Idd...quote:Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef TheGOAT het volgende:
Over overpaid gesproken, DeAndre Jordan 10 mil. per jaar, Marc Gasol 13 p/j Chandler 15 p/j. En die eigenaren maar zeuren dat ze geld verliezen
Pff, zeker niet slecht. Maar een upgrade voor haywood zou voor de Mavs wel fijn zijn. Ik ben niet zo fan van hem.quote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef TheGOAT het volgende:
CP3 naar Clippers nu? Marc Gasol naar de Rockets miss, Odom naar de Mavs en godzijdank VC ook!
Kidd, VC, Odom, Nowitzki, Haywood, vanaf de bank Rudy Fernandez, Terry, Marion, Beaubois. Stacked hoor.
Gordon zou niet in de deal zitten schijnt het, alleen Kaman, Aminue, Bledsoe en die 1st round pick. Vraag me af of dit voor de Hornets beter is dan Odom/Scola of Kevin Martin / Scola. Maar ze gaan nu wel in full rebulding mode, met die matige attendence numbers daar vraag ik me af of er een team in NO blijftquote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Djokotron het volgende:
Lijkt er wel op ja.. Maar Clippers geven wel veel op hoor. Kaman, Aminu, Gordon én Minny 1st round pick (wat wel eens een hele hoge kan zijn). Maar stel je voor:
Paul/Butler/Griffin/Jordan
Kun je een aardig team van maken
Clippers wilden Gordon niet traden, maar ik vindt Kaman, Aminue en Bledsoe met 1st round pick toch niet al te veel voor Paul. Dit zou echt een major upgrade zijn voor de clippersquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Gordon zou niet in de deal zitten schijnt het, alleen Kaman, Aminue, Bledsoe en die 1st round pick. Vraag me af of dit voor de Hornets beter is dan Odom/Scola of Kevin Martin / Scola. Maar ze gaan nu wel in full rebulding mode, met die matige attendence numbers daar vraag ik me af of er een team in NO blijft
quote:The Hornets and Clippers have submitted a multi-player trade to the league office for approval that would include Chris Paul, according to a source.
The NBA wants the Clippers to add Eric Bledsoe to their offer, which already includes Eric Gordon, Chris Kaman, Al-Farouq Aminu and Minnesota's 2012 first round pick.
The deal would be done if the NBA hadn't asked for Bledsoe in addition to what is already been offered, according to a source.
Adrian Wojnarowski reports that the Clippers are currently refusing to improve their offer and that the deal is currently dead.
A source says that talks could be restructured again, but that the Clippers are reluctant to meet the exorbitant asking price for Paul.
The NBA is now running the trade talks for the Hornets, 'usurping' the power of GM Dell Demps, according to Wojnarowski.
Read more: http://basketball.realgm.(...)w_Dead#ixzz1gLp2vcJU
Ze beginnen pas 25 decemberquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
Waarom speelt de league pass de filmpjes niet af? Hij blijft bij mij maar laden. Of ben ik de enige die daar last van heeft?
De pregames staan er ook gewoon op? Alleen die laden dus niet, die zou je toch ook gewoon moeten kunnen bekijken? (waarom zouden ze er anders tussen staan)quote:
Dat dus, kwartje viel bij mij ook pas na paar minutenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Er zijn nog geen pregames gespeeld, oude schedule staat nog op league pass.
Damn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef Ricard0j het volgende:
Trouwens, goed nieuws!
Tot en met 9 januari gratis kijken via ILP
Dat is wel inclusief playoffs en finals. Mja ik heb het er niet voor over, download het wel de volgende dag van torrents.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef Reanimation het volgende:
Wel vrij prijzig dit jaar de ILP.. 220 dollar voor het seizoen.
http://www.sportando.net/(...)ill_january_9th.htmlquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef danusz1986 het volgende:
http://img440.imageshack.us/img440/879/67229526.png (copy/paste deze link)
Ergens op twitter kwam ik deze link tegen! Hoe kan dit?
quote:Josh McRoberts has signed a two-year deal with the Lakers using their min mid-level exception, according to a source.
The Grizzlies were also interested in McRoberts.
Read more: http://basketball.realgm.(...)h_MMLE#ixzz1gSNER7H8
Nee kan niet, heb het met een vriend al eerder gedaan, op het moment dat hij inlogte werd ik uitgelogd, op het moment dat ik dan inlogde werd hij weer uitgelogdquote:Op woensdag 14 december 2011 04:27 schreef Greetings het volgende:
Is het mogelijk een ILP met 2 of 3 man te delen?
Misschien kunnen we dat ff uittesten bij de free trial. Of het nog goed werkt als 2 man tegelijk op 1 account ingelogd zijn.
Iets zegt me dat jij daar iets mee te maken gaat hebben... ?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Vanaf februari is de nieuwe site van USAsports.nl online, die wordt écht goed. Niet qua nieuws, maar wel qua diepgang en mogelijkheden voor users
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:05 schreef BusterPosey het volgende:
Nene re-signs bij de Nuggets voor 5 jaar.
Nèèèèèèhquote:Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij daar iets mee te maken gaat hebben... ?
Ik zal vanavond eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
NèèèèèèhWord echt heel vet. En nu we toch bezig zijn: Check de site nu vast om een abbo cadeau te geven of te vragen. Voor 28 euro een jaar lang, en de mogelijkheid om extra katernen van je favoriete sport te bestellen! Volgende nummer over Kevin Durant/Russell Westbrook, de New Look Lakers, van alles! Heel gaaf
quote:Mike Bibby – Knicks. Old, slow, defenseless, and in the way. Yes, he’s a terrific one-on-none shooter, and to be of any help he must take full advantage of whatever kick-out passes he receives when opposing defenses cluster around Carmelo Anthony and Amare Stoudemire. Nor is Bibby a good fit in Mike D’Antoni’s beep-beep offense.
Read more: http://blogs.hoopshype.co(...)o-far/#ixzz1gXH1VCFt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |