Opmerkelijk.quote:The Orlando Magic have waived guard Gilbert Arenas and designated him as the team’s amnesty player, President of Basketball Operations/General Manager Otis Smith announced today.
Read more: http://www.insidehoops.com/blog/?p=8725#ixzz1g4cvilp5
Hoezo? Dat lag toch wel in de lijn der verwachtingen, of niet?quote:
Dat ze hem weg zouden doen wel, maar ik had toch wel verwacht dat ze er nog een trade uit probeerden te slepen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:06 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Hoezo? Dat lag toch wel in de lijn der verwachtingen, of niet?
Jammer, had erg graag D-Will en Howard samen gezien, had mij een zeer goede combo geleken. Dan wordt het misschien Paul / Howard, maar dat zal dan pas in 2012 worden omdat NO en Magic niet genoeg hebben om voor de andere superstar te traden en het in LA dus niet zal gebeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef Djokotron het volgende:
Nets schijnen Nene bijna binnen te hebben. 4 jaar, 60+ miljoen dollar. Meer dan Chandler
Lijkt me sterk dat ze dan nog achter Howard aan gaan..
Perfect fit, plus, da's verjonging op de PG positie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:24 schreef JayJay8 het volgende:
Als Paul niet doorgaat zou ik Billups wel graag bij LA zien eigenlijk
Stern brandt z'n klauwen daar geen tweede keer aan. Paul naar LA dus.quote:The Hornets, Lakers and Rockets have submitted a new proposed trade to the league office that would send Chris Paul to Los Angeles.
Read more: http://basketball.realgm.(...)proval#ixzz1gAdHpZ4X
quote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef Omega het volgende:
Adrian Wojnarowski reported Saturday that Dwight Howard has requested a trade to the Nets
Weinigzeggend? Volgend jaar gaan de Nets naar Brooklyn, dus is het gewoon een big market. Ik weet niet precies wat je bedoeld met weinigzeggend.quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef popolon het volgende:
geloof ik niks van dat 'superman' bij het weinigzeggende Nets zal gaan spelen. Fake moves.
Zou wel kunnen toch met D-Will samen?quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef popolon het volgende:
geloof ik niks van dat 'superman' bij het weinigzeggende Nets zal gaan spelen. Fake moves.
Howard is een glamour boy. De Nets spreken niet echt aan, net zoals bijv. de Pistons van nu. En Madison Square Garden, maakt niet uit hoe slecht de Knicks het ook doen, zal altijd het NY team zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef Omega het volgende:
[..]
Weinigzeggend? Volgend jaar gaan de Nets naar Brooklyn, dus is het gewoon een big market. Ik weet niet precies wat je bedoeld met weinigzeggend.
Howard een glamour boy? Ik vind dat wel meevallen. Overigens zijn er dan maar 2 teams waar hij heen kan gaan, de Knicks of de Lakers. Dus alle andere teams zijn weinigzeggend? Of begrijp ik je dan niet goed?quote:Op zondag 11 december 2011 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Howard is een glamour boy. De Nets spreken niet echt aan, net zoals bijv. de Pistons van nu. En Madison Square Garden, maakt niet uit hoe slecht de Knicks het ook doen, zal altijd het NY team zijn.
Kan er ook weinig aan doen maar zo is het nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |