Stoudemire stond vorig jaar volgens mij top-5 als het gaat om blocked shots. Dan moet je defensief toch wel iets in huis hebben, lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef DUK het volgende:
Je hebt wel een punt maar je kunt natuurlijk niet zeggen dat Amare 0.0% defense speelt. Over Melo zijn we het eens.
Ja, daar heb je wel een punt. Maar misschien komt het ook wel doordat hij een beetje een showmannetje is, dat maakt dat hij meer opvalt door zijn aanvallende spel waardoor zijn defensieve spel ondersneeuwt. Als je snapt wat ik probeer te bedoelenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef TheGOAT het volgende:
Nouja dan speelt Amare 50% defense, maar het gaat om de intensiteit, de mindset, de constantheid. Hij hoeft geen KG te worden, maar bij Phoenix waren er twijfels over zijn algehele atitude, z'n demeanor (heerlijk Amerikaans woord haha), z'n eogistische speelstijl, z'n me-first attitude, etc. Met zo'n franchise speler zal je het nooit ver schoppen, helemaal niet als Melo je teamgenoot is. Wat niet betekent dat ik niet van deze Knicks hou, ik vind ze heerlijk om naar te kijken. Ze zijn zo streaky, kunnen opeens on fire raken.
Vlak na de Melo trade heb ik veel games gezien van ze (werkte overdag, had league pass, had dus veel tijd). Ze wonnen in Miami, wonnen thuis van Orlando dacht ik. Verliezen ze van de Timberwolves, van Milwaukee. Zoiets. Consistency, en dat is iets wat je krijgt on the defensive end, your main guys gotta set the tone, blabla maar het is allemaal wel waar
Blocked shots zeggen helemaal niets over iemands verdedigende kwaliteiten. Het is niet, zoals bij Howard, dat hij veel shots changed. Dat terzijde, want defense is wel iets anders dan alleen maar blocked shots en steals. Allen Iverson, my favourite player of all-time, was altijd top 5 in steals in de league. Maar was hij een goede verdediger? Uhm, nee, eigenlijk niet, echt niet. Hij ging altijd voor de steal, als je mist is het opeens 5-4, rotations, open shots. Zelfde met blocked shots. Als jij keer op keer voor het block gaat, laat je je man alleen, je boxt hem niet uit, veeeel meer kans op een offensive rebound. Offensive rebounds will kill your teamquote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Stoudemire stond vorig jaar volgens mij top-5 als het gaat om blocked shots. Dan moet je defensief toch wel iets in huis hebben, lijkt me.
Ik snap het, en ik overdrijf misschien als ik zeg dat Amare geen defense speelt, maar hij zit bij mij echt niet in de hoogste categorien.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Maar misschien komt het ook wel doordat hij een beetje een showmannetje is, dat maakt dat hij meer opvalt door zijn aanvallende spel waardoor zijn defensieve spel ondersneeuwt. Als je snapt wat ik probeer te bedoelen
Ja, zo hoog rank ik hem inderdaad ook weer nietquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik snap het, en ik overdrijf misschien als ik zeg dat Amare geen defense speelt, maar hij zit bij mij echt niet in de hoogste categorien.
Zeg eerlijk, het zou toch shocking zijn als Amare ooit een All-defensive team zou maken?
Da's nou juist een hele belangrijke reden voor heel veel spelers.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:56 schreef TheGOAT het volgende:
anders dan money en fame en glitter en glamour kan hij daar niets vinden op basketbalgebied.
Rik Smitsquote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef popolon het volgende:
Rik Smits.
Rik Smits finds a home away from hoops … on a dirt bike?
Dat waren pas NBA jaren, de jaren '90.
Goddamnit die op 1.35quote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Rik SmitsJaren '90 NBA
![]()
Herinner je je deze nog, deze nog...
Shawn Kemp, in your face!
Niet voor iemand die al jaren zeurt dat hij een kampioen-waardig team om zich heen wil.. Bijdehandjequote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's nou juist een hele belangrijke reden voor heel veel spelers.
Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bijquote:Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Niet voor iemand die al jaren zeurt dat hij een kampioen-waardig team om zich heen wil.. Bijdehandje
Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)quote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bij
Milwaukee of Washington(al weet ik niet hoe de salary cap er daar voor staat)quote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)
LA past alleen totaal niet bij hemquote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef popolon het volgende:
Paul wordt NY of LA. En niks anders denk ik.
Dat is ook mijn droom, maar volgens mij heeft geen team de mogelijkheden om hen beide aan te trekken. Maar goed we zullen zien. Zie ook net dat Paul om een trade naar NY heeft gevraagd.. pffquote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)
Begrijp ik je post goed en je ziet alleen deze 4 als contenders? Geen Dallas, de regerend kampioen .... al hebben ze een geweldige guard (maar bijna retired).quote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bij
Nelson is inderdaad zwaar overschat, Howard is echt de enige die Orlando draagt en Nelson denkt dat hij nummer 2 is, maar het probleem is, Orlando heeft alleen maar role-players en geen goede wingman voor Howard.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dallas lijkt mij een beetje oud, ze hebben die 'bullseye', weten niet of Chandler terug komt, Barea... Lijkt me lastig, al is Cuban natuurlijk niet flauw en wil hij best iemand halen, ook al zit hij over de cap.
Verder bedacht ik laatst de volledig uit de lucht gegrepen Beasley & Ricky Rubio voor Rajon Rondo: Wie zegt daar nee tegen? Garnett wordt oud, Beasley was goed vorig jaar, en Rubio kan verdedigen en passen, en niet schieten. Rondo-light, dus.
Chris Paul zou ik graag onder d'Antoni zien spelen. Niet omdat ik denk dat het
de Knicks een contender maakt (om de genoemde redenen, 'Melo moet veruit de slechtste verdediger van de topspelers zijn), maar omdat ik Paul wil zien rennen zonder te verdedigen. Verder moet een CP3 naar Orlando ook mogelijk zijn, als Otis Smith een beetje creatief is en a) Gilbert Arenas de Amnesty Waive geeft
en b) iemand bereid vindt Jameer Nelson over te nemen. Nelson vind ik overigens zwááááááár overschat, denk dat het nog moeilijk is GM's te overtuigen.
Ook weer zoiets, ze halen Arenas(met een gigantisch salaris, een goed speler met inderdaad veel potentie als wingman van Howard. Maar ze gebruiken hem hopeloos...quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef Omega het volgende:
Arenas is in potentie een goede wing man. Maar hij wordt in Orlando niet gebruikt zoals Arenas gebruikt moet worden. Vraag me af wat Howard gaat opleveren voor de Magic, want hij wordt bijna zeker getrade voor het begin van het seizoen.
Min of meer wel ja. Dallas heeft vorig jaar geluk gehad dat alles op zijn plek viel voor hun. En bij de tegenstanders net weer wat mis was. Lakers in een beroerde situatie, OKC geeft 3 games in de series weg in de laatste minuten door hun onervarenheid en in de finals Miami waar Lebron het weer liet afweten toen het er op aan kwam. Ze hebben dat geluk gehad, mooi voor hen, maar zie het dit jaar niet weer allemaal goed gaan voor hun. Plus dat Chandler ook voor 99% weg is. Toch defensief een heel belangrijk deel van hun team.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Omega het volgende:
[..]
Begrijp ik je post goed en je ziet alleen deze 4 als contenders? Geen Dallas, de regerend kampioen .... al hebben ze een geweldige guard (maar bijna retired).
Lebron het liet af weten? Hij heeft ze door de series met de Bulls heen geloosd, anders waren ze niet eens in de Finals. Dallas is gewoon goed, ze miste zelfs nog Caron Butler (die ook FA is). Nee Dallas is zeker contender, al zijn ze niet de favoriet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:35 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Min of meer wel ja. Dallas heeft vorig jaar geluk gehad dat alles op zijn plek viel voor hun. En bij de tegenstanders net weer wat mis was. Lakers in een beroerde situatie, OKC geeft 3 games in de series weg in de laatste minuten door hun onervarenheid en in de finals Miami waar Lebron het weer liet afweten toen het er op aan kwam. Ze hebben dat geluk gehad, mooi voor hen, maar zie het dit jaar niet weer allemaal goed gaan voor hun. Plus dat Chandler ook voor 99% weg is. Toch defensief een heel belangrijk deel van hun team.
Paul naar Orlando zal wel geniaal zijn, maar zie dat ook niet gebeuren. Ze hebben daar vrij weinig te bieden, qua spelers en qua geld.
Zeg toch in de finals.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Omega het volgende:
[..]
Lebron het liet af weten? Hij heeft ze door de series met de Bulls heen geloosd, anders waren ze niet eens in de Finals. Dallas is gewoon goed, ze miste zelfs nog Caron Butler (die ook FA is). Nee Dallas is zeker contender, al zijn ze niet de favoriet.
Portland lijkt inderdaad ook wel een goed team te hebben. Geen echte vedetten, maar wel een uitgebalanceerd geheel. Daardoor blijven ze qua media-aandacht onder de radar, wat voor zo'n team wel lekker is. Als Miami 3 wedstrijden achter elkaar verliest, springt de hele pers er op. In Portland kan men dan rust bewaren en verder ontwikkelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:40 schreef TheFastOne het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar Portland
Vorig jaar in de Play-offs zag het er wel veelbelovend uit
Het ging me inderdaad om het woordje "weer" die ik dan weer niet in mijn post zet. Je hebt gelijkquote:
haha ja, dat is wel de bedoeling! Heb de afgelopen weken ook verschillende analyses/videos van NCAA Basketball voorbereid, maar tegen de tijd dat ik die kon maken, waren de games niet meer relevant. Maar denk dat ik vóór de kerst al uitgebreid een stukje van Duke Blue Devils beschouw, aangezien ik daar de meeste gametape van hebquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:21 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nelson is inderdaad zwaar overschat, Howard is echt de enige die Orlando draagt en Nelson denkt dat hij nummer 2 is, maar het probleem is, Orlando heeft alleen maar role-players en geen goede wingman voor Howard.
Ga je trouwens weer van die analyses maken
Omdat hij gewoon geen goede verdediger is. Zijn kwaliteiten liggen in het aanvallende gedeelte van het spelletje. Daar wordt hij ook alom voor geprezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef JayJay8 het volgende:
Waarom doet iedereen alsof Melo een dramatische verdediger is?
Dat ben ik niet met je eens, omdat je franchise player, je superstar altijd de toon moet zetten. Van de true greats is alleen Bird geen goede verdediger, maar zelfs hij was beter dan Melo, hij begreep het spel tenminste nog, kon nog helpside geven, vanwege z'n inzicht en slimme steals etc. Melo is an offensive genius, als ik moet scoren met nog een minuut te gaan, dan wil ik hem als no. 1 option. Kan zoveel creeren, dodelijke jumper. Maar z'n verdediging en inzicht is echt dramatisch.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:28 schreef Omega het volgende:
CP3 heeft aangegeven dat hij een trade naar de NY Knicks wil. Ik ben het met The Goat eens dat een team met Melo en Amare heel weinig kans heeft om kampioen te worden, wel zullen ze met CP3 door hun firepower wel vaak 1 of zelfs 2 rondes overleven in de play off. CP3 is echt geniaal in het in stelling brengen van andere spelers. Als de Knicks dan defensive minded players er omheen zetten, dan zou het nog iets kunnen worden.
Nee hoor je superster moet de dingen doen waarvoor hij in het veld staat. Iverson, slechte verdediger, maar ze hadden o.a. de Davissen. Dirk Nowitzki is ook een slechte verdediger, toch kampioen geworden. Het kan wel. En het voorbeeld dat je geeft tegen de Celtics gaat niet over verdedigen maar over basketball IQ, dat Melo niet foult is basketball IQ.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, omdat je franchise player, je superstar altijd de toon moet zetten. Van de true greats is alleen Bird geen goede verdediger, maar zelfs hij was beter dan Melo, hij begreep het spel tenminste nog, kon nog helpside geven, vanwege z'n inzicht en slimme steals etc. Melo is an offensive genius, als ik moet scoren met nog een minuut te gaan, dan wil ik hem als no. 1 option. Kan zoveel creeren, dodelijke jumper. Maar z'n verdediging en inzicht is echt dramatisch.
Iverson en de Davissen? Bedoel je niet Reggie? Maar dan again, ze zijn nooit kampioen geworden, net zoals Iverson dat ook nooit geworden is.. Dirk was afgelopen jaar geen slechte verdediger, gewoon, niet goed maar zeker ook niet slecht... Chris Bosh heeft-ie een aantal keer verdedigd, toch ook Pau Gasol, en dat heeft hij goed gedaan. En nu hebben we het over die ene franchise player die dan middelmatig is. Niet over 2 franchise players, niet over al die andere franchise players die nooit wat gewonnen hebben. Niet over een abominabele verdediger als Melo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee hoor je superster moet de dingen doen waarvoor hij in het veld staat. Iverson, slechte verdediger, maar ze hadden o.a. de Davissen. Dirk Nowitzki is ook een slechte verdediger, toch kampioen geworden. Het kan wel. En het voorbeeld dat je geeft tegen de Celtics gaat niet over verdedigen maar over basketball IQ, dat Melo niet foult is basketball IQ.
Daarbij als CP3 erbij komt, wie is dan de superster? Ik denk namelijk CP3. Alles heeft met match ups te maken in de NBA, als de Knicks kunnen oplossen om 2 hele goede verdedigers op 2 en 4/5 en van de bank ook, dan zouden ze best een keer ver kunnen komen. Maar favoriet zullen altijd de teams zijn die verdedigend altijd top zijn.
Inderdaad Miller en de Davissen. Iverson kwam ook gewoon in de Finals.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:47 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Iverson en de Davissen? Bedoel je niet Reggie? Maar dan again, ze zijn nooit kampioen geworden, net zoals Iverson dat ook nooit geworden is.. Dirk was afgelopen jaar geen slechte verdediger, gewoon, niet goed maar zeker ook niet slecht... Chris Bosh heeft-ie een aantal keer verdedigd, toch ook Pau Gasol, en dat heeft hij goed gedaan. En nu hebben we het over die ene franchise player die dan middelmatig is. Niet over 2 franchise players, niet over al die andere franchise players die nooit wat gewonnen hebben. Niet over een abominabele verdediger als Melo.
In the end everything comes down to defense.
Ja maar dat kan toch nooit je doel zijn? De Finals halen? The goal is to win it all...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:21 schreef Omega het volgende:
[..]
Inderdaad Miller en de Davissen. Iverson kwam ook gewoon in de Finals.
En ja het komt wel neer op defense, maar wel op team defense, en hoe moeilijk ook maar je kan wel 1 slechte verdediger hebben. Verder is Amare een betere verdediger dan Dirk. Amare is namelijk niet zo heel slecht in verdedigen vind ik. Zal geen all defensive team halen, maar dat zal Bosh en Gasol ook niet halen (toch????)
Dat kan je absoluut niet op melo leggen, het hele defensieve schema klopt niet. Waarom moet melo een snelle guard dekken? Melo was al moe, zet dan Bill Walker op hem. Dit is het probleem met D'Antoni, die man snapt geen snars van defense. Gelukkig zal dat dit seizoen hopelijk verbeteren met Mike Woodson als defensive coach. Ik ben het eens dat melo niet altijd zijn best doet met defense, maar die situatie kan je hem niet de schuld geven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, omdat je franchise player, je superstar altijd de toon moet zetten. Van de true greats is alleen Bird geen goede verdediger, maar zelfs hij was beter dan Melo, hij begreep het spel tenminste nog, kon nog helpside geven, vanwege z'n inzicht en slimme steals etc. Melo is an offensive genius, als ik moet scoren met nog een minuut te gaan, dan wil ik hem als no. 1 option. Kan zoveel creeren, dodelijke jumper. Maar z'n verdediging en inzicht is echt dramatisch.
Game 2, afgelopen jaar tegen de Celtics. Amare geblesseerd, valt halverwege uit. Carmelo neemt z'n team op z'n rug zoals ik dat vrijwel niemand heb zien doen. Ongelooflijke schoten maakt hij, fade-aways, pakt rebounds. Defense maakte hij geen grote fouten (dat is al een prestatie voor hem, dat je het zo zegt lijkt me al genoeg te zeggen, maargoed.) Uiteindelijk staan ze 1 punt achter, 4,1 sec. te gaan, Boston heeft de bal, inbounds. De ball gaat in de backcourt, je moet gelijk foulen. Wat doet Melo? HIJ BLIJFT STAAN, foult pas met nog 0,6 seconden te gaan. Dan ben je zo briljant, hou je je team zo in de race, en dan geef je het zo weg. Het is de play-offs verdomme.
Kijk maar op 54:28. D'Antoni word gek, en ik viel echt van m'n stoel toen ik de game zat te kijken de dag erna.
Maargoed, genoeg over Melo, ik geniet altijd wel van hem. Tegen LeBron @ Cleveland, epic was dat, en dan die game-winner. Tegen Memphis, toen was hij net bij NY, gelijk game-winner, of dat 3'tje tegen Philly, zo clutch. Z'n jumper is so quick, so sweet, love it.
Ik hoop dat Chandler bij Dallas blijft, dat zal wel niet helaas, en dan zal Butler ook weggaan. Hopen dat hij naar Chicago gaat, zal de 2-guard zijn die ze nodig hebben. Stiekem hoop ik nog altijd dat Vince Carter naar Chicago gaat, niet dat hij ze zal helpen denk ik, maar ik hoop op één laste revival van z'n carriere.
Dat heeft hij vaker gezegd, zoveel spelers hebben dat gezegd. Heeft Iverson niet talloze keren gezegd niet voor off-court problemen te zorgen, voor goede practice habbits, een rol als 6th man te accepteren? Hoeveel spelers zeggen dit soort dingen en komen ze niet na? Ik denk dat je op basis van zijn 1e 7, of 8 seizoen niet het vertrouwen kunt uitspreken dat hij dit seizoen gaat laten zien dat hij kan verdedigen. Hij heeft ooit een jaar redelijk verdedigd, 08 was dat, toen ze met AI en hem het de Lakers in de WCF moeilijk maakten, die series waarin de Nuggets game 1 of 2 in LA pakten dacht ik, met clutch steals van K-Mart, waarin Kobe een.. 48?-point game had. Dat seizoen. Verder niet. Maar nogmaals, genoeg Melo. Iedereen weet dat de Knicks geen contender zijn en geen contender zullen worden met deze 2 spelers als front runnersquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh en Amar'e is echt 10x slechter in defense dan Carmelo. Voor Amar'e is geen hoop, die snapt er gewoon niets van, kan niet positioneren en zal nooit rotations snappen. Het probleem met Carmelo is dat hij lui is defensief, maar als hij zijn best doet kan hij absoluut defense spelen. Ik heb er genoeg vertrouwen in dat hij dat dit seizoen gaat laten zien, defense wordt ook een focus punt dit seizoen heeft hij gezegd.
dude, je zegt het zelf al: Carmelo is fucking lui in de defense. En de nummer één eigenschap die je moet hebben voor D, is activiteit. Amare hosselt af en toe nog een beetje. Carmelo is lui, traag én heeft weinig inzicht in de verdediging. En dan helpt het echt niet als je door d'Antoni gecoacht wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh en Amar'e is echt 10x slechter in defense dan Carmelo. Voor Amar'e is geen hoop, die snapt er gewoon niets van, kan niet positioneren en zal nooit rotations snappen. Het probleem met Carmelo is dat hij lui is defensief, maar als hij zijn best doet kan hij absoluut defense spelen. Ik heb er genoeg vertrouwen in dat hij dat dit seizoen gaat laten zien, defense wordt ook een focus punt dit seizoen heeft hij gezegd.
2008 was het seizoen met billups volgens mij, toen was iverson al weg. Maargoed het punt is dat hij dus wel heeft laten zien dat hij het kan. George Karl is echt een tiran van een coach, denk je dat het toeval is dat Chandler, K Mart en JR Smith in china spelen? (tevens ook een van de meest overrated coaches, enige wat hij bereikt heeft is de finals met de sonics, maar dat terzijde.). In een situatie waar hij zich meer comfortabel voelt geloof ik wel dat carmelo betere defense gaat spelen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 02:30 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat heeft hij vaker gezegd, zoveel spelers hebben dat gezegd. Heeft Iverson niet talloze keren gezegd niet voor off-court problemen te zorgen, voor goede practice habbits, een rol als 6th man te accepteren? Hoeveel spelers zeggen dit soort dingen en komen ze niet na? Ik denk dat je op basis van zijn 1e 7, of 8 seizoen niet het vertrouwen kunt uitspreken dat hij dit seizoen gaat laten zien dat hij kan verdedigen. Hij heeft ooit een jaar redelijk verdedigd, 08 was dat, toen ze met AI en hem het de Lakers in de WCF moeilijk maakten, die series waarin de Nuggets game 1 of 2 in LA pakten dacht ik, met clutch steals van K-Mart, waarin Kobe een.. 48?-point game had. Dat seizoen. Verder niet. Maar nogmaals, genoeg Melo. Iedereen weet dat de Knicks geen contender zijn en geen contender zullen worden met deze 2 spelers als front runners
Dat was Nuggets - Cavs voor het grootste deel, waar de situatie nu heeeeel anders is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
2008 was het seizoen met billups volgens mij, toen was iverson al weg. Maargoed het punt is dat hij dus wel heeft laten zien dat hij het kan. George Karl is echt een tiran van een coach, denk je dat het toeval is dat Chandler, K Mart en JR Smith in china spelen? (tevens ook een van de meest overrated coaches, enige wat hij bereikt heeft is de finals met de sonics, maar dat terzijde.). In een situatie waar hij zich meer comfortabel voelt geloof ik wel dat carmelo betere defense gaat spelen.
De knicks zijn zeker een contender als CP3, of een defensive center ala Chandler + Nash in 2012 komen. In de East zijn maar twee andere contenders, Miami en Chicago + mogelijk Nyets als Howard daar met Williams komt spelen. Tot nu toe heeft Carmelo 9 van de 13 wedstrijden in zijn carierre tegen LeBron gewonnen. Chicago is ook te verslaan, dat hebben ze bewezen in het reguliere seizoen. Het zal niet makkelijk worden nee, maar ze zijn zeker een contender.
@Amerikaanse topsport, een paar blocks van Amar'e staat niet gelijk aan defense. Plus het plaatje dat ik probeerde te illustreren is dat Amar'e waarschijnlijk altijd een drama blijft in defense en Carmelo nog kan verbeteren. We zullen zien hoe hij zich inzet in een nieuwe omgeving waar hij zelf wilt zijn en hij een goede kans heeft om mee te doen voor een titel.
Carmelo zet zich wel in hoor toen hij bij de knicks zat, maar dat was meestal alleen tegen grote tegenstanders zoals de heat. Tegen de cavs doet hij inderdaad geen flikker en dan verliezen ze en dat is heel frustrerend. Maargoed deze discussie kunnen we wel weer houden als het seizoen begonnen is, dan kunnen we allemaal zien wat melo dit seizoen doet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat was Nuggets - Cavs voor het grootste deel, waar de situatie nu heeeeel anders is.
Ik denk dat hij vorig jaar dan al begonn had moeten zijn. Als je naar je werk gaat, een nieuwe baan, zet je toch vanaf dag 1 je beste beentje voor?
Luister, ik probeer Melo niet af te schilderen als een bad man die niks van basketbal weet. Ik probeer alleen maar uit te leggen waarom de Knicks, zelfs met Paul, geen contender zijn.
Over de 'franchise player = slechte verdediger' discussie; Melo is zo ontzettend slecht in defense, ik heb nog nooit een speler die zo slecht is, een titel zien winnen of ver zien komen. En al helemaal niet als je 2 beste spelers niet al te best zijn.
Bird heeft nog 2 of 3 all-defense team gemaakt dacht ik, tussen 84-87 ofzo?
20 miljoen voor Chandler, wie de fuck gaat dat nou weer betalen?quote:According to sources, Nene, Chandler and Gasol all set their early asking prices in the neighborhood of maximum-contract territory, starting at $14.8 million for Gasol, $17.7 annually for Nene, and $20.7 million for Chandler.
Geloof er geen kut van, Nene en Chandler zijn allebei zo'n 10-12 mil. waard maar niemand gaan een van deze 3 20 mil geven, zelfs Gasol niet. Met de nieuwe cap, nieuwe cap rules zijn heel weinig teams die dat kunnen. Of gaat het om Marc? dan is het helemaal krankzinnig. Wrs heeft iemand dit gewoon bedacht johquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Carmelo zet zich wel in hoor toen hij bij de knicks zat, maar dat was meestal alleen tegen grote tegenstanders zoals de heat. Tegen de cavs doet hij inderdaad geen flikker en dan verliezen ze en dat is heel frustrerend. Maargoed deze discussie kunnen we wel weer houden als het seizoen begonnen is, dan kunnen we allemaal zien wat melo dit seizoen doet.
Ik kwam dit trouwens tegen:
[..]
20 miljoen voor Chandler, wie de fuck gaat dat nou weer betalen?
Haten op Shaqquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
http://www.nba.com/video/(...)1/se_div_preview.nba
Shaqkutanalyst
Best episch, howard, cp3 en kobe vs dwade, lebron en bosh vs stoudemire, carmelo en billupsquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Multiply het volgende:
Leest net dat de Lakers achter Howard EN CP3 aanzitten. Aardig gek.
Ik vind het nog steeds jammer dat Felton en Co. wegzijn...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Volgens mij wordt er door de media héél veel geroepen, zonder dat er ook maar iets 'sense' maakt.
CP3 en Dwight naar L.A.? Hoe dan? Dan nemen New Orleans en Orlando Artest, Odom, Gasol en Bynum wel even over? En welke spelers halen ze dan voor vervanging, in LA? En hoe ver zijn ze van plan boven de tax te gaan? Onder de nieuwe regels gaan de Lakers straks vier dollar (ongeveer) betalen voor elke dollar die ze boven de cap zitten. Dat is zelfs voor hen veel.
Net als de -random name naar NY- verhalen. Wie geeft de Knicks op, die
een ander team wil hebben? Straks met free agency kun je daar inhoudelijk over praten, nu lijkt het me nogal voorbarig. Al hebben ze wel vervanging voor Billups nodig.
Melo is in potentie helemaal niet zo'n slechte verdediger, hij doet er alleen totaal geen moeite voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Felton en Co. wegzijn...
Ze hadden beter even kunnen wachten tot deze zomer en dan een goede versterking halen. Er is ongetwijfeld nagedacht over de Melo trade... Maar Melo werkt alleen goed als je een heel team achter hem staat dat alle rebs pakt en Defense speelt...
Billups, douglas?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
CP3 naar New York gaat niet via een trade gebeuren, NY heeft NIEMAND waarmee de trade ook maar een béétje waarschijnlijk zou worden. Orlando kan Gasol/Odom voor Dwight/Hedo's big contract traden en dan Bynum voor CP3. New Orleans krijgt waarschijnlijk niets beters dan wat ze van de Lakers kunnen krijgen..
Alleen Howard zou al mooi zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Multiply het volgende:
Leest net dat de Lakers achter Howard EN CP3 aanzitten. Aardig gek.
En wat moeten de Hornets met Billups??quote:
Hahaha, nee zo komen ze er welquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jared Jeffries to re-sign with Knicks for 1 year
Clippers/Warriors hebben wel meer te bieden dan Bynum. Is alleen de vraag hoe concreet deze twee worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
CP3 naar New York gaat niet via een trade gebeuren, NY heeft NIEMAND waarmee de trade ook maar een béétje waarschijnlijk zou worden. Orlando kan Gasol/Odom voor Dwight/Hedo's big contract traden en dan Bynum voor CP3. New Orleans krijgt waarschijnlijk niets beters dan wat ze van de Lakers kunnen krijgen..
Die zag ik niet aankomen..., beste deal voor CP3 tot nu toe, Golden State wordt ook gevaarlijk als ze Chandler signen, line-up van Paul/Ellis/Wright/Lee/Chandler. Moet het zeker wel tot de WCF schoppen.quote:Chris Paul will likely be traded to the Golden State Warriors within the next few days according to sources within the Hornets organization. Wonder why I say that? Among other reasons (Mr. Sources told me), they have supposedly been preparing biographies for players who would not be inbound if Paul weren’t on the trading block. Why do that if you aren’t preparing a trade?
The most likely team to acquire CP3, the Warriors, will reportedly offer Stephen Curry, Ekpe Udoh, and Klay Thompson as primary pieces of a deal regardless of whether or not their ownership is guaranteed that Chris Paul will re-sign. As Michael said, the Hornets are and should be very high on Curry.
Tering, als ze dan nog Chandler hebben ookquote:Op woensdag 7 december 2011 10:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen..., beste deal voor CP3 tot nu toe, Golden State wordt ook gevaarlijk als ze Chandler signen, line-up van Paul/Ellis/Wright/Lee/Chandler. Moet het zeker wel tot de WCF schoppen.
Dat wordt inderdaad een leuk team op die manier.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen..., beste deal voor CP3 tot nu toe, Golden State wordt ook gevaarlijk als ze Chandler signen, line-up van Paul/Ellis/Wright/Lee/Chandler. Moet het zeker wel tot de WCF schoppen.
En over Paul:quote:The Magic remain in a holding pattern until management hears definitively on Dwight Howard's desires. The Bulls would inquire if a sweepstakes begins. However, all indications are Howard wants to land with the Lakers, join the Nets' move to Brooklyn or possibly play in Dallas.
Chicago Tribune
quote:Independent of the Paul situation, the Warriors are among the teams with the most serious interest in free-agent center Tyson Chandler, and the interest is mutual. Paul reportedly has let it be known that a team like the Warriors or Clippers signing Chandler, his former teammate in New Orleans, would enhance its chances of getting a long- term commitment from him -- a scenario confirmed by front office executives Tuesday.
CBSSports.com
Ik snap van dat hele traden en free agents niet zoveel. Maar deze maakt het er niet echt duidelijker op, als ze worden geruild is het toch klaar, dan kan Paul vervolgens niet ergens anders z'n handtekening zetten?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:55 schreef danusz1986 het volgende:
Ik zou het risico niet willen lopen door Curry te traden met Paul en dat Paul dan ergens anders tekent. Wat er dik inzit!
Maar het jaar erna kan hij wel weg want hij heeft nog maar 1 jaar. Het zou dus niet verstandig zijn van GSW als ze Paul traden zonder dat hij direct bijtekend, zodat ze geen speler ruilen tegen eentje die het jaar erna weggaatquote:Op woensdag 7 december 2011 16:09 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik snap van dat hele traden en free agents niet zoveel. Maar deze maakt het er niet echt duidelijker op, als ze worden geruild is het toch klaar, dan kan Paul vervolgens niet ergens anders z'n handtekening zetten?
Heb je The Book of Basketball gelezen? Een aanraderquote:Op woensdag 7 december 2011 18:06 schreef Rienks het volgende:
http://www.grantland.com/columnists/billsimmons
Leuke columns over de NBA van Bill Simmons
Hij krijgt dus bij een nieuwe club niet automatisch een nieuw contract?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:23 schreef peasant het volgende:
[..]
Maar het jaar erna kan hij wel weg want hij heeft nog maar 1 jaar. Het zou dus niet verstandig zijn van GSW als ze Paul traden zonder dat hij direct bijtekend, zodat ze geen speler ruilen tegen eentje die het jaar erna weggaat
Nee. Warriors nemen zijn bestaande contract over, hij tekent geen nieuwe. Zijn contract loopt nog maar 1 jaar en na dit seizoen kan ie dus overal tekenen waar ie wil. Maar, het ligt natuurlijk niet voor de hand dat ie ergens getrade gaat worden waar ie niet langer dan een jaar wil blijven. (hij heeft nog wel een bepalende stem waar ie terecht komt). Na dit seizoen zou ie dan bijvoorbeeld ook gewoon een nieuw contract kunnen tekenen in Oakland. Overigens als GSW ook Chandler kunnen signen dan wil Paul ook wel langer blijven.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:52 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Hij krijgt dus bij een nieuwe club niet automatisch een nieuw contract?
Ik ga huilen als Pierce getrade wordtquote:#3 – Determine if Paul Pierce is a Celtic for life.
As is the case with answering calls regarding Rondo, Ainge would also be doing a disservice to the franchise if he didn’t listen to calls regarding Paul Pierce. While it is nearly impossible to imagine Pierce in any other uniform, he may be one of the big pieces in obtaining younger players or draft picks for the future. He would bring more to the team than the older Kevin Garnett or Ray Allen.
It very well may be far-fetched to imagine the Boston Celtics actually trading Paul Pierce, but as Ainge said, he “doesn’t plan” on trading any of the core players. Plans can always change if the right offer comes along.
Mwhehe ja. Maar als ie nog een natte droom van hem waarheid wil maken, moet ie Barea ophalen vanuit Dallas. Past perfect daar in die speelstijl in NY. Run and gun and no defensequote:Op woensdag 7 december 2011 10:27 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dat is een gaaf team ja! Was alleen wel fan (puur omdat het er mooi uitzag) van de Curry/Ellis combinatie. De natte droom van Mike d'Antoni was dat team.
En dat zou een goede fit zijn voor de Celtics.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh en de eerst amnesty is bekend: Richard Jefferson mag zijn koffers inpakken en vertrekken uit San Antonio.
En z'n voornaam: Metta..quote:Op donderdag 8 december 2011 15:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Ron Artest verandert officieel z'n naam en speelt dit seizoen met World Peace op z'n shirt..
quote:Op donderdag 8 december 2011 15:48 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En z'n voornaam: Metta..
http://en.wikipedia.org/wiki/Metta_World_Peace
Eddy Curryquote:Op donderdag 8 december 2011 18:12 schreef Djokotron het volgende:
Eddy Curry en Battier gaan tekenen bij Miami.
Knicks geloven niet meer in CP3 denk ikquote:ESPNSteinLine Marc Stein
Story nailed by @KBergCBS. Knicks have jumped ahead of GSW for Tyson Chandler. Source close to talks: "New York is Tyson's first choice."
45 seconds ago Favorite Retweet Reply
Als ze nu Felton nog haddenquote:Op donderdag 8 december 2011 19:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Knicks geloven niet meer in CP3 denk ik
Nigga what?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:09 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Breaking News Chris Paul naar de Lakers voor Bynum en Odom
Leuk, dat ze Chris Paul hebben, maar wie wordt hun Center?
Wat was er zo slecht aan de deal dan? Alsof de Lakers niks zouden opgevenquote:Op vrijdag 9 december 2011 03:12 schreef popolon het volgende:
Leuk. De Hornets eigenaar trade weer eens een kopstuk naar LA.
Rara wie de eigenaar vd Hornets is.!
Nou dat protest van heel veel andere eigenaren is er niet voor niets natuurlijk. Ik begrijp dat grote franchise teams een 'voorkeursbehandeling' krijgen i.v.m. tv rechten en merchandise, het zijn enorme markten, maar de Hornets zijn nou eenmaal eigendom vd NBA.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:35 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wat was er zo slecht aan de deal dan? Alsof de Lakers niks zouden opgeven
Howard gaat weg, da's duidelijk. Magic kan er erg goed mee wegkomen zo.quote:Howard's representatives have told the Nets that they are his preferred destination.
The Nets are ready to offer the Magic a package built around center Brook Lopez and two first-round draft picks.
quote:"Rip-through" moves, in which an offensive player swings the ball into a defender's outstretched arm and then attempts a shot once he has created contact, will be considered non-shooting fouls if the contact begins before the offensive player starts his shooting motion.
Also, on drives to the basket, a shooting foul will be called only if contact occurs after the offensive player has begun his shooting motion, not after he has initiated his leap toward the basket.
Goede aanpassing!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:34 schreef popolon het volgende:
Maar goed, ik geloof er eigenlijk maar weinig van. LA it is. Howard houdt van zon en glamour.
Aanpassing van de regels:
[..]Goede aanpassing.
Daar gaan een aantal spelers flink van balen: Wade, Pierce, Martin, Durant, Kobe.
Moet eigenlijk en offensive foul worden.quote:
quote:Chris_Broussard Chris Broussard:
Sources say Brandon Roy to announce medical retirement due to degenerative knees, possibly as soon as today
Opmerkelijk.quote:The Orlando Magic have waived guard Gilbert Arenas and designated him as the team’s amnesty player, President of Basketball Operations/General Manager Otis Smith announced today.
Read more: http://www.insidehoops.com/blog/?p=8725#ixzz1g4cvilp5
Hoezo? Dat lag toch wel in de lijn der verwachtingen, of niet?quote:
Dat ze hem weg zouden doen wel, maar ik had toch wel verwacht dat ze er nog een trade uit probeerden te slepen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Hoezo? Dat lag toch wel in de lijn der verwachtingen, of niet?
Jammer, had erg graag D-Will en Howard samen gezien, had mij een zeer goede combo geleken. Dan wordt het misschien Paul / Howard, maar dat zal dan pas in 2012 worden omdat NO en Magic niet genoeg hebben om voor de andere superstar te traden en het in LA dus niet zal gebeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef Djokotron het volgende:
Nets schijnen Nene bijna binnen te hebben. 4 jaar, 60+ miljoen dollar. Meer dan Chandler
Lijkt me sterk dat ze dan nog achter Howard aan gaan..
Perfect fit, plus, da's verjonging op de PG positie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef JayJay8 het volgende:
Als Paul niet doorgaat zou ik Billups wel graag bij LA zien eigenlijk
Stern brandt z'n klauwen daar geen tweede keer aan. Paul naar LA dus.quote:The Hornets, Lakers and Rockets have submitted a new proposed trade to the league office that would send Chris Paul to Los Angeles.
Read more: http://basketball.realgm.(...)proval#ixzz1gAdHpZ4X
quote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef Omega het volgende:
Adrian Wojnarowski reported Saturday that Dwight Howard has requested a trade to the Nets
Weinigzeggend? Volgend jaar gaan de Nets naar Brooklyn, dus is het gewoon een big market. Ik weet niet precies wat je bedoeld met weinigzeggend.quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef popolon het volgende:
geloof ik niks van dat 'superman' bij het weinigzeggende Nets zal gaan spelen. Fake moves.
Zou wel kunnen toch met D-Will samen?quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef popolon het volgende:
geloof ik niks van dat 'superman' bij het weinigzeggende Nets zal gaan spelen. Fake moves.
Howard is een glamour boy. De Nets spreken niet echt aan, net zoals bijv. de Pistons van nu. En Madison Square Garden, maakt niet uit hoe slecht de Knicks het ook doen, zal altijd het NY team zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef Omega het volgende:
[..]
Weinigzeggend? Volgend jaar gaan de Nets naar Brooklyn, dus is het gewoon een big market. Ik weet niet precies wat je bedoeld met weinigzeggend.
Howard een glamour boy? Ik vind dat wel meevallen. Overigens zijn er dan maar 2 teams waar hij heen kan gaan, de Knicks of de Lakers. Dus alle andere teams zijn weinigzeggend? Of begrijp ik je dan niet goed?quote:Op zondag 11 december 2011 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Howard is een glamour boy. De Nets spreken niet echt aan, net zoals bijv. de Pistons van nu. En Madison Square Garden, maakt niet uit hoe slecht de Knicks het ook doen, zal altijd het NY team zijn.
Kan er ook weinig aan doen maar zo is het nu wel.
Jij hebt Howard gezien tijdens de All Star de laatse 5 jaar? Echt op en top Hollywood, houdt 'ie van. Geeft hij zelf ook toe.quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Howard een glamour boy? Ik vind dat wel meevallen. Overigens zijn er dan maar 2 teams waar hij heen kan gaan, de Knicks of de Lakers. Dus alle andere teams zijn weinigzeggend? Of begrijp ik je dan niet goed?
'Awful' ?quote:Op zondag 11 december 2011 01:45 schreef TheGOAT het volgende:
Ondanks dat hij in de clutch awful is (ja ik weet dat hij Mr. Big Shot heet, maar de cijfers liegen niet) brengt hij mega veel ervaring, en rust in de tent, plus is hij een redelijk constante outside shooter (in tegenstelling tot Bibby...) die slim is en een team kan runnen.
quote:Op zondag 11 december 2011 02:01 schreef popolon het volgende:
[..]
'Awful' ?
Billups heeft dat te danken aan de pers en de succesjaren bij de Pistons. LA is in elkaar gehakt met Shaq, Kobe en Malone toen. De jaren daarna, de Pistons hadden van 2004 tm 2008 een superteam, was 'ie keer op keer clutch. Helaas is het maar bij een titel gebleven maar Billups was toen echt heer en meester.
'Awful'.![]()
Dat was een behoorlijk pak slaag. Maar daar moeten we, Pistons fans, het mee doen voor een tijd.quote:
Dus de trade die Paul naar LA zou brengen, is van de baan. Dat maakt de weg vrij voor Howard om naar de Lakers te komen.quote:
Had Jordan nou net een nieuw contract gekregen?quote:Op zondag 11 december 2011 10:33 schreef Djokotron het volgende:
Hamilton idd naar de Bulls.
DeAndre Jordan naar de Warriors.
Odom naar Dallas
Ik hou er niet van om stats te vertrouwen...quote:Op zondag 11 december 2011 02:01 schreef popolon het volgende:
[..]
'Awful' ?
Billups heeft dat te danken aan de pers en de succesjaren bij de Pistons. LA is in elkaar gehakt met Shaq, Kobe en Malone toen. De jaren daarna, de Pistons hadden van 2004 tm 2008 een superteam, was 'ie keer op keer clutch. Helaas is het maar bij een titel gebleven maar Billups was toen echt heer en meester.
'Awful'.![]()
Hoe zouden ze Billups moeten houden dan, zonder Tyson Chandler te verliezen? D'Antoni heeft gezegd dat ze Carmelo als point forward gaan laten spelen, een rol die hij wel aankan denk ik. Carmelo heeft al eerder bewezen dat hij veel assists kan halen als hij de bal domineert.quote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Knicks zullen play offs wel halen, maar zonder goede PG vind ik ze nog lang geen contender. Amare Stoudemire én Tyson Chandler zijn offensief een knap stuk minder effectief als er geen pass first, slimme guard rondloopt. En dan signen ze Mike Bibby (:') * 1000) met het idee dat er nog een andere, startende guard komt. Wie? Delonte West? Jamal Crawford? Crawford past precies in New York met z'n all flash, no substance game. Maar ik had liever gezien dat ze Billups' contract nog één jaar opaten en het een kans gaven, ook al betaal je dan boete. Want met Bibby en wie-dan-ook redden ze het niet.
Baron Davis of Rajon Rondo, als ze die weten te halen stel ik m'n mening volledig bij
Wilt hij snel een einde aan zijn carričre maken ofzo?quote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Kurt Thomas naar Blazers. Zo gaat de gemiddelde leeftijd samen met Camby lekker snel omhoog
DeAndre Jordan niet naar de Warriors, de Clippers hebben 3 dagen om het contract te evanaren.quote:Op zondag 11 december 2011 10:33 schreef Djokotron het volgende:
Hamilton idd naar de Bulls.
DeAndre Jordan naar de Warriors.
Odom naar Dallas
Under the radar. Ik vind het een geweldige speler.quote:Rockets Close To Signing Marc Gasol To $55M Deal
Read more: http://basketball.realgm.(...)gning_Marc_Gasol_To_$55M_Deal#ixzz1gGQXt1hN
Idd...quote:Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Over overpaid gesproken, DeAndre Jordan 10 mil. per jaar, Marc Gasol 13 p/j Chandler 15 p/j. En die eigenaren maar zeuren dat ze geld verliezen
Pff, zeker niet slecht. Maar een upgrade voor haywood zou voor de Mavs wel fijn zijn. Ik ben niet zo fan van hem.quote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef TheGOAT het volgende:
CP3 naar Clippers nu? Marc Gasol naar de Rockets miss, Odom naar de Mavs en godzijdank VC ook!
Kidd, VC, Odom, Nowitzki, Haywood, vanaf de bank Rudy Fernandez, Terry, Marion, Beaubois. Stacked hoor.
Gordon zou niet in de deal zitten schijnt het, alleen Kaman, Aminue, Bledsoe en die 1st round pick. Vraag me af of dit voor de Hornets beter is dan Odom/Scola of Kevin Martin / Scola. Maar ze gaan nu wel in full rebulding mode, met die matige attendence numbers daar vraag ik me af of er een team in NO blijftquote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Djokotron het volgende:
Lijkt er wel op ja.. Maar Clippers geven wel veel op hoor. Kaman, Aminu, Gordon én Minny 1st round pick (wat wel eens een hele hoge kan zijn). Maar stel je voor:
Paul/Butler/Griffin/Jordan
Kun je een aardig team van maken
Clippers wilden Gordon niet traden, maar ik vindt Kaman, Aminue en Bledsoe met 1st round pick toch niet al te veel voor Paul. Dit zou echt een major upgrade zijn voor de clippersquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Gordon zou niet in de deal zitten schijnt het, alleen Kaman, Aminue, Bledsoe en die 1st round pick. Vraag me af of dit voor de Hornets beter is dan Odom/Scola of Kevin Martin / Scola. Maar ze gaan nu wel in full rebulding mode, met die matige attendence numbers daar vraag ik me af of er een team in NO blijft
quote:The Hornets and Clippers have submitted a multi-player trade to the league office for approval that would include Chris Paul, according to a source.
The NBA wants the Clippers to add Eric Bledsoe to their offer, which already includes Eric Gordon, Chris Kaman, Al-Farouq Aminu and Minnesota's 2012 first round pick.
The deal would be done if the NBA hadn't asked for Bledsoe in addition to what is already been offered, according to a source.
Adrian Wojnarowski reports that the Clippers are currently refusing to improve their offer and that the deal is currently dead.
A source says that talks could be restructured again, but that the Clippers are reluctant to meet the exorbitant asking price for Paul.
The NBA is now running the trade talks for the Hornets, 'usurping' the power of GM Dell Demps, according to Wojnarowski.
Read more: http://basketball.realgm.(...)w_Dead#ixzz1gLp2vcJU
Ze beginnen pas 25 decemberquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
Waarom speelt de league pass de filmpjes niet af? Hij blijft bij mij maar laden. Of ben ik de enige die daar last van heeft?
De pregames staan er ook gewoon op? Alleen die laden dus niet, die zou je toch ook gewoon moeten kunnen bekijken? (waarom zouden ze er anders tussen staan)quote:
Dat dus, kwartje viel bij mij ook pas na paar minutenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er zijn nog geen pregames gespeeld, oude schedule staat nog op league pass.
Damn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, goed nieuws!
Tot en met 9 januari gratis kijken via ILP
Dat is wel inclusief playoffs en finals. Mja ik heb het er niet voor over, download het wel de volgende dag van torrents.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef Reanimation het volgende:
Wel vrij prijzig dit jaar de ILP.. 220 dollar voor het seizoen.
http://www.sportando.net/(...)ill_january_9th.htmlquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef danusz1986 het volgende:
http://img440.imageshack.us/img440/879/67229526.png (copy/paste deze link)
Ergens op twitter kwam ik deze link tegen! Hoe kan dit?
quote:Josh McRoberts has signed a two-year deal with the Lakers using their min mid-level exception, according to a source.
The Grizzlies were also interested in McRoberts.
Read more: http://basketball.realgm.(...)h_MMLE#ixzz1gSNER7H8
Nee kan niet, heb het met een vriend al eerder gedaan, op het moment dat hij inlogte werd ik uitgelogd, op het moment dat ik dan inlogde werd hij weer uitgelogdquote:Op woensdag 14 december 2011 04:27 schreef Greetings het volgende:
Is het mogelijk een ILP met 2 of 3 man te delen?
Misschien kunnen we dat ff uittesten bij de free trial. Of het nog goed werkt als 2 man tegelijk op 1 account ingelogd zijn.
Iets zegt me dat jij daar iets mee te maken gaat hebben... ?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Vanaf februari is de nieuwe site van USAsports.nl online, die wordt écht goed. Niet qua nieuws, maar wel qua diepgang en mogelijkheden voor users
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:05 schreef BusterPosey het volgende:
Nene re-signs bij de Nuggets voor 5 jaar.
Nččččččhquote:Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij daar iets mee te maken gaat hebben... ?
Ik zal vanavond eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
NččččččhWord echt heel vet. En nu we toch bezig zijn: Check de site nu vast om een abbo cadeau te geven of te vragen. Voor 28 euro een jaar lang, en de mogelijkheid om extra katernen van je favoriete sport te bestellen! Volgende nummer over Kevin Durant/Russell Westbrook, de New Look Lakers, van alles! Heel gaaf
quote:Mike Bibby – Knicks. Old, slow, defenseless, and in the way. Yes, he’s a terrific one-on-none shooter, and to be of any help he must take full advantage of whatever kick-out passes he receives when opposing defenses cluster around Carmelo Anthony and Amare Stoudemire. Nor is Bibby a good fit in Mike D’Antoni’s beep-beep offense.
Read more: http://blogs.hoopshype.co(...)o-far/#ixzz1gXH1VCFt
En veel, heel veel leuke highlights.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Reanimation het volgende:
Maar hoe dan ook Paul & Blake = Scary
Ja hier is er ook 1 maar die is vol heb ik net gehoordquote:Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef Mujahedine het volgende:
FF hier polsen:
Wordt hier aan Fantasy Basketball gedaan ? Ikzelf speel al jaren op ESPN, en ben nu op zoek naar een leuke league die wat langer meegaat dan één seizoen...
[NBA] Fantasy Basketball 2011/2012quote:Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef Mujahedine het volgende:
FF hier polsen:
Wordt hier aan Fantasy Basketball gedaan ? Ikzelf speel al jaren op ESPN, en ben nu op zoek naar een leuke league die wat langer meegaat dan één seizoen...
En dan denk je dat jij wat te klagen hebt.quote:
Volgens mij niet. Als ik inlog zie ik dat de eerste regular season wedstrijden van de 25ste als optie worden gegeven...quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:44 schreef Fukjoeman het volgende:
Zijn die pre-season games te zien op die gratis leaguepass? Wil vanavond Nets-Knicks (20u NL tijd) wel even een stukje checken.
Voor degene die interesse hebben, er is een 2e league aangemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Reanimation het volgende:
[NBA] Fantasy Basketball 2011/2012
Graag even mening/aanmelding voor een evt. 2e Fantasy League!
Uiterlijk morgen beslissing over het aanmaken van 2e league namelijk
Primaquote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Baron naar de Knicks, mits hij niet geblesseerd is een zeer goede aanvulling. Gemotiveerde Baron is nog steeds een goede point guard.
Je zegt het zelf al, het is een verwijding van de lichaamsslagader, daardoor wordt de wand van de aorta zwakker wat een grotere kans op scheuring geeft, goed dat ze dit ontdekt hebben want een gescheurde aorta is eigenlijk altijd fataal..quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef TheGOAT het volgende:
According to WebMD, an aortic aneurysm occurs when a bulge forms in part of the aorta. That area weakens, leaving it more susceptible to bursting and potentially fatal bleeding
Wat betekent dit precies? Dat hij een bloedpropje in z'n aorta heeft ofzo? Las ergens dat z'n klep geoperdeerd moest worden? Ik weet wel hoe het hart werkt met kleppen en aorta etc. maar niet wat er nou precies verkeerd is bij hem (behalve aneurysma, wat verwijding van de bloedwaten is. Hierdoor is er meer kans op scheuring.)
Een gok. Maar het proberen waard.quote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Baron naar de Knicks, mits hij niet geblesseerd is een zeer goede aanvulling. Gemotiveerde Baron is nog steeds een goede point guard.
Er gaan geruchten dat hij zijn blessure faked... Daar hoop ik maar opquote:Op maandag 19 december 2011 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Een gok. Maar het proberen waard.
Helaas zijn dat soort blessures chronisch.
??quote:Op maandag 19 december 2011 12:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij zijn blessure faked... Daar hoop ik maar op
Om andere teams af te schrikken en niet op hem te bieden. Als hij 10 weken uitgeschakeld is hebben lottery teams niets aan hem.quote:
Hij is wel degelijk geblesseerd, maar het schijnt niet (zoals hij zelf had aangegeven) om 8-10 weken te gaan maar eerder plus-minus een maand.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:20 schreef popolon het volgende:
Rugblessure, moeilijk te faken als er bewijs is.
Erg jammer voor Hayes en ook zeker voor 'mijn' Kings, was zeker een versterking geweest! Helaas verschuift Hickson nu op naar de PF, die echt voor geen meter kan verdedigen. Ik vrees dat het weer zo'n seizoen als vorig jaar gaat worden...:(.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef TheGOAT het volgende:
Chuck Hayes failed z'n physical, op zijn aandringen wordt er niets over naar buiten gebracht, vraag me sterk af wat er is... Hoop dat hij wel blijft spelen, mocht hem erg graag zien altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |