Weinigzeggend? Volgend jaar gaan de Nets naar Brooklyn, dus is het gewoon een big market. Ik weet niet precies wat je bedoeld met weinigzeggend.quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef popolon het volgende:
geloof ik niks van dat 'superman' bij het weinigzeggende Nets zal gaan spelen. Fake moves.
Zou wel kunnen toch met D-Will samen?quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef popolon het volgende:
geloof ik niks van dat 'superman' bij het weinigzeggende Nets zal gaan spelen. Fake moves.
Howard is een glamour boy. De Nets spreken niet echt aan, net zoals bijv. de Pistons van nu. En Madison Square Garden, maakt niet uit hoe slecht de Knicks het ook doen, zal altijd het NY team zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef Omega het volgende:
[..]
Weinigzeggend? Volgend jaar gaan de Nets naar Brooklyn, dus is het gewoon een big market. Ik weet niet precies wat je bedoeld met weinigzeggend.
Howard een glamour boy? Ik vind dat wel meevallen. Overigens zijn er dan maar 2 teams waar hij heen kan gaan, de Knicks of de Lakers. Dus alle andere teams zijn weinigzeggend? Of begrijp ik je dan niet goed?quote:Op zondag 11 december 2011 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Howard is een glamour boy. De Nets spreken niet echt aan, net zoals bijv. de Pistons van nu. En Madison Square Garden, maakt niet uit hoe slecht de Knicks het ook doen, zal altijd het NY team zijn.
Kan er ook weinig aan doen maar zo is het nu wel.
Jij hebt Howard gezien tijdens de All Star de laatse 5 jaar? Echt op en top Hollywood, houdt 'ie van. Geeft hij zelf ook toe.quote:Op zondag 11 december 2011 01:07 schreef Omega het volgende:
[..]
Howard een glamour boy? Ik vind dat wel meevallen. Overigens zijn er dan maar 2 teams waar hij heen kan gaan, de Knicks of de Lakers. Dus alle andere teams zijn weinigzeggend? Of begrijp ik je dan niet goed?
'Awful' ?quote:Op zondag 11 december 2011 01:45 schreef TheGOAT het volgende:
Ondanks dat hij in de clutch awful is (ja ik weet dat hij Mr. Big Shot heet, maar de cijfers liegen niet) brengt hij mega veel ervaring, en rust in de tent, plus is hij een redelijk constante outside shooter (in tegenstelling tot Bibby...) die slim is en een team kan runnen.
quote:Op zondag 11 december 2011 02:01 schreef popolon het volgende:
[..]
'Awful' ?
Billups heeft dat te danken aan de pers en de succesjaren bij de Pistons. LA is in elkaar gehakt met Shaq, Kobe en Malone toen. De jaren daarna, de Pistons hadden van 2004 tm 2008 een superteam, was 'ie keer op keer clutch. Helaas is het maar bij een titel gebleven maar Billups was toen echt heer en meester.
'Awful'.![]()
Dat was een behoorlijk pak slaag. Maar daar moeten we, Pistons fans, het mee doen voor een tijd.quote:
Dus de trade die Paul naar LA zou brengen, is van de baan. Dat maakt de weg vrij voor Howard om naar de Lakers te komen.quote:
Had Jordan nou net een nieuw contract gekregen?quote:Op zondag 11 december 2011 10:33 schreef Djokotron het volgende:
Hamilton idd naar de Bulls.
DeAndre Jordan naar de Warriors.
Odom naar Dallas
Ik hou er niet van om stats te vertrouwen...quote:Op zondag 11 december 2011 02:01 schreef popolon het volgende:
[..]
'Awful' ?
Billups heeft dat te danken aan de pers en de succesjaren bij de Pistons. LA is in elkaar gehakt met Shaq, Kobe en Malone toen. De jaren daarna, de Pistons hadden van 2004 tm 2008 een superteam, was 'ie keer op keer clutch. Helaas is het maar bij een titel gebleven maar Billups was toen echt heer en meester.
'Awful'.![]()
Hoe zouden ze Billups moeten houden dan, zonder Tyson Chandler te verliezen? D'Antoni heeft gezegd dat ze Carmelo als point forward gaan laten spelen, een rol die hij wel aankan denk ik. Carmelo heeft al eerder bewezen dat hij veel assists kan halen als hij de bal domineert.quote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Knicks zullen play offs wel halen, maar zonder goede PG vind ik ze nog lang geen contender. Amare Stoudemire én Tyson Chandler zijn offensief een knap stuk minder effectief als er geen pass first, slimme guard rondloopt. En dan signen ze Mike Bibby (:') * 1000) met het idee dat er nog een andere, startende guard komt. Wie? Delonte West? Jamal Crawford? Crawford past precies in New York met z'n all flash, no substance game. Maar ik had liever gezien dat ze Billups' contract nog één jaar opaten en het een kans gaven, ook al betaal je dan boete. Want met Bibby en wie-dan-ook redden ze het niet.
Baron Davis of Rajon Rondo, als ze die weten te halen stel ik m'n mening volledig bij
Wilt hij snel een einde aan zijn carrière maken ofzo?quote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef zeebeschuit het volgende:
Kurt Thomas naar Blazers. Zo gaat de gemiddelde leeftijd samen met Camby lekker snel omhoog
DeAndre Jordan niet naar de Warriors, de Clippers hebben 3 dagen om het contract te evanaren.quote:Op zondag 11 december 2011 10:33 schreef Djokotron het volgende:
Hamilton idd naar de Bulls.
DeAndre Jordan naar de Warriors.
Odom naar Dallas
Under the radar. Ik vind het een geweldige speler.quote:Rockets Close To Signing Marc Gasol To $55M Deal
Read more: http://basketball.realgm.(...)gning_Marc_Gasol_To_$55M_Deal#ixzz1gGQXt1hN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |