En veel, heel veel leuke highlights.quote:Op donderdag 15 december 2011 01:12 schreef Reanimation het volgende:
Maar hoe dan ook Paul & Blake = Scary
Ja hier is er ook 1 maar die is vol heb ik net gehoordquote:Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef Mujahedine het volgende:
FF hier polsen:
Wordt hier aan Fantasy Basketball gedaan ? Ikzelf speel al jaren op ESPN, en ben nu op zoek naar een leuke league die wat langer meegaat dan één seizoen...
[NBA] Fantasy Basketball 2011/2012quote:Op donderdag 15 december 2011 13:16 schreef Mujahedine het volgende:
FF hier polsen:
Wordt hier aan Fantasy Basketball gedaan ? Ikzelf speel al jaren op ESPN, en ben nu op zoek naar een leuke league die wat langer meegaat dan één seizoen...
En dan denk je dat jij wat te klagen hebt.quote:
Volgens mij niet. Als ik inlog zie ik dat de eerste regular season wedstrijden van de 25ste als optie worden gegeven...quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:44 schreef Fukjoeman het volgende:
Zijn die pre-season games te zien op die gratis leaguepass? Wil vanavond Nets-Knicks (20u NL tijd) wel even een stukje checken.
Voor degene die interesse hebben, er is een 2e league aangemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:06 schreef Reanimation het volgende:
[NBA] Fantasy Basketball 2011/2012
Graag even mening/aanmelding voor een evt. 2e Fantasy League!
Uiterlijk morgen beslissing over het aanmaken van 2e league namelijk
Primaquote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Baron naar de Knicks, mits hij niet geblesseerd is een zeer goede aanvulling. Gemotiveerde Baron is nog steeds een goede point guard.
Je zegt het zelf al, het is een verwijding van de lichaamsslagader, daardoor wordt de wand van de aorta zwakker wat een grotere kans op scheuring geeft, goed dat ze dit ontdekt hebben want een gescheurde aorta is eigenlijk altijd fataal..quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:45 schreef TheGOAT het volgende:
According to WebMD, an aortic aneurysm occurs when a bulge forms in part of the aorta. That area weakens, leaving it more susceptible to bursting and potentially fatal bleeding
Wat betekent dit precies? Dat hij een bloedpropje in z'n aorta heeft ofzo? Las ergens dat z'n klep geoperdeerd moest worden? Ik weet wel hoe het hart werkt met kleppen en aorta etc. maar niet wat er nou precies verkeerd is bij hem (behalve aneurysma, wat verwijding van de bloedwaten is. Hierdoor is er meer kans op scheuring.)
Een gok. Maar het proberen waard.quote:Op zondag 18 december 2011 21:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Baron naar de Knicks, mits hij niet geblesseerd is een zeer goede aanvulling. Gemotiveerde Baron is nog steeds een goede point guard.
Er gaan geruchten dat hij zijn blessure faked... Daar hoop ik maar opquote:Op maandag 19 december 2011 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Een gok. Maar het proberen waard.
Helaas zijn dat soort blessures chronisch.
??quote:Op maandag 19 december 2011 12:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij zijn blessure faked... Daar hoop ik maar op
Om andere teams af te schrikken en niet op hem te bieden. Als hij 10 weken uitgeschakeld is hebben lottery teams niets aan hem.quote:
Hij is wel degelijk geblesseerd, maar het schijnt niet (zoals hij zelf had aangegeven) om 8-10 weken te gaan maar eerder plus-minus een maand.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:20 schreef popolon het volgende:
Rugblessure, moeilijk te faken als er bewijs is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |