retired).
pi_105090442
Dallas lijkt mij een beetje oud, ze hebben die 'bullseye', weten niet of Chandler terug komt, Barea... Lijkt me lastig, al is Cuban natuurlijk niet flauw en wil hij best iemand halen, ook al zit hij over de cap.

Verder bedacht ik laatst de volledig uit de lucht gegrepen Beasley & Ricky Rubio voor Rajon Rondo: Wie zegt daar nee tegen? Garnett wordt oud, Beasley was goed vorig jaar, en Rubio kan verdedigen en passen, en niet schieten. Rondo-light, dus.

Chris Paul zou ik graag onder d'Antoni zien spelen. Niet omdat ik denk dat het de Knicks een contender maakt (om de genoemde redenen, 'Melo moet veruit de slechtste verdediger van de topspelers zijn), maar omdat ik Paul wil zien rennen zonder te verdedigen. Verder moet een CP3 naar Orlando ook mogelijk zijn, als Otis Smith een beetje creatief is en a) Gilbert Arenas de Amnesty Waive geeft en b) iemand bereid vindt Jameer Nelson over te nemen. Nelson vind ik overigens zwááááááár overschat, denk dat het nog moeilijk is GM's te overtuigen.
pi_105091942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dallas lijkt mij een beetje oud, ze hebben die 'bullseye', weten niet of Chandler terug komt, Barea... Lijkt me lastig, al is Cuban natuurlijk niet flauw en wil hij best iemand halen, ook al zit hij over de cap.

Verder bedacht ik laatst de volledig uit de lucht gegrepen Beasley & Ricky Rubio voor Rajon Rondo: Wie zegt daar nee tegen? Garnett wordt oud, Beasley was goed vorig jaar, en Rubio kan verdedigen en passen, en niet schieten. Rondo-light, dus.

Chris Paul zou ik graag onder d'Antoni zien spelen. Niet omdat ik denk dat het
de Knicks een contender maakt (om de genoemde redenen, 'Melo moet veruit de slechtste verdediger van de topspelers zijn), maar omdat ik Paul wil zien rennen zonder te verdedigen. Verder moet een CP3 naar Orlando ook mogelijk zijn, als Otis Smith een beetje creatief is en a) Gilbert Arenas de Amnesty Waive geeft
en b) iemand bereid vindt Jameer Nelson over te nemen. Nelson vind ik overigens zwááááááár overschat, denk dat het nog moeilijk is GM's te overtuigen.
Nelson is inderdaad zwaar overschat, Howard is echt de enige die Orlando draagt en Nelson denkt dat hij nummer 2 is, maar het probleem is, Orlando heeft alleen maar role-players en geen goede wingman voor Howard.

Ga je trouwens weer van die analyses maken :@
pi_105092180
Arenas is in potentie een goede wing man. Maar hij wordt in Orlando niet gebruikt zoals Arenas gebruikt moet worden. Vraag me af wat Howard gaat opleveren voor de Magic, want hij wordt bijna zeker getrade voor het begin van het seizoen.
pi_105092355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef Omega het volgende:
Arenas is in potentie een goede wing man. Maar hij wordt in Orlando niet gebruikt zoals Arenas gebruikt moet worden. Vraag me af wat Howard gaat opleveren voor de Magic, want hij wordt bijna zeker getrade voor het begin van het seizoen.
Ook weer zoiets, ze halen Arenas(met een gigantisch salaris, een goed speler met inderdaad veel potentie als wingman van Howard. Maar ze gebruiken hem hopeloos...

En een gezellig potje kaarten zit er ook niet meer in ;)
pi_105092460
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Omega het volgende:

[..]

Begrijp ik je post goed en je ziet alleen deze 4 als contenders? Geen Dallas, de regerend kampioen .... al hebben ze een geweldige guard (maar bijna retired).
Min of meer wel ja. Dallas heeft vorig jaar geluk gehad dat alles op zijn plek viel voor hun. En bij de tegenstanders net weer wat mis was. Lakers in een beroerde situatie, OKC geeft 3 games in de series weg in de laatste minuten door hun onervarenheid en in de finals Miami waar Lebron het weer liet afweten toen het er op aan kwam. Ze hebben dat geluk gehad, mooi voor hen, maar zie het dit jaar niet weer allemaal goed gaan voor hun. Plus dat Chandler ook voor 99% weg is. Toch defensief een heel belangrijk deel van hun team.

Paul naar Orlando zal wel geniaal zijn, maar zie dat ook niet gebeuren. Ze hebben daar vrij weinig te bieden, qua spelers en qua geld. CP3 met Chandler was al impressive. Imagine, CP3 en Howard samen ... :D :D
pi_105092479
:D

Ze hebben die trade natuurlijk ook gemaakt om van het zeer slechte contract van lewis af te komen, warne niet veel teams die Lewis wilde nemen.
pi_105092561
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef Djokotron het volgende:

[..]

Min of meer wel ja. Dallas heeft vorig jaar geluk gehad dat alles op zijn plek viel voor hun. En bij de tegenstanders net weer wat mis was. Lakers in een beroerde situatie, OKC geeft 3 games in de series weg in de laatste minuten door hun onervarenheid en in de finals Miami waar Lebron het weer liet afweten toen het er op aan kwam. Ze hebben dat geluk gehad, mooi voor hen, maar zie het dit jaar niet weer allemaal goed gaan voor hun. Plus dat Chandler ook voor 99% weg is. Toch defensief een heel belangrijk deel van hun team.

Paul naar Orlando zal wel geniaal zijn, maar zie dat ook niet gebeuren. Ze hebben daar vrij weinig te bieden, qua spelers en qua geld.
Lebron het liet af weten? Hij heeft ze door de series met de Bulls heen geloosd, anders waren ze niet eens in de Finals. Dallas is gewoon goed, ze miste zelfs nog Caron Butler (die ook FA is). Nee Dallas is zeker contender, al zijn ze niet de favoriet.
pi_105092665
Ik ben ook benieuwd naar Portland :o
Vorig jaar in de Play-offs zag het er wel veelbelovend uit :)
pi_105092732
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Omega het volgende:

[..]

Lebron het liet af weten
? Hij heeft ze door de series met de Bulls heen geloosd, anders waren ze niet eens in de Finals. Dallas is gewoon goed, ze miste zelfs nog Caron Butler (die ook FA is). Nee Dallas is zeker contender, al zijn ze niet de favoriet.
Zeg toch in de finals.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:05:27 #38
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105093497
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Portland :o
Vorig jaar in de Play-offs zag het er wel veelbelovend uit :)
Portland lijkt inderdaad ook wel een goed team te hebben. Geen echte vedetten, maar wel een uitgebalanceerd geheel. Daardoor blijven ze qua media-aandacht onder de radar, wat voor zo'n team wel lekker is. Als Miami 3 wedstrijden achter elkaar verliest, springt de hele pers er op. In Portland kan men dan rust bewaren en verder ontwikkelen.

Beetje vergelijkbaar met de SF Giants (honkbal) in hun kampioensjaar. Geen uitgesproken grote namen, maar wel het beste team.
pi_105093659
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:42 schreef Djokotron het volgende:

[..]

Zeg toch in de finals.
Het ging me inderdaad om het woordje "weer" die ik dan weer niet in mijn post zet. Je hebt gelijk :)
pi_105093949
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Nelson is inderdaad zwaar overschat, Howard is echt de enige die Orlando draagt en Nelson denkt dat hij nummer 2 is, maar het probleem is, Orlando heeft alleen maar role-players en geen goede wingman voor Howard.

Ga je trouwens weer van die analyses maken :@
haha ja, dat is wel de bedoeling! Heb de afgelopen weken ook verschillende analyses/videos van NCAA Basketball voorbereid, maar tegen de tijd dat ik die kon maken, waren de games niet meer relevant. Maar denk dat ik vóór de kerst al uitgebreid een stukje van Duke Blue Devils beschouw, aangezien ik daar de meeste gametape van heb :)

tot die tijd, USASports.nl :P
  Redactie Sport vrijdag 2 december 2011 @ 14:05:19 #41
218273 crew  JayJay8
pi_105095590
Waarom doet iedereen alsof Melo een dramatische verdediger is?
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:11:08 #42
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105095810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef JayJay8 het volgende:
Waarom doet iedereen alsof Melo een dramatische verdediger is?
Omdat hij gewoon geen goede verdediger is. Zijn kwaliteiten liggen in het aanvallende gedeelte van het spelletje. Daar wordt hij ook alom voor geprezen.
pi_105097467
Damn, heb je vorig jaar de Knicks met hem gezien? Aanvallend was hij een ball-stopper, verdedigend had hij werkelijk geen flauw idee waar- en of hij helpside moest bieden, hij hield NIEMAND voor zich, alleen reboundend kan hij een bal pakken.
Er is een reden dat de Knicks niet veel beter werden met hem (en Billups, die ook niet goed meer is) in de line up, en Denver juist heel erg floreerde en team-basketball gingen spelen.
pi_105097852
Melo is offensief wellicht de beste speler in de league, maar defensief doet ie idd echt niets. Alleen rebounden wil ie wel eens doen, maar dat mag ook wel met zijn postuur.

Butler heeft trouwens een voorkeur voor Chicago en anders de Clippers. Ben benieuwd waar ie terecht komt. Deed het toch ook geweldig bij Dallas voor zijn blessure.
pi_105098870
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef Omega het volgende:
CP3 heeft aangegeven dat hij een trade naar de NY Knicks wil. Ik ben het met The Goat eens dat een team met Melo en Amare heel weinig kans heeft om kampioen te worden, wel zullen ze met CP3 door hun firepower wel vaak 1 of zelfs 2 rondes overleven in de play off. CP3 is echt geniaal in het in stelling brengen van andere spelers. Als de Knicks dan defensive minded players er omheen zetten, dan zou het nog iets kunnen worden.
Dat ben ik niet met je eens, omdat je franchise player, je superstar altijd de toon moet zetten. Van de true greats is alleen Bird geen goede verdediger, maar zelfs hij was beter dan Melo, hij begreep het spel tenminste nog, kon nog helpside geven, vanwege z'n inzicht en slimme steals etc. Melo is an offensive genius, als ik moet scoren met nog een minuut te gaan, dan wil ik hem als no. 1 option. Kan zoveel creeren, dodelijke jumper. Maar z'n verdediging en inzicht is echt dramatisch.

Game 2, afgelopen jaar tegen de Celtics. Amare geblesseerd, valt halverwege uit. Carmelo neemt z'n team op z'n rug zoals ik dat vrijwel niemand heb zien doen. Ongelooflijke schoten maakt hij, fade-aways, pakt rebounds. Defense maakte hij geen grote fouten (dat is al een prestatie voor hem, dat je het zo zegt lijkt me al genoeg te zeggen, maargoed.) Uiteindelijk staan ze 1 punt achter, 4,1 sec. te gaan, Boston heeft de bal, inbounds. De ball gaat in de backcourt, je moet gelijk foulen. Wat doet Melo? HIJ BLIJFT STAAN, foult pas met nog 0,6 seconden te gaan. Dan ben je zo briljant, hou je je team zo in de race, en dan geef je het zo weg. Het is de play-offs verdomme.

Kijk maar op 54:28. D'Antoni word gek, en ik viel echt van m'n stoel toen ik de game zat te kijken de dag erna.

Maargoed, genoeg over Melo, ik geniet altijd wel van hem. Tegen LeBron @ Cleveland, epic was dat, en dan die game-winner. Tegen Memphis, toen was hij net bij NY, gelijk game-winner, of dat 3'tje tegen Philly, zo clutch. Z'n jumper is so quick, so sweet, love it.

Ik hoop dat Chandler bij Dallas blijft, dat zal wel niet helaas, en dan zal Butler ook weggaan. Hopen dat hij naar Chicago gaat, zal de 2-guard zijn die ze nodig hebben. Stiekem hoop ik nog altijd dat Vince Carter naar Chicago gaat, niet dat hij ze zal helpen denk ik, maar ik hoop op één laste revival van z'n carriere.
Only the strong survive
pi_105098977
Knicks waren vorig jaar echt heerlijk om naar te kijken met Felton, Gallinari en Chandler.
Vind het dan ook jammer dat Fields zoveel minder is gaan spelen. Voordat Melo kwam was het echt een waardevolle speler...

Ik hoop vooral dat de Celtics nog wat uit de hoed kunnen toveren :)
pi_105099711
Ben toch bang dat het langzaamaan voorbij is voor de Celtics.
Het is ook maar de vraag wat ze nou willen met Rondo.

Ik verwacht dat de Bulls dit seizoen ook weer sterker zijn geworden.
Al is het alleen maar doordat Rose weer een jaartje wijzer is geworden en de groep samen gegroeid is. Wel interessant om te zien of er in Chicago nog getrade gaat worden.

Wat gaan de Knicks doen qua trades? NY is een grote markt (qua commercie), maar is het genoeg om nog een sterspeler naar de big apple te halen?
pi_105102151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, omdat je franchise player, je superstar altijd de toon moet zetten. Van de true greats is alleen Bird geen goede verdediger, maar zelfs hij was beter dan Melo, hij begreep het spel tenminste nog, kon nog helpside geven, vanwege z'n inzicht en slimme steals etc. Melo is an offensive genius, als ik moet scoren met nog een minuut te gaan, dan wil ik hem als no. 1 option. Kan zoveel creeren, dodelijke jumper. Maar z'n verdediging en inzicht is echt dramatisch.
Nee hoor je superster moet de dingen doen waarvoor hij in het veld staat. Iverson, slechte verdediger, maar ze hadden o.a. de Davissen. Dirk Nowitzki is ook een slechte verdediger, toch kampioen geworden. Het kan wel. En het voorbeeld dat je geeft tegen de Celtics gaat niet over verdedigen maar over basketball IQ, dat Melo niet foult is basketball IQ.
Daarbij als CP3 erbij komt, wie is dan de superster? Ik denk namelijk CP3. Alles heeft met match ups te maken in de NBA, als de Knicks kunnen oplossen om 2 hele goede verdedigers op 2 en 4/5 en van de bank ook, dan zouden ze best een keer ver kunnen komen. Maar favoriet zullen altijd de teams zijn die verdedigend altijd top zijn.
pi_105103012
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:17 schreef Omega het volgende:

[..]

Nee hoor je superster moet de dingen doen waarvoor hij in het veld staat. Iverson, slechte verdediger, maar ze hadden o.a. de Davissen. Dirk Nowitzki is ook een slechte verdediger, toch kampioen geworden. Het kan wel. En het voorbeeld dat je geeft tegen de Celtics gaat niet over verdedigen maar over basketball IQ, dat Melo niet foult is basketball IQ.
Daarbij als CP3 erbij komt, wie is dan de superster? Ik denk namelijk CP3. Alles heeft met match ups te maken in de NBA, als de Knicks kunnen oplossen om 2 hele goede verdedigers op 2 en 4/5 en van de bank ook, dan zouden ze best een keer ver kunnen komen. Maar favoriet zullen altijd de teams zijn die verdedigend altijd top zijn.
Iverson en de Davissen? Bedoel je niet Reggie? Maar dan again, ze zijn nooit kampioen geworden, net zoals Iverson dat ook nooit geworden is.. Dirk was afgelopen jaar geen slechte verdediger, gewoon, niet goed maar zeker ook niet slecht... Chris Bosh heeft-ie een aantal keer verdedigd, toch ook Pau Gasol, en dat heeft hij goed gedaan. En nu hebben we het over die ene franchise player die dan middelmatig is. Niet over 2 franchise players, niet over al die andere franchise players die nooit wat gewonnen hebben. Niet over een abominabele verdediger als Melo.

In the end everything comes down to defense.
Only the strong survive
pi_105103945
Stevenson's defense in de finals _O_
pi_105104326
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:47 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Iverson en de Davissen? Bedoel je niet Reggie? Maar dan again, ze zijn nooit kampioen geworden, net zoals Iverson dat ook nooit geworden is.. Dirk was afgelopen jaar geen slechte verdediger, gewoon, niet goed maar zeker ook niet slecht... Chris Bosh heeft-ie een aantal keer verdedigd, toch ook Pau Gasol, en dat heeft hij goed gedaan. En nu hebben we het over die ene franchise player die dan middelmatig is. Niet over 2 franchise players, niet over al die andere franchise players die nooit wat gewonnen hebben. Niet over een abominabele verdediger als Melo.

In the end everything comes down to defense.
Inderdaad Miller en de Davissen. Iverson kwam ook gewoon in de Finals.
En ja het komt wel neer op defense, maar wel op team defense, en hoe moeilijk ook maar je kan wel 1 slechte verdediger hebben. Verder is Amare een betere verdediger dan Dirk. Amare is namelijk niet zo heel slecht in verdedigen vind ik. Zal geen all defensive team halen, maar dat zal Bosh en Gasol ook niet halen (toch????)
pi_105107825
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef Omega het volgende:

[..]

Inderdaad Miller en de Davissen. Iverson kwam ook gewoon in de Finals.
En ja het komt wel neer op defense, maar wel op team defense, en hoe moeilijk ook maar je kan wel 1 slechte verdediger hebben. Verder is Amare een betere verdediger dan Dirk. Amare is namelijk niet zo heel slecht in verdedigen vind ik. Zal geen all defensive team halen, maar dat zal Bosh en Gasol ook niet halen (toch????)
Ja maar dat kan toch nooit je doel zijn? De Finals halen? The goal is to win it all...
Only the strong survive
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:19:24 #53
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105109836
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Game 2, afgelopen jaar tegen de Celtics. Amare geblesseerd, valt halverwege uit. Carmelo neemt z'n team op z'n rug zoals ik dat vrijwel niemand heb zien doen. Ongelooflijke schoten maakt hij, fade-aways, pakt rebounds. Defense maakte hij geen grote fouten (dat is al een prestatie voor hem, dat je het zo zegt lijkt me al genoeg te zeggen, maargoed.) Uiteindelijk staan ze 1 punt achter, 4,1 sec. te gaan, Boston heeft de bal, inbounds. De ball gaat in de backcourt, je moet gelijk foulen. Wat doet Melo? HIJ BLIJFT STAAN, foult pas met nog 0,6 seconden te gaan. Dan ben je zo briljant, hou je je team zo in de race, en dan geef je het zo weg. Het is de play-offs verdomme.

Kijk maar op 54:28. D'Antoni word gek, en ik viel echt van m'n stoel toen ik de game zat te kijken de dag erna.

Maargoed, genoeg over Melo, ik geniet altijd wel van hem. Tegen LeBron @ Cleveland, epic was dat, en dan die game-winner. Tegen Memphis, toen was hij net bij NY, gelijk game-winner, of dat 3'tje tegen Philly, zo clutch. Z'n jumper is so quick, so sweet, love it.

Ik hoop dat Chandler bij Dallas blijft, dat zal wel niet helaas, en dan zal Butler ook weggaan. Hopen dat hij naar Chicago gaat, zal de 2-guard zijn die ze nodig hebben. Stiekem hoop ik nog altijd dat Vince Carter naar Chicago gaat, niet dat hij ze zal helpen denk ik, maar ik hoop op één laste revival van z'n carriere.
Dat kan je absoluut niet op melo leggen, het hele defensieve schema klopt niet. Waarom moet melo een snelle guard dekken? Melo was al moe, zet dan Bill Walker op hem. Dit is het probleem met D'Antoni, die man snapt geen snars van defense. Gelukkig zal dat dit seizoen hopelijk verbeteren met Mike Woodson als defensive coach. Ik ben het eens dat melo niet altijd zijn best doet met defense, maar die situatie kan je hem niet de schuld geven.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:21:38 #54
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105109937
Oh en Amar'e is echt 10x slechter in defense dan Carmelo. Voor Amar'e is geen hoop, die snapt er gewoon niets van, kan niet positioneren en zal nooit rotations snappen. Het probleem met Carmelo is dat hij lui is defensief, maar als hij zijn best doet kan hij absoluut defense spelen. Ik heb er genoeg vertrouwen in dat hij dat dit seizoen gaat laten zien, defense wordt ook een focus punt dit seizoen heeft hij gezegd.
pi_105121139
Kerstmis is nog nooit zo mooi geweest :D

http://espn.go.com/nba/st(...)iors-added-christmas
pi_105125110
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh en Amar'e is echt 10x slechter in defense dan Carmelo. Voor Amar'e is geen hoop, die snapt er gewoon niets van, kan niet positioneren en zal nooit rotations snappen. Het probleem met Carmelo is dat hij lui is defensief, maar als hij zijn best doet kan hij absoluut defense spelen. Ik heb er genoeg vertrouwen in dat hij dat dit seizoen gaat laten zien, defense wordt ook een focus punt dit seizoen heeft hij gezegd.
Dat heeft hij vaker gezegd, zoveel spelers hebben dat gezegd. Heeft Iverson niet talloze keren gezegd niet voor off-court problemen te zorgen, voor goede practice habbits, een rol als 6th man te accepteren? Hoeveel spelers zeggen dit soort dingen en komen ze niet na? Ik denk dat je op basis van zijn 1e 7, of 8 seizoen niet het vertrouwen kunt uitspreken dat hij dit seizoen gaat laten zien dat hij kan verdedigen. Hij heeft ooit een jaar redelijk verdedigd, 08 was dat, toen ze met AI en hem het de Lakers in de WCF moeilijk maakten, die series waarin de Nuggets game 1 of 2 in LA pakten dacht ik, met clutch steals van K-Mart, waarin Kobe een.. 48?-point game had. Dat seizoen. Verder niet. Maar nogmaals, genoeg Melo. Iedereen weet dat de Knicks geen contender zijn en geen contender zullen worden met deze 2 spelers als front runners
Only the strong survive
pi_105127626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
dude, je zegt het zelf al: Carmelo is fucking lui in de defense. En de nummer één eigenschap die je moet hebben voor D, is activiteit. Amare hosselt af en toe nog een beetje. Carmelo is lui, traag én heeft weinig inzicht in de verdediging. En dan helpt het echt niet als je door d'Antoni gecoacht wordt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:04:56 #58
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105128016
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 02:30 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Dat heeft hij vaker gezegd, zoveel spelers hebben dat gezegd. Heeft Iverson niet talloze keren gezegd niet voor off-court problemen te zorgen, voor goede practice habbits, een rol als 6th man te accepteren? Hoeveel spelers zeggen dit soort dingen en komen ze niet na? Ik denk dat je op basis van zijn 1e 7, of 8 seizoen niet het vertrouwen kunt uitspreken dat hij dit seizoen gaat laten zien dat hij kan verdedigen. Hij heeft ooit een jaar redelijk verdedigd, 08 was dat, toen ze met AI en hem het de Lakers in de WCF moeilijk maakten, die series waarin de Nuggets game 1 of 2 in LA pakten dacht ik, met clutch steals van K-Mart, waarin Kobe een.. 48?-point game had. Dat seizoen. Verder niet. Maar nogmaals, genoeg Melo. Iedereen weet dat de Knicks geen contender zijn en geen contender zullen worden met deze 2 spelers als front runners
2008 was het seizoen met billups volgens mij, toen was iverson al weg. Maargoed het punt is dat hij dus wel heeft laten zien dat hij het kan. George Karl is echt een tiran van een coach, denk je dat het toeval is dat Chandler, K Mart en JR Smith in china spelen? (tevens ook een van de meest overrated coaches, enige wat hij bereikt heeft is de finals met de sonics, maar dat terzijde.). In een situatie waar hij zich meer comfortabel voelt geloof ik wel dat carmelo betere defense gaat spelen.

De knicks zijn zeker een contender als CP3, of een defensive center ala Chandler + Nash in 2012 komen. In de East zijn maar twee andere contenders, Miami en Chicago + mogelijk Nyets als Howard daar met Williams komt spelen. Tot nu toe heeft Carmelo 9 van de 13 wedstrijden in zijn carierre tegen LeBron gewonnen. Chicago is ook te verslaan, dat hebben ze bewezen in het reguliere seizoen. Het zal niet makkelijk worden nee, maar ze zijn zeker een contender.

@Amerikaanse topsport, een paar blocks van Amar'e staat niet gelijk aan defense. Plus het plaatje dat ik probeerde te illustreren is dat Amar'e waarschijnlijk altijd een drama blijft in defense en Carmelo nog kan verbeteren. We zullen zien hoe hij zich inzet in een nieuwe omgeving waar hij zelf wilt zijn en hij een goede kans heeft om mee te doen voor een titel.
pi_105128320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

2008 was het seizoen met billups volgens mij, toen was iverson al weg. Maargoed het punt is dat hij dus wel heeft laten zien dat hij het kan. George Karl is echt een tiran van een coach, denk je dat het toeval is dat Chandler, K Mart en JR Smith in china spelen? (tevens ook een van de meest overrated coaches, enige wat hij bereikt heeft is de finals met de sonics, maar dat terzijde.). In een situatie waar hij zich meer comfortabel voelt geloof ik wel dat carmelo betere defense gaat spelen.

De knicks zijn zeker een contender als CP3, of een defensive center ala Chandler + Nash in 2012 komen. In de East zijn maar twee andere contenders, Miami en Chicago + mogelijk Nyets als Howard daar met Williams komt spelen. Tot nu toe heeft Carmelo 9 van de 13 wedstrijden in zijn carierre tegen LeBron gewonnen. Chicago is ook te verslaan, dat hebben ze bewezen in het reguliere seizoen. Het zal niet makkelijk worden nee, maar ze zijn zeker een contender.

@Amerikaanse topsport, een paar blocks van Amar'e staat niet gelijk aan defense. Plus het plaatje dat ik probeerde te illustreren is dat Amar'e waarschijnlijk altijd een drama blijft in defense en Carmelo nog kan verbeteren. We zullen zien hoe hij zich inzet in een nieuwe omgeving waar hij zelf wilt zijn en hij een goede kans heeft om mee te doen voor een titel.
Dat was Nuggets - Cavs voor het grootste deel, waar de situatie nu heeeeel anders is.
Ik denk dat hij vorig jaar dan al begonn had moeten zijn. Als je naar je werk gaat, een nieuwe baan, zet je toch vanaf dag 1 je beste beentje voor?

Luister, ik probeer Melo niet af te schilderen als een bad man die niks van basketbal weet. Ik probeer alleen maar uit te leggen waarom de Knicks, zelfs met Paul, geen contender zijn.

Over de 'franchise player = slechte verdediger' discussie; Melo is zo ontzettend slecht in defense, ik heb nog nooit een speler die zo slecht is, een titel zien winnen of ver zien komen. En al helemaal niet als je 2 beste spelers niet al te best zijn.
Bird heeft nog 2 of 3 all-defense team gemaakt dacht ik, tussen 84-87 ofzo?
Only the strong survive
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:40:04 #60
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105128685
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Dat was Nuggets - Cavs voor het grootste deel, waar de situatie nu heeeeel anders is.
Ik denk dat hij vorig jaar dan al begonn had moeten zijn. Als je naar je werk gaat, een nieuwe baan, zet je toch vanaf dag 1 je beste beentje voor?

Luister, ik probeer Melo niet af te schilderen als een bad man die niks van basketbal weet. Ik probeer alleen maar uit te leggen waarom de Knicks, zelfs met Paul, geen contender zijn.

Over de 'franchise player = slechte verdediger' discussie; Melo is zo ontzettend slecht in defense, ik heb nog nooit een speler die zo slecht is, een titel zien winnen of ver zien komen. En al helemaal niet als je 2 beste spelers niet al te best zijn.
Bird heeft nog 2 of 3 all-defense team gemaakt dacht ik, tussen 84-87 ofzo?
Carmelo zet zich wel in hoor toen hij bij de knicks zat, maar dat was meestal alleen tegen grote tegenstanders zoals de heat. Tegen de cavs doet hij inderdaad geen flikker en dan verliezen ze en dat is heel frustrerend. Maargoed deze discussie kunnen we wel weer houden als het seizoen begonnen is, dan kunnen we allemaal zien wat melo dit seizoen doet.

Ik kwam dit trouwens tegen:

quote:
According to sources, Nene, Chandler and Gasol all set their early asking prices in the neighborhood of maximum-contract territory, starting at $14.8 million for Gasol, $17.7 annually for Nene, and $20.7 million for Chandler.
20 miljoen voor Chandler, wie de fuck gaat dat nou weer betalen?
pi_105129037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Carmelo zet zich wel in hoor toen hij bij de knicks zat, maar dat was meestal alleen tegen grote tegenstanders zoals de heat. Tegen de cavs doet hij inderdaad geen flikker en dan verliezen ze en dat is heel frustrerend. Maargoed deze discussie kunnen we wel weer houden als het seizoen begonnen is, dan kunnen we allemaal zien wat melo dit seizoen doet.

Ik kwam dit trouwens tegen:

[..]

20 miljoen voor Chandler, wie de fuck gaat dat nou weer betalen?
Geloof er geen kut van, Nene en Chandler zijn allebei zo'n 10-12 mil. waard maar niemand gaan een van deze 3 20 mil geven, zelfs Gasol niet. Met de nieuwe cap, nieuwe cap rules zijn heel weinig teams die dat kunnen. Of gaat het om Marc? dan is het helemaal krankzinnig. Wrs heeft iemand dit gewoon bedacht joh
Only the strong survive
pi_105129177
Lees trouwen dat sommige mensen Howard in NY willen. Ze zouden eventueel Melo voor Paul kunnen dealen en Howard voor Amare. Lijkt mij een betere 1-2 punch dan Melo-Amare. Zou wel stoer zijn.

Maar Dwight schijnt zelf gezegd te hebben naar LA te willen, zou dan een deal voor Bynum en nog wat mensen worden, eventueel Odom die dan minder nodig is voor de 4 en 5 spots.Howard en Gasol on the blocks,finesse, power, shooting, shot blocking, rebounding, alles heb je dan.
Only the strong survive
pi_105130345
Shaq gaat anslyseren?? :D _O_
pi_105131705
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef Doublepain het volgende:
Shaq gaat anslyseren?? :D _O_
Shaq+Reggie _O_

Hopen dat ie veel Lakers wedstrijden gat analyseren waarin Kobe kut speelt :P
pi_105211692
Lakers zijn druk bezig met informeren bij diverse free agents.
Josh McRoberts wordt ook veel genoemd.

Ook de geluiden omtrent een deal met de Magic (Bynum-Howard) nemen toe.

Er gaat nog heel wat gebeuren voor die eerste kerstdag.
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:07:35 #67
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105236517
  dinsdag 6 december 2011 @ 02:16:40 #68
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105239368
quote:
Haten op Shaq :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_105239488
19 back-to-backs and three back-to-back-to-backs this season for Blazers.

Krijg de *$(*$($&
pi_105256817
Leest net dat de Lakers achter Howard EN CP3 aanzitten. Aardig gek.
  dinsdag 6 december 2011 @ 16:49:17 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105257695
Howard wordt sowieso een Laker, da's al jaren bekend. :P
pi_105259966
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Multiply het volgende:
Best episch, howard, cp3 en kobe vs dwade, lebron en bosh vs stoudemire, carmelo en billups

Super 3's :')

Dat dan gewoon super 1 Rose gewoon de playoffs wint _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2011 17:36:47 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:43:59 #73
67174 Dos37
Come on Twente
pi_105260364
Doet Boston nog wel iets die waren afgelopen jaar al te oud?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_105260474
Ze gaan rondo toch wegdoen? :')
pi_105260489
Howard kan btw beter naar Thunder
pi_105260678
Volgens mij wordt er door de media héél veel geroepen, zonder dat er ook maar iets 'sense' maakt.
CP3 en Dwight naar L.A.? Hoe dan? Dan nemen New Orleans en Orlando Artest, Odom, Gasol en Bynum wel even over? En welke spelers halen ze dan voor vervanging, in LA? En hoe ver zijn ze van plan boven de tax te gaan? Onder de nieuwe regels gaan de Lakers straks vier dollar (ongeveer) betalen voor elke dollar die ze boven de cap zitten. Dat is zelfs voor hen veel.

Net als de -random name naar NY- verhalen. Wie geeft de Knicks op, die een ander team wil hebben? Straks met free agency kun je daar inhoudelijk over praten, nu lijkt het me nogal voorbarig. Al hebben ze wel vervanging voor Billups nodig.
pi_105261519
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Volgens mij wordt er door de media héél veel geroepen, zonder dat er ook maar iets 'sense' maakt.
CP3 en Dwight naar L.A.? Hoe dan? Dan nemen New Orleans en Orlando Artest, Odom, Gasol en Bynum wel even over? En welke spelers halen ze dan voor vervanging, in LA? En hoe ver zijn ze van plan boven de tax te gaan? Onder de nieuwe regels gaan de Lakers straks vier dollar (ongeveer) betalen voor elke dollar die ze boven de cap zitten. Dat is zelfs voor hen veel.

Net als de -random name naar NY- verhalen. Wie geeft de Knicks op, die
een ander team wil hebben? Straks met free agency kun je daar inhoudelijk over praten, nu lijkt het me nogal voorbarig. Al hebben ze wel vervanging voor Billups nodig.
Ik vind het nog steeds jammer dat Felton en Co. wegzijn...
Ze hadden beter even kunnen wachten tot deze zomer en dan een goede versterking halen. Er is ongetwijfeld nagedacht over de Melo trade... Maar Melo werkt alleen goed als je een heel team achter hem staat dat alle rebs pakt en Defense speelt...
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:15:21 #78
360632 PackerNation
Winning is a habit.
pi_105267718
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds jammer dat Felton en Co. wegzijn...
Ze hadden beter even kunnen wachten tot deze zomer en dan een goede versterking halen. Er is ongetwijfeld nagedacht over de Melo trade... Maar Melo werkt alleen goed als je een heel team achter hem staat dat alle rebs pakt en Defense speelt...
Melo is in potentie helemaal niet zo'n slechte verdediger, hij doet er alleen totaal geen moeite voor.
Ik zie dat overigens ook niet veranderen met D'Antoni als coach.
pi_105275724
CP3 naar New York gaat niet via een trade gebeuren, NY heeft NIEMAND waarmee de trade ook maar een béétje waarschijnlijk zou worden. Orlando kan Gasol/Odom voor Dwight/Hedo's big contract traden en dan Bynum voor CP3. New Orleans krijgt waarschijnlijk niets beters dan wat ze van de Lakers kunnen krijgen..
Only the strong survive
pi_105276793
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
CP3 naar New York gaat niet via een trade gebeuren, NY heeft NIEMAND waarmee de trade ook maar een béétje waarschijnlijk zou worden. Orlando kan Gasol/Odom voor Dwight/Hedo's big contract traden en dan Bynum voor CP3. New Orleans krijgt waarschijnlijk niets beters dan wat ze van de Lakers kunnen krijgen..
Billups, douglas?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2011 22:58:55 ]
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2011 @ 23:02:00 #81
218273 crew  JayJay8
pi_105276963
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Multiply het volgende:
Alleen Howard zou al mooi zijn
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2011 @ 23:02:25 #82
218273 crew  JayJay8
pi_105276983
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Billups, douglas?
En wat moeten de Hornets met Billups??
  Redactie Sport dinsdag 6 december 2011 @ 23:05:34 #83
218273 crew  JayJay8
pi_105277137
[qoute]NBA teams can't sign free agents until Friday, but the Lakers met with Kapono and were close to a deal for one or two years and about $1.3 million annually.

The Lakers would sign Kapono for a minimum veteran's salary and wouldn't have to dip into their main free-agent tool -- a three-year, $9.4-million contract known as the mini mid-level exception. [/qoute]

Goede schutter, iets wat Lakers wel kunnen gebruiken.

[ Bericht 7% gewijzigd door JayJay8 op 06-12-2011 23:11:57 ]
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:25:59 #84
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105278183
Jared Jeffries to re-sign with Knicks for 1 year

:N
pi_105279003
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jared Jeffries to re-sign with Knicks for 1 year

:N
Hahaha, nee zo komen ze er wel :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
Clippers/Warriors hebben wel meer te bieden dan Bynum. Is alleen de vraag hoe concreet deze twee worden.
pi_105282037
Schedule for season 11/12 has been released _O_
  woensdag 7 december 2011 @ 10:18:46 #87
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105285914
quote:
Chris Paul will likely be traded to the Golden State Warriors within the next few days according to sources within the Hornets organization. Wonder why I say that? Among other reasons (Mr. Sources told me), they have supposedly been preparing biographies for players who would not be inbound if Paul weren’t on the trading block. Why do that if you aren’t preparing a trade?

The most likely team to acquire CP3, the Warriors, will reportedly offer Stephen Curry, Ekpe Udoh, and Klay Thompson as primary pieces of a deal regardless of whether or not their ownership is guaranteed that Chris Paul will re-sign. As Michael said, the Hornets are and should be very high on Curry.
Die zag ik niet aankomen..., beste deal voor CP3 tot nu toe, Golden State wordt ook gevaarlijk als ze Chandler signen, line-up van Paul/Ellis/Wright/Lee/Chandler. Moet het zeker wel tot de WCF schoppen.
pi_105285949
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Die zag ik niet aankomen..., beste deal voor CP3 tot nu toe, Golden State wordt ook gevaarlijk als ze Chandler signen, line-up van Paul/Ellis/Wright/Lee/Chandler. Moet het zeker wel tot de WCF schoppen.
Tering, als ze dan nog Chandler hebben ook _O_
  woensdag 7 december 2011 @ 10:23:27 #89
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105286042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dat wordt inderdaad een leuk team op die manier.
pi_105286156
Dat is een gaaf team ja! Was alleen wel fan (puur omdat het er mooi uitzag) van de Curry/Ellis combinatie. De natte droom van Mike d'Antoni was dat team.
pi_105286938
Ik ben al tijden fan van de Warriors, maar het is onwaarschijnlijk dat Chris Paul blijft zonder dat Tyson Chandler er zit. GS kan simpelweg niet allebei de spelers aantrekken ivm cap! En bovendien Curry wordt alleen maar beter! Ik zou het risico niet willen lopen door Curry te traden met Paul en dat Paul dan ergens anders tekent. Wat er dik inzit! Hier een interessant stukje!

http://www.ibabuzz.com/wa(...)trade-curry-for-cp3/
pi_105287377
Tis elke dag een ander team voor CP3 zo langzamerhand :')
  woensdag 7 december 2011 @ 12:04:38 #93
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105289331
Warriors kunnen Biedrins amnestie geven, waarna ze wel chandler kunnen signen
pi_105289968
Over Howard:
quote:
The Magic remain in a holding pattern until management hears definitively on Dwight Howard's desires. The Bulls would inquire if a sweepstakes begins. However, all indications are Howard wants to land with the Lakers, join the Nets' move to Brooklyn or possibly play in Dallas.
Chicago Tribune
En over Paul:
quote:
Independent of the Paul situation, the Warriors are among the teams with the most serious interest in free-agent center Tyson Chandler, and the interest is mutual. Paul reportedly has let it be known that a team like the Warriors or Clippers signing Chandler, his former teammate in New Orleans, would enhance its chances of getting a long- term commitment from him -- a scenario confirmed by front office executives Tuesday.
CBSSports.com
pi_105297510
Lol als Paul naar Gs getrade wordt en geen extension tekent, loopt hij volgend jaar gratis de deur uit, is er een jaar verspeelt en ben je Curry kwijt waar je beter Ellis zou kunnen traden dan Curry, mocht je iets willen bereiken..
Only the strong survive
pi_105298462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zou het risico niet willen lopen door Curry te traden met Paul en dat Paul dan ergens anders tekent. Wat er dik inzit!
Ik snap van dat hele traden en free agents niet zoveel. Maar deze maakt het er niet echt duidelijker op, als ze worden geruild is het toch klaar, dan kan Paul vervolgens niet ergens anders z'n handtekening zetten?
  woensdag 7 december 2011 @ 16:23:56 #97
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_105298985
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef Tompsen het volgende:

[..]

Ik snap van dat hele traden en free agents niet zoveel. Maar deze maakt het er niet echt duidelijker op, als ze worden geruild is het toch klaar, dan kan Paul vervolgens niet ergens anders z'n handtekening zetten?
Maar het jaar erna kan hij wel weg want hij heeft nog maar 1 jaar. Het zou dus niet verstandig zijn van GSW als ze Paul traden zonder dat hij direct bijtekend, zodat ze geen speler ruilen tegen eentje die het jaar erna weggaat
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_105302994
http://www.grantland.com/columnists/billsimmons

Leuke columns over de NBA van Bill Simmons :)
pi_105303560
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef Rienks het volgende:
http://www.grantland.com/columnists/billsimmons

Leuke columns over de NBA van Bill Simmons :)
Heb je The Book of Basketball gelezen? Een aanrader ^O^
pi_105305045
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:23 schreef peasant het volgende:

[..]

Maar het jaar erna kan hij wel weg want hij heeft nog maar 1 jaar. Het zou dus niet verstandig zijn van GSW als ze Paul traden zonder dat hij direct bijtekend, zodat ze geen speler ruilen tegen eentje die het jaar erna weggaat
Hij krijgt dus bij een nieuwe club niet automatisch een nieuw contract?
pi_105306170
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Tompsen het volgende:

[..]

Hij krijgt dus bij een nieuwe club niet automatisch een nieuw contract?
Nee. Warriors nemen zijn bestaande contract over, hij tekent geen nieuwe. Zijn contract loopt nog maar 1 jaar en na dit seizoen kan ie dus overal tekenen waar ie wil. Maar, het ligt natuurlijk niet voor de hand dat ie ergens getrade gaat worden waar ie niet langer dan een jaar wil blijven. (hij heeft nog wel een bepalende stem waar ie terecht komt). Na dit seizoen zou ie dan bijvoorbeeld ook gewoon een nieuw contract kunnen tekenen in Oakland. Overigens als GSW ook Chandler kunnen signen dan wil Paul ook wel langer blijven.

Overigens zou ik hem dan liever bij de Clippers zien, maar die willen hem wel helemaal met een cheap offer binnen hengelen.. Griffin, Jordan en Gordon willen ze niet kwijt. Tja, in NO zijn ze niet helemaal achterlijk natuurlijk :D
pi_105310502
quote:
#3 – Determine if Paul Pierce is a Celtic for life.
As is the case with answering calls regarding Rondo, Ainge would also be doing a disservice to the franchise if he didn’t listen to calls regarding Paul Pierce. While it is nearly impossible to imagine Pierce in any other uniform, he may be one of the big pieces in obtaining younger players or draft picks for the future. He would bring more to the team than the older Kevin Garnett or Ray Allen.

It very well may be far-fetched to imagine the Boston Celtics actually trading Paul Pierce, but as Ainge said, he “doesn’t plan” on trading any of the core players. Plans can always change if the right offer comes along.
Ik ga huilen als Pierce getrade wordt -O-
pi_105321100
pi_105323289
Lol waarom zou Aigne Pierce traden voor Paul, zodat hij Rondo en Paul heeft?
Only the strong survive
pi_105324994
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:27 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dat is een gaaf team ja! Was alleen wel fan (puur omdat het er mooi uitzag) van de Curry/Ellis combinatie. De natte droom van Mike d'Antoni was dat team.
Mwhehe ja. Maar als ie nog een natte droom van hem waarheid wil maken, moet ie Barea ophalen vanuit Dallas. Past perfect daar in die speelstijl in NY. Run and gun and no defense _O-
  donderdag 8 december 2011 @ 01:21:40 #106
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105325951
Grant Hill’s interest in joining the Knicks and being slotted as their starting shooting guard on a potential Eastern Conference contender is growing by the day, and there is a sense he is leaning toward that option.

Als dit gebeurt kan mijn offseason niet meer stuk. Grant Hill _O_
  donderdag 8 december 2011 @ 01:25:41 #107
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105326023
Oh en de eerst amnesty is bekend: Richard Jefferson mag zijn koffers inpakken en vertrekken uit San Antonio.
pi_105327435
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh en de eerst amnesty is bekend: Richard Jefferson mag zijn koffers inpakken en vertrekken uit San Antonio.
En dat zou een goede fit zijn voor de Celtics.
pi_105328051
David Aldridge reported Wednesday that Chris Paul will not extend his contract with the Clippers or Warriors.
And this means that neither team will trade significant assets for him. Paul has a path to New York that is being under-reported because it involves a wink-nod deal between Paul and the Knicks (he gets traded there this year, convinces them he'll sign as a free agent next year). If you discount that possibility it leaves the Lakers as a possible long-term landing spot and perhaps Boston on a one-year mercenary deal. Like Denver with Melo before Knicks owner James Dolan screwed things up, the Hornets have zero leverage here despite what you may read. Paul will pick his spot, and then the offers will follow.

Die geruchten kunnen ook weer de prullenbak in!
pi_105340178
Ron Artest verandert officieel z'n naam en speelt dit seizoen met World Peace op z'n shirt.. :')
pi_105340364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Ron Artest verandert officieel z'n naam en speelt dit seizoen met World Peace op z'n shirt.. :')
En z'n voornaam: Metta.. :')

http://en.wikipedia.org/wiki/Metta_World_Peace
  donderdag 8 december 2011 @ 15:49:56 #112
67174 Dos37
Come on Twente
pi_105340407
Wtf, :{
pi_105340460
Haha ik las het ook een paar weken geleden :D. World Peace for threeeeeeeeeeeeee :')
pi_105341898
quote:
:')

Waarom!?
  donderdag 8 december 2011 @ 16:31:46 #115
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_105341965
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:29 schreef Tompsen het volgende:

[..]

:')

Waarom!?
Omdat hij een "nutcase" is.
pi_105342808
Metta, de man van het beschamende gevecht in Detroit :D
pi_105343535
Helemaal de kluts kwijt die dude.
  donderdag 8 december 2011 @ 17:28:17 #118
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105344188
Maar het is toch ook officieel, dat hij een mentale afwijking heeft? Als ik met het goed kan herinneren heeft hij zijn championship ring ook verkocht voor een goed doel (iets met sport voor mentaal gehandicapte kinderen)
pi_105345523
Eddy Curry en Battier gaan tekenen bij Miami.
pi_105345724
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:12 schreef Djokotron het volgende:
Eddy Curry en Battier gaan tekenen bij Miami.
Eddy Curry :')x10000
Shane Battier _O_ Gaat een belangrijke rol spelen.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:28:36 #121
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105348348
quote:
ESPNSteinLine Marc Stein
Story nailed by @KBergCBS. Knicks have jumped ahead of GSW for Tyson Chandler. Source close to talks: "New York is Tyson's first choice."
45 seconds ago Favorite Retweet Reply
Knicks geloven niet meer in CP3 denk ik
pi_105348577
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Knicks geloven niet meer in CP3 denk ik
Als ze nu Felton nog hadden :o
  donderdag 8 december 2011 @ 19:42:05 #123
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105349052
Felton had weinig zin gehad, hij had moest in dat geval ook weg, anders hebben we niet genoeg geld voor Chandler. Geruchten zijn op dit moment amnestie geven aan Billups en Turiaf ruilen zodat we Chandler kunnen signen. Ander gerucht is sign en trade Chandler en Barea voor Billups en Turiaf.
pi_105355330
Chandler 4 year 58 million dollar deal naar NYK :D (bijna rond)

Rockets wil de Lakers gaan helpen om Paul naar LA te krijgen. Zij zouden dan Bynum of Gasol krijgen en NOH Scola, Kevin Martin en wat picks. Ben benieuwd.

Overigens zou NYK nu ook proberen om Stoudemire te traden voor Paul als Chandler getekend heeft :D

Caron Butler naar de Clippers voor 24 miljoen en drie jaar. :) Mooi team wordt dat zo!

[ Bericht 10% gewijzigd door Djokotron op 08-12-2011 21:50:23 ]
pi_105357590
Ik snap echt niet waar Miami mee bezig is. Eerst al geruchten over Kwame Brown, toen Greg Oden en nu Eddy Curry. Puhleeeasse. Battier is goed en zal ze wel helpen, maar vraag me af of hij zoveel minuten gaat maken met James op de 3. Daar krijgt hij dan misschien 10 minuten, op de 3, maar gaat James dan 20 min. per wedstrijd op de 4 spelen? Aanvallend waren ze beter met James op de 4 en Bosh op de 5, maar je wordt dan zo eruit gerebound, je defense is ook zoveel zwakker. Als Miami die ring wil winnen moeten ze Nene proberen vast te leggen, voor mijn part traden ze Bosh voor Nene in een sign-and-trade. Op de 4 heb je Haslem nog, James dan, Nene kan ook paar minuutjes op de 4 spelen. Bosh kwam toch niet uit de verf.
Only the strong survive
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:09:10 #126
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105362303
Breaking News Chris Paul naar de Lakers voor Bynum en Odom

Leuk, dat ze Chris Paul hebben, maar wie wordt hun Center?
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:14:41 #127
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105362534
Oh, het is Gasol en Odom blijkbaar... (Lakers :r)
pi_105362880
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Breaking News Chris Paul naar de Lakers voor Bynum en Odom

Leuk, dat ze Chris Paul hebben, maar wie wordt hun Center?
Nigga what?

_O-

Hornets zijn ook te dom om gasol te pakken
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:46:46 #129
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105363587
Blijkbaar is het nu Gasol naar de Rockets en Hornets krijgen Odom, Scola, Martin en Dragic.
pi_105364474
Nieuwe avatar kiezen :(
pi_105365201
Emeka Okafor is still with the Hornets, but could end up with the Lakers in the aftermath of the Chris Paul trade.
Okafor would be another huge get for the Lakers, and would immediately be the starting power forward. If it happens, the Lakers starting lineup would likely be: PG Chris Paul, SG Kobe Bryant, SF Metta World Peace, PF Emeka Okafor, C Andrew Bynum (or Dwight Howard, if they can pull that one off too)

That would be sick!
  vrijdag 9 december 2011 @ 03:12:13 #132
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105365755
Leuk. De Hornets eigenaar trade weer eens een kopstuk naar LA.

Rara wie de eigenaar vd Hornets is. :') !
  vrijdag 9 december 2011 @ 07:22:31 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_105366398
Deal is off
pi_105366440
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 07:22 schreef Dos37 het volgende:
Deal is off
Wilde het net posten.
pi_105366722
Ongelooflijk die David Stern.
Niet dat ik het eens was met de trade, maar als de teams toch een overeenkomst hebben dan moet de NBA zich er verder niet mee bemoeien.
Puur omdat ze niet willen dat een small market team zijn sterspelers verliest aan een big market team. Belachelijk.
Miami mag wel een big three maken, Boston ook, damn zelfs New York heeft nu een semi big three.
Het zou wel extreem grappig zijn als Paul nog een jaar in New Orleans blijft en volgend jaar gewoon gaat.
pi_105368854
Howard zou een deze dagen om een trade naar de Nets gaan vragen. Zou wel lollig zijn als de lakers naast beide gaan grijpen :D :D
pi_105370820
Slaat nergens op, dit was verrweg het beste wat zouden krijgen, Gasol em Odom of Scola en KLevin Martin
Only the strong survive
pi_105371127
Als de clubs er mee akkoord gaan wat doet de NBA dan moeilijk
  Redactie Sport vrijdag 9 december 2011 @ 11:35:27 #139
218273 crew  JayJay8
pi_105371252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 03:12 schreef popolon het volgende:
Leuk. De Hornets eigenaar trade weer eens een kopstuk naar LA.

Rara wie de eigenaar vd Hornets is. :') !
Wat was er zo slecht aan de deal dan? Alsof de Lakers niks zouden opgeven
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:54:00 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105371929
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 11:35 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Wat was er zo slecht aan de deal dan? Alsof de Lakers niks zouden opgeven
Nou dat protest van heel veel andere eigenaren is er niet voor niets natuurlijk. Ik begrijp dat grote franchise teams een 'voorkeursbehandeling' krijgen i.v.m. tv rechten en merchandise, het zijn enorme markten, maar de Hornets zijn nou eenmaal eigendom vd NBA.
pi_105372571
Die Gilbert heeft een brief geschreven, wat een mongool is die man zeg
Only the strong survive
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:21:16 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105379355
En de volgende soap:

quote:
Howard's representatives have told the Nets that they are his preferred destination.

The Nets are ready to offer the Magic a package built around center Brook Lopez and two first-round draft picks.
Howard gaat weg, da's duidelijk. Magic kan er erg goed mee wegkomen zo.
pi_105379554
Nou, nou..

Lopez is wel aardig maar stelt echt niets voor in vergelijking met Howard. En die 2 picks zullen ook niet hoog in de draft zitten als Houston nog wat verbeterd (iets wat de Nets dan zeker gaan doen). Eigenlijk een shit-offer als je het mij vraagt.. En hem dan ook nog traden binnen je eigen conference. Alleen kun je je afvragen of je ergens beter kan krijgen??

Ze moeten iig zorgen dat ze wat van die dure contracten lozen. Stuur Arenas of Turkoglu maar mee.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:28:19 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105379598
Een shit offer? :D Als de Magic niet uitklijkt krijg je helemaal niets.

Een 20/10 speler + 2 1st rounders is niet mis.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:34:08 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105379817
Maar goed, ik geloof er eigenlijk maar weinig van. LA it is. Howard houdt van zon en glamour.

Aanpassing van de regels:

quote:
"Rip-through" moves, in which an offensive player swings the ball into a defender's outstretched arm and then attempts a shot once he has created contact, will be considered non-shooting fouls if the contact begins before the offensive player starts his shooting motion.

Also, on drives to the basket, a shooting foul will be called only if contact occurs after the offensive player has begun his shooting motion, not after he has initiated his leap toward the basket.
_O_ Goede aanpassing.

Daar gaan een aantal spelers flink van balen: Wade, Pierce, Martin, Durant, Kobe.

[ Bericht 80% gewijzigd door popolon op 09-12-2011 15:41:20 ]
  Redactie Sport vrijdag 9 december 2011 @ 15:56:27 #146
218273 crew  JayJay8
pi_105380563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:34 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik geloof er eigenlijk maar weinig van. LA it is. Howard houdt van zon en glamour.

Aanpassing van de regels:

[..]

_O_ Goede aanpassing.

Daar gaan een aantal spelers flink van balen: Wade, Pierce, Martin, Durant, Kobe.
Goede aanpassing!!
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:09:19 #147
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105380994
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:56 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Goede aanpassing!!
Moet eigenlijk en offensive foul worden. ;)

quote:
Chris_Broussard Chris Broussard:
Sources say Brandon Roy to announce medical retirement due to degenerative knees, possibly as soon as today
:{
pi_105382547
Brandon Roy heeft bijna geen kraakbeen meer in z'n knieen, het is zo sad om hem te zien gaan, was top 10 player in the league, was on the rise, maar helaas injuries, kan in het rijtje Penny Hardaway/Grant Hill wat mij betreft, Roy was echt een unieke speler
Only the strong survive
pi_105384056
Bizar dat die trade van de Lakers niet doorgaat. Voor alle teams was de trade de verdedigen vond ik. Gasol en Odom voor Paul is echt geen koopje ofzo.. Ik zie het nog wel gebeuren dat ie met een paar kleine aanpassingen toch doorgaat.
pi_105386109
Bill Simmons maakt overal gehakt van Stern.
Tevens Glen Davis <-> Brandon Bass
pi_105397028
quote:
The Orlando Magic have waived guard Gilbert Arenas and designated him as the team’s amnesty player, President of Basketball Operations/General Manager Otis Smith announced today.

Read more: http://www.insidehoops.com/blog/?p=8725#ixzz1g4cvilp5
Opmerkelijk.
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:06:46 #153
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105397194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Opmerkelijk.
Hoezo? Dat lag toch wel in de lijn der verwachtingen, of niet?
pi_105397239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Hoezo? Dat lag toch wel in de lijn der verwachtingen, of niet?
Dat ze hem weg zouden doen wel, maar ik had toch wel verwacht dat ze er nog een trade uit probeerden te slepen.
pi_105399603
Nets schijnen Nene bijna binnen te hebben. 4 jaar, 60+ miljoen dollar. Meer dan Chandler :D

Lijkt me sterk dat ze dan nog achter Howard aan gaan..
pi_105400495
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef Djokotron het volgende:
Nets schijnen Nene bijna binnen te hebben. 4 jaar, 60+ miljoen dollar. Meer dan Chandler :D

Lijkt me sterk dat ze dan nog achter Howard aan gaan..
Jammer, had erg graag D-Will en Howard samen gezien, had mij een zeer goede combo geleken. Dan wordt het misschien Paul / Howard, maar dat zal dan pas in 2012 worden omdat NO en Magic niet genoeg hebben om voor de andere superstar te traden en het in LA dus niet zal gebeuren.
Only the strong survive
pi_105405119
Schijnt dat nene juist op pf wil spelen, en dus naast Howard kan spelen.
pi_105407898
David West 3 jaar, 30 miljoen contract naar Boston.

Howard heeft toestemming gekregen van Orlando om te gaan praten met andere teams. Grootste kanshebbers zouden Nets, Lakers en Mavs zijn.
pi_105409548
West is nog niet zeker, de deal schijnt afgeblazen te zijn. Vraag me sowieso af of KG en West als front-court gaat werken.. Goede deal dat ze Bass binnen gehaald hebben, maar ze hebben nu 4 of 5 PF's, zal dan nog wl verder getrade gaan worden
Only the strong survive
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:08:45 #160
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105415928
Howard en de Nets, ik weet 't niet maar het lijkt mij allemaal een leuke schijnbeweging. Ik gok nog steeds op LA.
  Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 15:24:52 #161
218273 crew  JayJay8
pi_105416310
LA, Houston en New Orleans praten opnieuw over een CP3 trade, en t schijnt volgens sommigen al rond te zijn en later vandaag bekend te worden

Ben benieuwd...
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:33:20 #162
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105416516
Hamilton bought out. Ziet er naar uit dat de nieuwe Pistons eigenaar er echt geld in wil steken. Nog jaren weg van een contender maar het is goed nieuws voor mij. ;) Prince, een vd weinige constante factoren, een nieuw 4-jarig contract dus dat zal de veteraan worden die de kar zal gaan trekken. Niet verwacht dat 'ie zou bijtekenen maar voor dit geld heb ik er weinig problemen mee.

Bulls lijken veel interesse in Rip te hebben. Die kan zeker nog een paar jaar mee als een elite SG.
pi_105423311
Bulls hebben eeen échte scorer nodig, Crawford, Hamilton, Butler, kunnen allemaal afgesloten worden, iemand als Vince Carter kan dat niet
Only the strong survive
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:15:53 #164
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105423757
Rip naast Rose, die genoeg ruimte maakt voor een open midrange jumper, klinkt geweldig. Ik zie eigenlijk alleen maar positieve reacties op realgm.
  Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 19:57:19 #165
218273 crew  JayJay8
pi_105425388
RIP zou idd een heel goeie zijn voor de Bulls!

@Popo ben je je actief op RealGM? Hoe heet je daar?
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:36:50 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105427123
Nee niet echt als poster, meer als lurker vh Pistons en General forum.
pi_105427363
Chandler officieel naar de Knicks :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:21:37 #168
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105429040
Billups waived, dat zat er aan te komen. Zal met 'pensioen' gaan als er geen contender zich meldt. Ik denk zelf Miami maar er zijn een aantal contenders die Billups kunnen gebruiken, en niet alleen als backup PG.
  Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 21:24:40 #169
218273 crew  JayJay8
pi_105429195
Als Paul niet doorgaat zou ik Billups wel graag bij LA zien eigenlijk
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:29:20 #170
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105429411
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef JayJay8 het volgende:
Als Paul niet doorgaat zou ik Billups wel graag bij LA zien eigenlijk
Perfect fit, plus, da's verjonging op de PG positie. :P Blake is natuurlijk geen starter dus daar heb ik het niet over.

En je houdt je team intact, ook niet onaardig.
pi_105431750
Knicks ook achter Barea aan. Goh, wat een verrassing :D
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:43:45 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105433372
quote:
The Hornets, Lakers and Rockets have submitted a new proposed trade to the league office that would send Chris Paul to Los Angeles.

Read more: http://basketball.realgm.(...)proval#ixzz1gAdHpZ4X
Stern brandt z'n klauwen daar geen tweede keer aan. Paul naar LA dus.
pi_105437987
Adrian Wojnarowski reported Saturday that Dwight Howard has requested a trade to the Nets
  zondag 11 december 2011 @ 00:23:33 #174
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105438114
geloof ik niks van dat 'superman' bij het weinigzeggende Nets zal gaan spelen. Fake moves. :P
pi_105438117
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef Omega het volgende:
Adrian Wojnarowski reported Saturday that Dwight Howard has requested a trade to the Nets
:o
pi_105438915
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef popolon het volgende:
geloof ik niks van dat 'superman' bij het weinigzeggende Nets zal gaan spelen. Fake moves. :P
Weinigzeggend? Volgend jaar gaan de Nets naar Brooklyn, dus is het gewoon een big market. Ik weet niet precies wat je bedoeld met weinigzeggend.
  Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 00:50:18 #177
218273 crew  JayJay8
pi_105439140
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef popolon het volgende:
Zou wel kunnen toch met D-Will samen?
  zondag 11 december 2011 @ 00:51:00 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105439165
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef Omega het volgende:

[..]

Weinigzeggend? Volgend jaar gaan de Nets naar Brooklyn, dus is het gewoon een big market. Ik weet niet precies wat je bedoeld met weinigzeggend.
Howard is een glamour boy. De Nets spreken niet echt aan, net zoals bijv. de Pistons van nu. En Madison Square Garden, maakt niet uit hoe slecht de Knicks het ook doen, zal altijd het NY team zijn.

Kan er ook weinig aan doen maar zo is het nu wel. :P
pi_105439755
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 00:51 schreef popolon het volgende:

[..]

Howard is een glamour boy. De Nets spreken niet echt aan, net zoals bijv. de Pistons van nu. En Madison Square Garden, maakt niet uit hoe slecht de Knicks het ook doen, zal altijd het NY team zijn.

Kan er ook weinig aan doen maar zo is het nu wel. :P
Howard een glamour boy? Ik vind dat wel meevallen. Overigens zijn er dan maar 2 teams waar hij heen kan gaan, de Knicks of de Lakers. Dus alle andere teams zijn weinigzeggend? Of begrijp ik je dan niet goed?
pi_105440782
Howard bij de Nets zie ik zeker gebeuren, destemeer omdat het daar zeker is dat hij met Deron Williams, een top 5 PG zal samenspelen. Geen gedoe met trades die mogelijk wel of niet doorgaan, hij kan nu kiezen met wie hij zal spelen. Daarnaast komen ze in Brooklyn, heeft die Russischie eigenaar aangegeven te willen winnen en geld te spenderen, waar het in LA toch afwachten is hoe de samenwerking met een scorende speler, Kobe, zal gaan, en of CP3 nog komt. Bij de Nets weet je wat je krijgt en dat kan best veel goeds zijn. Ik zou het zeker leuk vinden.

En Billups bij de Heat zou wel dodelijk zijn, dan zijn ze echt gedoodverfde titelkandidaat nummer 1. Ondanks dat hij in de clutch awful is (ja ik weet dat hij Mr. Big Shot heet, maar de cijfers liegen niet) brengt hij mega veel ervaring, en rust in de tent, plus is hij een redelijk constante outside shooter (in tegenstelling tot Bibby...) die slim is en een team kan runnen.
Only the strong survive
  zondag 11 december 2011 @ 01:54:40 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105440939
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef Omega het volgende:

[..]

Howard een glamour boy? Ik vind dat wel meevallen. Overigens zijn er dan maar 2 teams waar hij heen kan gaan, de Knicks of de Lakers. Dus alle andere teams zijn weinigzeggend? Of begrijp ik je dan niet goed?
Jij hebt Howard gezien tijdens de All Star de laatse 5 jaar? Echt op en top Hollywood, houdt 'ie van. Geeft hij zelf ook toe.

Wat is dan beter dan LA/NY? Ben zelf op en top Pistons fan dus ik zie hem liever in Michigan belanden. ;)

Weinigzeggend bedoel ik meer in de trant van markt. LA/NY hebben een mega publiek. Megasteden, daar is Amsterdam een gehucht bij. ;)
  zondag 11 december 2011 @ 02:01:08 #182
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105441039
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:45 schreef TheGOAT het volgende:
Ondanks dat hij in de clutch awful is (ja ik weet dat hij Mr. Big Shot heet, maar de cijfers liegen niet) brengt hij mega veel ervaring, en rust in de tent, plus is hij een redelijk constante outside shooter (in tegenstelling tot Bibby...) die slim is en een team kan runnen.
'Awful' ? :D

Billups heeft dat te danken aan de pers en de succesjaren bij de Pistons. LA is in elkaar gehakt met Shaq, Kobe en Malone toen. De jaren daarna, de Pistons hadden van 2004 tm 2008 een superteam, was 'ie keer op keer clutch. Helaas is het maar bij een titel gebleven maar Billups was toen echt heer en meester. :)

'Awful'. :') :D
  Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 02:16:46 #183
218273 crew  JayJay8
pi_105441312
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 02:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Billups heeft dat te danken aan de pers en de succesjaren bij de Pistons. LA is in elkaar gehakt met Shaq, Kobe en Malone toen. De jaren daarna, de Pistons hadden van 2004 tm 2008 een superteam, was 'ie keer op keer clutch. Helaas is het maar bij een titel gebleven maar Billups was toen echt heer en meester. :)

;(
  zondag 11 december 2011 @ 02:23:53 #184
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105441487
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 02:16 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

;(
Dat was een behoorlijk pak slaag. Maar daar moeten we, Pistons fans, het mee doen voor een tijd. ;)
  Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 02:45:59 #185
218273 crew  JayJay8
pi_105441941
Was aardig pak slaag inderdaad. Lakers absoluut geen team. Pistons echt een goed en heel diep team. Volgens mij de laatste kampioen zonder echte superster(Kobe, Wade, Shaq, Duncan etc..)
  zondag 11 december 2011 @ 03:01:11 #186
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105442197
Op papier was dat wel een 'dreamteam'. Als je de finals haalt doe je toch iets goed.

Wel mooi dat de Pistons dat toen deden. Totaal onverwacht.
pi_105445644
Hamilton idd naar de Bulls.

DeAndre Jordan naar de Warriors.

Odom naar Dallas :D
  zondag 11 december 2011 @ 10:40:03 #188
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105445721
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 10:33 schreef Djokotron het volgende:

Dus de trade die Paul naar LA zou brengen, is van de baan. Dat maakt de weg vrij voor Howard om naar de Lakers te komen.
pi_105446155
quote:

Had Jordan nou net een nieuw contract gekregen?
pi_105447419
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 02:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik hou er niet van om stats te vertrouwen...

http://espn.go.com/blog/t(...)ryant-in-crunch-time

Maar 3/27 is slecht, no matter what. Hij heet meer Mr Big Shot omdat hij op de juiste momenten raak schiet, momentumkillers, etc. Maar niet omdat hij zo clutch is hoor... Net als Kobe, ga is na bij jezelf hoevaak je hem in de laatste 2 minuten hebt zien missen. Nou, veel hoor, ik iig. Maken ook veel, maar missen nog veel meer
Only the strong survive
pi_105450613
Ik als n00b kom hier even tussen...

Hoe groot schatten jullie de kans dat ik tussen 12-19 mei in NY een NBA wedstrijd kan bijwonen? :')
pi_105450849
Knicks zullen play offs wel halen, maar zonder goede PG vind ik ze nog lang geen contender. Amare Stoudemire én Tyson Chandler zijn offensief een knap stuk minder effectief als er geen pass first, slimme guard rondloopt. En dan signen ze Mike Bibby (:') * 1000) met het idee dat er nog een andere, startende guard komt. Wie? Delonte West? Jamal Crawford? Crawford past precies in New York met z'n all flash, no substance game. Maar ik had liever gezien dat ze Billups' contract nog één jaar opaten en het een kans gaven, ook al betaal je dan boete. Want met Bibby en wie-dan-ook redden ze het niet.

Baron Davis of Rajon Rondo, als ze die weten te halen stel ik m'n mening volledig bij :)
pi_105451579
Mag toch hopen dat het niet Bibby wordt :') was geen gezicht vorig jaar, zeker in de playoffs. B-Diddy is nog het meest reeel, lijkt me niet dat Rondo weg gaat bij Boston.

Knicks zijn imo zeker wel top5 in de east nu al.
  zondag 11 december 2011 @ 16:55:07 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105458382
Dat dekt de lading wel:

pi_105458657
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef popolon het volgende:
Dat dekt de lading wel:

[ afbeelding ]
Briljant :D
  zondag 11 december 2011 @ 18:12:36 #196
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105461278
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Knicks zullen play offs wel halen, maar zonder goede PG vind ik ze nog lang geen contender. Amare Stoudemire én Tyson Chandler zijn offensief een knap stuk minder effectief als er geen pass first, slimme guard rondloopt. En dan signen ze Mike Bibby (:') * 1000) met het idee dat er nog een andere, startende guard komt. Wie? Delonte West? Jamal Crawford? Crawford past precies in New York met z'n all flash, no substance game. Maar ik had liever gezien dat ze Billups' contract nog één jaar opaten en het een kans gaven, ook al betaal je dan boete. Want met Bibby en wie-dan-ook redden ze het niet.

Baron Davis of Rajon Rondo, als ze die weten te halen stel ik m'n mening volledig bij :)
Hoe zouden ze Billups moeten houden dan, zonder Tyson Chandler te verliezen? D'Antoni heeft gezegd dat ze Carmelo als point forward gaan laten spelen, een rol die hij wel aankan denk ik. Carmelo heeft al eerder bewezen dat hij veel assists kan halen als hij de bal domineert.
pi_105471305
Kurt Thomas naar Blazers. Zo gaat de gemiddelde leeftijd samen met Camby lekker snel omhoog :')
  zondag 11 december 2011 @ 21:39:56 #198
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105471438
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Kurt Thomas naar Blazers. Zo gaat de gemiddelde leeftijd samen met Camby lekker snel omhoog :')
Wilt hij snel een einde aan zijn carričre maken ofzo?
pi_105474050
quote:

DeAndre Jordan niet naar de Warriors, de Clippers hebben 3 dagen om het contract te evanaren.
  zondag 11 december 2011 @ 22:31:04 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105474363
quote:
Rockets Close To Signing Marc Gasol To $55M Deal

Read more: http://basketball.realgm.(...)gning_Marc_Gasol_To_$55M_Deal#ixzz1gGQXt1hN
Under the radar. Ik vind het een geweldige speler.
pi_105474514
ook Gasol is een restricted free agent.
pi_105475055
Over overpaid gesproken, DeAndre Jordan 10 mil. per jaar, Marc Gasol 13 p/j Chandler 15 p/j. En die eigenaren maar zeuren dat ze geld verliezen
Only the strong survive
  Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 22:52:29 #203
218273 crew  JayJay8
pi_105475549
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Over overpaid gesproken, DeAndre Jordan 10 mil. per jaar, Marc Gasol 13 p/j Chandler 15 p/j. En die eigenaren maar zeuren dat ze geld verliezen
Idd...
  zondag 11 december 2011 @ 22:58:48 #204
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105475881
Big men ..... Altijd prijzig.
pi_105476942
Moet deze week maar even gaan aanhaken met alle geruchten. Stond al perplex dat Roy gestopt is op zo'n relatieve jonge leeftijd. Zo te zien is het al goed op gang.

Iemand linkje met overzicht van alle trades? :o

Nevermind, google is my friend.
pi_105477043
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:20 schreef Ricard0j het volgende:

Nevermind, google is my friend.
Linkje ? :D
pi_105477127
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef Tompsen het volgende:

[..]

Linkje ? :D
Kijk nu gewoon op het overzichtje dat bij ESPN voor handen ligt. Oh en HoopsHype natuurlijk.
pi_105494757
CP3 naar Clippers nu? Marc Gasol naar de Rockets miss, Odom naar de Mavs en godzijdank VC ook!

Kidd, VC, Odom, Nowitzki, Haywood, vanaf de bank Rudy Fernandez, Terry, Marion, Beaubois. Stacked hoor.
Only the strong survive
pi_105496110
Lijkt er wel op ja.. Maar Clippers geven wel veel op hoor. Kaman, Aminu, Gordon én Minny 1st round pick (wat wel eens een hele hoge kan zijn). Maar stel je voor:

Paul/Butler/Griffin/Jordan

Kun je een aardig team van maken :D
  maandag 12 december 2011 @ 16:05:16 #211
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_105496151
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef TheGOAT het volgende:
CP3 naar Clippers nu? Marc Gasol naar de Rockets miss, Odom naar de Mavs en godzijdank VC ook!

Kidd, VC, Odom, Nowitzki, Haywood, vanaf de bank Rudy Fernandez, Terry, Marion, Beaubois. Stacked hoor.
Pff, zeker niet slecht. Maar een upgrade voor haywood zou voor de Mavs wel fijn zijn. Ik ben niet zo fan van hem.
pi_105499147
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Djokotron het volgende:
Lijkt er wel op ja.. Maar Clippers geven wel veel op hoor. Kaman, Aminu, Gordon én Minny 1st round pick (wat wel eens een hele hoge kan zijn). Maar stel je voor:

Paul/Butler/Griffin/Jordan

Kun je een aardig team van maken :D
Gordon zou niet in de deal zitten schijnt het, alleen Kaman, Aminue, Bledsoe en die 1st round pick. Vraag me af of dit voor de Hornets beter is dan Odom/Scola of Kevin Martin / Scola. Maar ze gaan nu wel in full rebulding mode, met die matige attendence numbers daar vraag ik me af of er een team in NO blijft :(
Only the strong survive
  maandag 12 december 2011 @ 17:26:40 #213
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_105499771
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Gordon zou niet in de deal zitten schijnt het, alleen Kaman, Aminue, Bledsoe en die 1st round pick. Vraag me af of dit voor de Hornets beter is dan Odom/Scola of Kevin Martin / Scola. Maar ze gaan nu wel in full rebulding mode, met die matige attendence numbers daar vraag ik me af of er een team in NO blijft :(
Clippers wilden Gordon niet traden, maar ik vindt Kaman, Aminue en Bledsoe met 1st round pick toch niet al te veel voor Paul. Dit zou echt een major upgrade zijn voor de clippers
  Redactie Sport maandag 12 december 2011 @ 20:39:06 #214
218273 crew  JayJay8
pi_105508249
quote:
The Hornets and Clippers have submitted a multi-player trade to the league office for approval that would include Chris Paul, according to a source.

The NBA wants the Clippers to add Eric Bledsoe to their offer, which already includes Eric Gordon, Chris Kaman, Al-Farouq Aminu and Minnesota's 2012 first round pick.

The deal would be done if the NBA hadn't asked for Bledsoe in addition to what is already been offered, according to a source.

Adrian Wojnarowski reports that the Clippers are currently refusing to improve their offer and that the deal is currently dead.

A source says that talks could be restructured again, but that the Clippers are reluctant to meet the exorbitant asking price for Paul.

The NBA is now running the trade talks for the Hornets, 'usurping' the power of GM Dell Demps, according to Wojnarowski.

Read more: http://basketball.realgm.(...)w_Dead#ixzz1gLp2vcJU
  maandag 12 december 2011 @ 20:40:11 #215
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_105508320
Ik zit echt te wachten op het nieuwe seizoen.

Hopen dat de Kings meer play off materiaal worden...
Trotse Belg.
pi_105509107
Chris Paul to Clippers deal dies, league’s demands to stee

Chris Paul is not going to Los Angeles. Not to the Lakers because David Stern killed the deal and now not to the Clippers because he and the league drove the asking price too high.

And now you have to wonder: Next time a league GM sees Hornets’ GM Dell Demps’ number come up on his phone, will he just send it straight to voicemail? Who is going to want to trade with the Hornets now?

There appear to be several versions of the deal offered but the league — read David Stern — wanted there to be Eric Gordon, Eric Bledsoe, Chris Kaman, Al-Farouq Aminu and a 2012 unprotected first round pick of the Minnesota Timberwolves.

Waar is die Stern toch mee bezig!!
  maandag 12 december 2011 @ 21:52:54 #217
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105512901
Vraagprijs voor Chris Paul lijkt gewoon echt te absurd hoog te liggen. Scenario met alleen maar verliezers ligt op de loer. :{ -O-
pi_105524075
LOL! Zit net ff naar het roster van de Heat te kijken, kom ik deze knakker tegen:

http://www.nba.com/player(...)/index.html?nav=page

Kan me nog herinneren dat ie 3 jaar geleden bij de Matrixx Magixx speelde en het lachertje van het team was! Viel zwaar tegen en zat meer op de bank dan dat ie startte.
En nu bij de Heat? 8)7 _O- _O-
pi_105529634
Trouwens, goed nieuws!

Tot en met 9 januari gratis kijken via ILP :)
pi_105529833
ILP?
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:54:22 #222
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_105531403
Waarom speelt de league pass de filmpjes niet af? Hij blijft bij mij maar laden. Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:55:10 #223
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105531431
15% kortingscode voor degene die leaguepass willen kopen: RETSUB2011
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:56:37 #224
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_105531478
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
Waarom speelt de league pass de filmpjes niet af? Hij blijft bij mij maar laden. Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Ze beginnen pas 25 december :o
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:58:56 #225
149961 DjRex89
pi_105531562
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:56 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ze beginnen pas 25 december :o
De pregames staan er ook gewoon op? Alleen die laden dus niet, die zou je toch ook gewoon moeten kunnen bekijken? (waarom zouden ze er anders tussen staan)
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:01:03 #226
149961 DjRex89
pi_105531649
Hmm volgens mij faalt die tijdlijn balk in de League pass want het komt niet bepaald overeen met het schema volgens de nba site zelf.. Of ik ben natuurlijk gek :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:06:04 #227
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105531809
Er zijn nog geen pregames gespeeld, oude schedule staat nog op league pass.
pi_105533048
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er zijn nog geen pregames gespeeld, oude schedule staat nog op league pass.
Dat dus, kwartje viel bij mij ook pas na paar minuten :')
pi_105533386
Wel vrij prijzig dit jaar de ILP.. 220 dollar voor het seizoen.
pi_105534356
http://img440.imageshack.us/img440/879/67229526.png (copy/paste deze link)

Ergens op twitter kwam ik deze link tegen! Hoe kan dit?
pi_105535363
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, goed nieuws!

Tot en met 9 januari gratis kijken via ILP :)
Damn. _O_ Thanks.
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:59:43 #232
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105540591
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef Reanimation het volgende:
Wel vrij prijzig dit jaar de ILP.. 220 dollar voor het seizoen.
Dat is wel inclusief playoffs en finals. Mja ik heb het er niet voor over, download het wel de volgende dag van torrents.
pi_105556251
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef danusz1986 het volgende:
http://img440.imageshack.us/img440/879/67229526.png (copy/paste deze link)

Ergens op twitter kwam ik deze link tegen! Hoe kan dit?
http://www.sportando.net/(...)ill_january_9th.html
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
pi_105557972
Wat is journalistiek de beste website voor NBA nieuws? Ik zit niet echt in het wereldje en kan niet goed oordelen. ESPN is altijd mijn go-to site, maar wil weleens weten of er iets 'beters' is.
pi_105558060
hoopshype, zelf zit ik op het forum van mixmakers.net, veel verschillende fans en daarom ook veel info van site als de bostonherald.com, etc. allemaal 'subjectieve' sites, maar daardoor vaak goede info. Lees bijna nooit iets op espn wat ik nog niet wist..
Only the strong survive
pi_105558238
Dat 'stoort' mij een beetje aan ESPN. Het is altijd headlinernieuws, zelden écht diepgang. Ik zal hoopshype eens checken. (damn wat een geocities look heeft die website :P )
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:22:47 #237
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105558931
Ik kijk zelf altijd op realgm en rotoworld.
  Redactie Sport dinsdag 13 december 2011 @ 23:32:21 #238
218273 crew  JayJay8
pi_105559371
quote:
Josh McRoberts has signed a two-year deal with the Lakers using their min mid-level exception, according to a source.

The Grizzlies were also interested in McRoberts.

Read more: http://basketball.realgm.(...)h_MMLE#ixzz1gSNER7H8
pi_105564460
Is het mogelijk een ILP met 2 of 3 man te delen?

Misschien kunnen we dat ff uittesten bij de free trial. Of het nog goed werkt als 2 man tegelijk op 1 account ingelogd zijn.
pi_105566893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 04:27 schreef Greetings het volgende:
Is het mogelijk een ILP met 2 of 3 man te delen?

Misschien kunnen we dat ff uittesten bij de free trial. Of het nog goed werkt als 2 man tegelijk op 1 account ingelogd zijn.
Nee kan niet, heb het met een vriend al eerder gedaan, op het moment dat hij inlogte werd ik uitgelogd, op het moment dat ik dan inlogde werd hij weer uitgelogd
Only the strong survive
  woensdag 14 december 2011 @ 11:05:42 #241
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105568734
pi_105570066
ESPN brengt met Stein en Ford vaak het nieuws als eerst. Als je daar iets leest dat je 'al wist', is het dus omdat andere sites het overnamen ;) Hoopshype.com brengt de roddels altijd mooi in kaart, dat is een mooie start. Voor diepgang en mooie 'achtergrond' is Truehoop (ook van ESPN) een aanrader vind ik.

Vanaf februari is de nieuwe site van USAsports.nl online, die wordt écht goed. Niet qua nieuws, maar wel qua diepgang en mogelijkheden voor users ;)
  woensdag 14 december 2011 @ 11:53:00 #243
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105570162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:

Vanaf februari is de nieuwe site van USAsports.nl online, die wordt écht goed. Niet qua nieuws, maar wel qua diepgang en mogelijkheden voor users ;)
Iets zegt me dat jij daar iets mee te maken gaat hebben... ? ;)
pi_105576054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Iets zegt me dat jij daar iets mee te maken gaat hebben... ? ;)
Nččččččh ;) Word echt heel vet. En nu we toch bezig zijn: Check de site nu vast om een abbo cadeau te geven of te vragen. Voor 28 euro een jaar lang, en de mogelijkheid om extra katernen van je favoriete sport te bestellen! Volgende nummer over Kevin Durant/Russell Westbrook, de New Look Lakers, van alles! Heel gaaf :)
pi_105576538
Dwight schijnt nu in een 4-team trade te zitten, maar dat is altijd zo tricky, weet nog dat Devean George z'n no trade clausule gebruikte bij de Kidd - Harris trade, Matt Geiger die z'n trade kicker niet wilde laten droppen in de Iverson trade in.. 2003?2004? Multi-team trades kan zooooveel op het laatste moment nog misgaan, ik denk dat we dit seizoen melo-drama 2.0 krijgen, met CP3 en Dwight Howard
Only the strong survive
  woensdag 14 december 2011 @ 15:03:47 #247
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105576613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:

[..]

Nččččččh ;) Word echt heel vet. En nu we toch bezig zijn: Check de site nu vast om een abbo cadeau te geven of te vragen. Voor 28 euro een jaar lang, en de mogelijkheid om extra katernen van je favoriete sport te bestellen! Volgende nummer over Kevin Durant/Russell Westbrook, de New Look Lakers, van alles! Heel gaaf :)
Ik zal vanavond eens een kijkje nemen. ^O^
pi_105587313
quote:
Mike Bibby – Knicks. Old, slow, defenseless, and in the way. Yes, he’s a terrific one-on-none shooter, and to be of any help he must take full advantage of whatever kick-out passes he receives when opposing defenses cluster around Carmelo Anthony and Amare Stoudemire. Nor is Bibby a good fit in Mike D’Antoni’s beep-beep offense.

Read more: http://blogs.hoopshype.co(...)o-far/#ixzz1gXH1VCFt

:D
pi_105603617
Paul naar Clippers. Voor Gordon, Kaman, Aminu en Minny 1st round pick.

Ja, alweer. Maar, nu echt. :')
pi_105603685
Goede deal voor de Hornets! Gordon wordt echt één van de beste SG's in de game.. Ben benieuwd of Paul ook na dit seizoen blijft bij de Clippers.

Maar hoe dan ook Paul & Blake = Scary
  donderdag 15 december 2011 @ 03:06:57 #251
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105605327
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Reanimation het volgende:

Maar hoe dan ook Paul & Blake = Scary
En veel, heel veel leuke highlights. :Y

Ze geven aardig wat op maar dat kan ook niet anders om als team TWEE franchise players te hebben nu. Deze rotatie is nu wel wat onevenwichtig.

Pg. Chris Paul / Chauncey Billups/ Mo Williams/ Eric Bledsoe/ Randy Foye/Travis Leslie
Sg. Mo Williams/ Randy Foye/ Chauncey Billups/Travis Leslie
Sf. Caron Butler / Ryam Gomes/Blake Griffin
Pf. Blake Griffin / Ike Diogu /
C. DeAndre Jordan/ ?

De backcourt is perfect, frontcourt moet zeker nog wat aan gedaan worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door popolon op 15-12-2011 03:14:42 ]
pi_105611333
Backcourt is niet perfect, veel te veel point guards. Paul, Williams, Bledsoe, Billups. Kunnen allemaal 35-40 min. spelen en denk niet dat ze met 2 PG tegelijk gaan spelen, ben je nogal erg smal. Ik verwacht nog wel wat trades, misschien Williams en Bledsoe als package voor een goede 2, 3 (Butler kan eventueel op de 2 spelen) of een Center. Zal wel lastig worden denk ik..
Only the strong survive
pi_105613445
FF hier polsen:

Wordt hier aan Fantasy Basketball gedaan ? Ikzelf speel al jaren op ESPN, en ben nu op zoek naar een leuke league die wat langer meegaat dan één seizoen...
The path of the righteous is the hardest one !
  donderdag 15 december 2011 @ 15:23:06 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105617628
Ja, teveel guards, maar perfect om nog wat te traden. ;)
  Redactie Sport donderdag 15 december 2011 @ 15:58:14 #255
218273 crew  JayJay8
pi_105618786
Zou Mo Williams opzich wel bij de Lakers willen zien
  donderdag 15 december 2011 @ 16:04:49 #256
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_105619008
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef Mujahedine het volgende:
FF hier polsen:

Wordt hier aan Fantasy Basketball gedaan ? Ikzelf speel al jaren op ESPN, en ben nu op zoek naar een leuke league die wat langer meegaat dan één seizoen...
Ja hier is er ook 1 maar die is vol heb ik net gehoord :'(
pi_105633093
Jamal Crawford 2 jaar naar Portland.
pi_105645487
Toch wel interessant hoe de bookmakers dit seizoen zien. Dit is over het algemeen hun top 10 favorieten voor de titel:

1 Miami Heat
2 LA Lakers
3 Chicago Bulls
4 Oklahoma City Thunder
5 Dallas Mavericks
6 Boston Celtics
7 New York Knicks
8 LA Clippers
9 Orlando Magic
10 San Antonio Spurs

Persoonlijk zie ik de Heat ook als dikke favoriet (rond de 35% kans op een titel), maar ik verwacht wat minder van de Lakers en denk dat de Bulls en vooral de Mavericks toch nog ondergewaardeerd worden in dit overzicht. Thunder zie ik het gewoon niet halen en de Celtics zijn ook over.
pi_105646011
Denk dat de Bulls vies gaan tegen vallen. Rip Hamilton is echt geen 2e scorer zoals ze nodig hebben, iemand die uit zichzelf wat kan creeren, die van niets nog iets kan maken.. Tegen de Heat hadden ze zoveel schoten met nog 7 of minder seconden op de klok, en dan moest Rose ze er uit bailen, dat zal nu niet anders zijn, en de rest is alleen maar sterker geworden. Verwacht ook niet dat Boozer opeens 20-10 op het bord gaat gooien. De Mavs zien er heel sterk uit, ben daar erg blij om (VC!) maar hun team is veel veranderd, en of dat goed voor de defense is...? 2 of zelfs 3 nieuwe starters, ik weet niet of ze het hebben om all the way te gaan. Miami is verreweg titelkandidaat 1, OKC was vorig jaar underrated en nu overrated, Russell Westbrook verpest alles daar. Ik denk 1 Miamia, dan een heeeele tijd niets, dan Chicago, Dallas, OKC, dan eventjes niets, dan Lakers, Celtics, Knicks, Spurs, dan niets, dan Knicks, Clippers, miss Nets als Dwight getrade wordt.

En de allerlaatsten?

Ik zeg (ondanks te toevoeging van Walker) Charlotte (30e), Cleveland (29), NO (28)
Only the strong survive
pi_105646050
Ik denk dat je Miami een beetje overschat. Ze hebben tot nu toe Battier gehaald, een goede aanwezigheid maar geen gamechanger meer. De man wordt een jaartje ouder. Hun grootste problemen vorig jaar lagen op de PG en op center. Daar hebben ze niks aan gedaan, of je moet 'Eddy Curry geld geven voor zijn eetverslaving' iets vinden. Dan corrigeer ik mezelf vast. Miami is denk ik terecht favoriet, maar ik denk niet dat de rest kansloos is. In tegendeel.

De Thunder gaan het goed doen in het westen denk ik, met een zwakker Lakers-team. De Bulls kunnen met de Heat mee in het oosten. Ik denk dat Rip Hamilton héél goed gaat werken daar omdat Boozer en Noah hele sterke screens zetten en Hamilton nog steeds één van de besten is om van screens te laten komen en jumpers te nemen. En de Celtics zijn een groot team, al ben ik bang voor KG z'n knieën.
  Redactie Sport vrijdag 16 december 2011 @ 08:22:35 #261
218273 crew  JayJay8
  vrijdag 16 december 2011 @ 08:33:14 #262
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105646433
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef Mujahedine het volgende:
FF hier polsen:

[NBA] Fantasy Basketball 2011/2012

Zit voor dit moment vol, maar misschien is dat wel de plek om te kijken of er animo is voor een 2e league?
pi_105659941

Graag even mening/aanmelding voor een evt. 2e Fantasy League!

Uiterlijk morgen beslissing over het aanmaken van 2e league namelijk
pi_105682962
Gaat nu al helemaal niks meer worden met de Lakers, zeker niet in het begin van het seizoen.

Kobe's vrouw vraagt scheiding aan. Hij zou er heel erg mee zitten (logisch) en zal vast niet goed gefocust zijn de komende weken. En hij was ook nog zo stom om in volledig gemeenschap van goederen te trouwen, dat komt er ook nog eens bij.... :N
  zaterdag 17 december 2011 @ 02:49:27 #265
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105683436
Tja zonder trade verder doen de Lakers een forse stap achteruit.
  Redactie Sport zaterdag 17 december 2011 @ 03:05:26 #266
218273 crew  JayJay8
  zaterdag 17 december 2011 @ 03:20:26 #267
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105683862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 03:05 schreef JayJay8 het volgende:
Seizoen begint al goed zucht....
En dan denk je dat jij wat te klagen hebt. ;) Ik zit met een bijna dynastie team van 2004 tm 2009 in een ehm, tja, in .... helemaal niks. :Y)
pi_105686548
Irving scores 21 in debut versus Pistons.
pi_105687996
Zijn die pre-season games te zien op die gratis leaguepass? Wil vanavond Nets-Knicks (20u NL tijd) wel even een stukje checken.
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:03:04 #270
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_105688426
Trouwens iemand een idee waar Dj Mbenga ergens uithangt?
Trotse Belg.
pi_105688676
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:44 schreef Fukjoeman het volgende:
Zijn die pre-season games te zien op die gratis leaguepass? Wil vanavond Nets-Knicks (20u NL tijd) wel even een stukje checken.
Volgens mij niet. Als ik inlog zie ik dat de eerste regular season wedstrijden van de 25ste als optie worden gegeven...
pi_105696549
http://www.nba.com/live1/

Open practices van verschillende teams, nu Orlando.
pi_105697484
Haha van Gundy heeft een open mic :')
pi_105698292
Turkoglu is ballhandler :')

Von Wafer en Clark zien er scherp uit.
pi_105698885
Jeff Green is out for the season 2011-12. Ondergaat vaatchirurgie voor een aneurysma. Het was toch al niet het seizoen van de Celtics.
Jesus saves but death prevails.
pi_105701430
Zijn pre-season games nou te zien op ILP? Of moet je streams hebben, ben wel benieuwd naar Melo, Amare en Chandler!
Only the strong survive
pi_105701702
According to WebMD, an aortic aneurysm occurs when a bulge forms in part of the aorta. That area weakens, leaving it more susceptible to bursting and potentially fatal bleeding

Wat betekent dit precies? Dat hij een bloedpropje in z'n aorta heeft ofzo? Las ergens dat z'n klep geoperdeerd moest worden? Ik weet wel hoe het hart werkt met kleppen en aorta etc. maar niet wat er nou precies verkeerd is bij hem (behalve aneurysma, wat verwijding van de bloedwaten is. Hierdoor is er meer kans op scheuring.)
Only the strong survive
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:27:32 #278
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_105703301
Iemand nog aan het kijken naar Nets- NY?
Trotse Belg.
pi_105707045
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Reanimation het volgende:

Graag even mening/aanmelding voor een evt. 2e Fantasy League!

Uiterlijk morgen beslissing over het aanmaken van 2e league namelijk
Voor degene die interesse hebben, er is een 2e league aangemaakt.
pi_105707657
Heel mooi dat we 2 weken gratis kunnen kijken. Kan ik mooi is zien of ik een seizoenpas ga aanschaffen.
pi_105720407
Geloof me, je bent om na 2 weken dit te gebruiken, dan wil je niet meer zonder. Vorig jaar werkte ik van 9-6, als je thuis kwam eten en dan lekker games checken. Nu ben ik met studeren begonnen dus heb ik de tijd niet, maar het is echt heerlijk om te kijken. Had vorig jaar 2e seizoenshelft en play-offs. Heerlijke games zoals Knicks @ Heat (Melo bij NY, James chokete weer in laattse seconden), Magic @ Heat (Magic kwam terug van 22 punten achterstand), LeBron die 51 scoorde in Orlando, Bulls - Heat, Spurs - Lakers, zoveel heerlijke RS games en playoffs was helemaal fantatsisch natuurlijk.

Als ik iedereen hier een tip mag geven; kijk niet naar de uitslag voordat je de game gaat bekijken. Als je NY - Chicago hebt of zo'n wedstrijd, is het altijd een goede wedstrijd, no matter what. Als je de uitslag niet weet heb je zo ontzettend veel spanning en excitement. Van de Finals heb ik ook geen uitslagen gekeken, en ik heb intens genoten van game 2, aangezien ik voor Dallas en vooraal tegen Miami was. Het was echt een genot, en ik sluit niet uit dat ik voor de PO's wederom LP koop, ondanks de studie.

Het is gewoon heerlijk dat je de PC aanzet, inlogt en begint te kijken in HD kwaliteit, kunt doorspoelen als je wilt, van sommige games bijv. alleen 4e kwart kijken ofzo als je dat wilt, etc. Je kunt echt alles zien
Only the strong survive
pi_105721030
Ik ga nu voor het derde jaar league pass nemen, en inderdaad geweldig. Ik werk 4 dagen per week, en dan heb ik dus 3 nachten waar ik lekker veel basketball kan kijken. Heerlijk om te "zappen" tussen meerdere wedstrijden. En zoals TheGoat schreef, HD kwaliteit. Als je het kunt betalen, is het echt een aanrader.
pi_105740214
http://www.firstrowsports(...)-boston-celtics.html

Nu Raptors - Celtics, goede kwaliteit
Only the strong survive
  zondag 18 december 2011 @ 21:46:10 #284
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105744863
Baron naar de Knicks, mits hij niet geblesseerd is een zeer goede aanvulling. Gemotiveerde Baron is nog steeds een goede point guard.
pi_105745015
Die Jimmer lijkt mij een mooie aanwinst voor de Sacramento Kings. :P

Vanavond wel een mooie pre-season match. Magic vs Heat. Is kijken of ik een stream kan vinden.
pi_105747042
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Baron naar de Knicks, mits hij niet geblesseerd is een zeer goede aanvulling. Gemotiveerde Baron is nog steeds een goede point guard.
Prima *O*
pi_105754152
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef TheGOAT het volgende:
According to WebMD, an aortic aneurysm occurs when a bulge forms in part of the aorta. That area weakens, leaving it more susceptible to bursting and potentially fatal bleeding

Wat betekent dit precies? Dat hij een bloedpropje in z'n aorta heeft ofzo? Las ergens dat z'n klep geoperdeerd moest worden? Ik weet wel hoe het hart werkt met kleppen en aorta etc. maar niet wat er nou precies verkeerd is bij hem (behalve aneurysma, wat verwijding van de bloedwaten is. Hierdoor is er meer kans op scheuring.)
Je zegt het zelf al, het is een verwijding van de lichaamsslagader, daardoor wordt de wand van de aorta zwakker wat een grotere kans op scheuring geeft, goed dat ze dit ontdekt hebben want een gescheurde aorta is eigenlijk altijd fataal..

plaatje
  maandag 19 december 2011 @ 00:38:49 #289
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105754208
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Een gok. Maar het proberen waard.

Helaas zijn dat soort blessures chronisch.
pi_105760684
Ben benieuwd naar de Knicks, Posey zou ook bij hun gaan signen, met Baron erbij krijgen ze dan toch een goed team... Ook al is Posey over de hill, hij brengt wel tonnen met ervaring en defense met zich mee.
Only the strong survive
  maandag 19 december 2011 @ 12:04:11 #291
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105765849
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 00:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Een gok. Maar het proberen waard.

Helaas zijn dat soort blessures chronisch.
Er gaan geruchten dat hij zijn blessure faked... Daar hoop ik maar op :D
pi_105794632
Chuck Hayes failed z'n physical, op zijn aandringen wordt er niets over naar buiten gebracht, vraag me sterk af wat er is... Hoop dat hij wel blijft spelen, mocht hem erg graag zien altijd
Only the strong survive
  Redactie Sport maandag 19 december 2011 @ 22:15:20 #293
218273 crew  JayJay8
pi_105794824
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 12:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Er gaan geruchten dat hij zijn blessure faked... Daar hoop ik maar op :D
??
  dinsdag 20 december 2011 @ 01:17:47 #294
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105803675
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

??
Om andere teams af te schrikken en niet op hem te bieden. Als hij 10 weken uitgeschakeld is hebben lottery teams niets aan hem.
  dinsdag 20 december 2011 @ 01:20:25 #295
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105803754
Rugblessure, moeilijk te faken als er bewijs is. ;)
pi_105805323
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:20 schreef popolon het volgende:
Rugblessure, moeilijk te faken als er bewijs is. ;)
Hij is wel degelijk geblesseerd, maar het schijnt niet (zoals hij zelf had aangegeven) om 8-10 weken te gaan maar eerder plus-minus een maand.
pi_105809149
Peja en McDyess kappen ermee. Ze gaan (door mij in ieder geval) gemist worden.
pi_105812414
Peja wel, McDyess was al jaren niet zoveel meer, alleen maar spot-up 15 footer geworden. Peja heeft eindelijk z'n ring, is ook pas 34 jaar..
Only the strong survive
pi_105812545
Preseason of niet, maar damn wat was CP3 weer heerlijk gister :D
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:54:24 #301
355127 GouweDouwe
De Gouwe Ouwe
pi_105813511
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef TheGOAT het volgende:
Chuck Hayes failed z'n physical, op zijn aandringen wordt er niets over naar buiten gebracht, vraag me sterk af wat er is... Hoop dat hij wel blijft spelen, mocht hem erg graag zien altijd
Erg jammer voor Hayes en ook zeker voor 'mijn' Kings, was zeker een versterking geweest! Helaas verschuift Hickson nu op naar de PF, die echt voor geen meter kan verdedigen. Ik vrees dat het weer zo'n seizoen als vorig jaar gaat worden...:(.

Ik hoop dat de Kings nu alsnog Dalembert proberen te contracteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')