Dat is eventueel een mogelijkheid, zal dan wel over gestemd moeten wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:22 schreef jonkolier het volgende:
Ik zit er ook in! nieuwe speler. Als er genoeg animo is kan je toch ietsjes groter maken?
quote:There was a problem
There is not room in this league if all teams from last year return. To join, get the commissioner to increase the maximum number of teams, or remove teams that will not be returning. (Error #638)
Ik zit erinquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ik heb 2 redelijk inactieve leden van vorig jaar geschrapt, probeer het nog maar een keer
There is not room in this league if all teams from last year return. To join, get the commissioner to increase the maximum number of teams, or remove teams that will not be returning. (Error #638)quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:29 schreef Reanimation het volgende:
Vorig seizoen deden er 9 spelers mee, deze plekken blijven gereserveerd voor de desbetreffende spelers (voor ca. 1 week). De overgebleven 3 plekken gaan volgens first come first serve concept
Ik zou je alleen al een voorkeursbehandeling moeten geven vanwege je username & favorite teamquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:38 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
There is not room in this league if all teams from last year return. To join, get the commissioner to increase the maximum number of teams, or remove teams that will not be returning. (Error #638)
Zuur, aangezien ik de eerste was in het NBA-topic die begon over de fantasy-league. First come, first serve?
Dat was ook mijn standpunt, maar indien het echt zo ver komt.. zou er een poll moeten komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef popolon het volgende:
Ik zou wel 12 teams max doen, anders blijft er verrekte weinig over op de waiver.
Bedankt! Maar toen ik mijn team aan het maken was en me bij de laatste stap wilde registreren, kreeg ik weer dezelfde melding. Lijkt er op alsof iemand me weer net voor is geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Ik zou je alleen al een voorkeursbehandeling moeten geven vanwege je username & favorite team![]()
Dus bij deze.. go ahead!
Ik heb totaal 3 spelers van vorig jaar geen uitnodiging gestuurd om deel te nemen, vooral wegens lange inactiviteit vorig jaar.. deze spelers kunnen indien ze dit jaar wel van plan zijn actief deel te nemen alsnog een PM sturen naar mij (dan ga ik kijken wat er mogelijk is!).
De bastard!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Bedankt! Maar toen ik mijn team aan het maken was en me bij de laatste stap wilde registreren, kreeg ik weer dezelfde melding. Lijkt er op alsof iemand me weer net voor is geweest
Ik ben zo'n uur geleden gejoined. Er zijn nu overigens 11 teams.. hoe kan het dat je niet kunt joinen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Bedankt! Maar toen ik mijn team aan het maken was en me bij de laatste stap wilde registreren, kreeg ik weer dezelfde melding. Lijkt er op alsof iemand me weer net voor is geweest
Spelers van vorig jaar krijgen een voorkeursbehandeling! Zolang die uitgenodigd zijn nemen ze een plek in van de 12..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik ben zo'n uur geleden gejoined. Er zijn nu overigens 11 teams.. hoe kan het je niet kunt joinen?
Ben er nu wel doorgekomen! Bedankt voor de snelle service, Reanimation!quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
De bastard!In dat geval gaat ook de laatste speler van vorig jaar die nog niet gereageerd heeft weg. Try again in 1 min!
Aha.. ik doe samen met een maat van mij mee dit jaar, heb altijd ESPN Fantasy gedaan met NBA en een maat van mij ook. Ik vind echter Yahoo veel fijner (blijkt uit ervaring nu met Fantasy Hockey). Ik dacht dat het gewoon mocht..quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:53 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Spelers van vorig jaar krijgen een voorkeursbehandeling! Zolang die uitgenodigd zijn nemen ze een plek in van de 12..
No problem hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:55 schreef emokid het volgende:
[..]
Aha.. ik doe samen met een maat van mij mee dit jaar, heb altijd ESPN Fantasy gedaan met NBA en een maat van mij ook. Ik vind echter Yahoo veel fijner (blijkt uit ervaring nu met Fantasy Hockey). Ik dacht dat het gewoon mocht..
Als emokid net zo actief is in de NBA als in de NHL fantasyleague, zal dat geen probleem wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
No problem hoorzolang je maar actief meedoet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |