Denk dat de Bulls vies gaan tegen vallen. Rip Hamilton is echt geen 2e scorer zoals ze nodig hebben, iemand die uit zichzelf wat kan creeren, die van niets nog iets kan maken.. Tegen de Heat hadden ze zoveel schoten met nog 7 of minder seconden op de klok, en dan moest Rose ze er uit bailen, dat zal nu niet anders zijn, en de rest is alleen maar sterker geworden. Verwacht ook niet dat Boozer opeens 20-10 op het bord gaat gooien. De Mavs zien er heel sterk uit, ben daar erg blij om (VC!) maar hun team is veel veranderd, en of dat goed voor de defense is...? 2 of zelfs 3 nieuwe starters, ik weet niet of ze het hebben om all the way te gaan. Miami is verreweg titelkandidaat 1, OKC was vorig jaar underrated en nu overrated, Russell Westbrook verpest alles daar. Ik denk 1 Miamia, dan een heeeele tijd niets, dan Chicago, Dallas, OKC, dan eventjes niets, dan Lakers, Celtics, Knicks, Spurs, dan niets, dan Knicks, Clippers, miss Nets als Dwight getrade wordt.
En de allerlaatsten?
Ik zeg (ondanks te toevoeging van Walker) Charlotte (30e), Cleveland (29), NO (28)
Only the strong survive