Geloof er geen kut van, Nene en Chandler zijn allebei zo'n 10-12 mil. waard maar niemand gaan een van deze 3 20 mil geven, zelfs Gasol niet. Met de nieuwe cap, nieuwe cap rules zijn heel weinig teams die dat kunnen. Of gaat het om Marc? dan is het helemaal krankzinnig. Wrs heeft iemand dit gewoon bedacht johquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Carmelo zet zich wel in hoor toen hij bij de knicks zat, maar dat was meestal alleen tegen grote tegenstanders zoals de heat. Tegen de cavs doet hij inderdaad geen flikker en dan verliezen ze en dat is heel frustrerend. Maargoed deze discussie kunnen we wel weer houden als het seizoen begonnen is, dan kunnen we allemaal zien wat melo dit seizoen doet.
Ik kwam dit trouwens tegen:
[..]
20 miljoen voor Chandler, wie de fuck gaat dat nou weer betalen?
Haten op Shaqquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
http://www.nba.com/video/(...)1/se_div_preview.nba
Shaqkutanalyst
Best episch, howard, cp3 en kobe vs dwade, lebron en bosh vs stoudemire, carmelo en billupsquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Multiply het volgende:
Leest net dat de Lakers achter Howard EN CP3 aanzitten. Aardig gek.
Ik vind het nog steeds jammer dat Felton en Co. wegzijn...quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:51 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Volgens mij wordt er door de media héél veel geroepen, zonder dat er ook maar iets 'sense' maakt.
CP3 en Dwight naar L.A.? Hoe dan? Dan nemen New Orleans en Orlando Artest, Odom, Gasol en Bynum wel even over? En welke spelers halen ze dan voor vervanging, in LA? En hoe ver zijn ze van plan boven de tax te gaan? Onder de nieuwe regels gaan de Lakers straks vier dollar (ongeveer) betalen voor elke dollar die ze boven de cap zitten. Dat is zelfs voor hen veel.
Net als de -random name naar NY- verhalen. Wie geeft de Knicks op, die
een ander team wil hebben? Straks met free agency kun je daar inhoudelijk over praten, nu lijkt het me nogal voorbarig. Al hebben ze wel vervanging voor Billups nodig.
Melo is in potentie helemaal niet zo'n slechte verdediger, hij doet er alleen totaal geen moeite voor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Felton en Co. wegzijn...
Ze hadden beter even kunnen wachten tot deze zomer en dan een goede versterking halen. Er is ongetwijfeld nagedacht over de Melo trade... Maar Melo werkt alleen goed als je een heel team achter hem staat dat alle rebs pakt en Defense speelt...
Billups, douglas?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
CP3 naar New York gaat niet via een trade gebeuren, NY heeft NIEMAND waarmee de trade ook maar een béétje waarschijnlijk zou worden. Orlando kan Gasol/Odom voor Dwight/Hedo's big contract traden en dan Bynum voor CP3. New Orleans krijgt waarschijnlijk niets beters dan wat ze van de Lakers kunnen krijgen..
Alleen Howard zou al mooi zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:30 schreef Multiply het volgende:
Leest net dat de Lakers achter Howard EN CP3 aanzitten. Aardig gek.
En wat moeten de Hornets met Billups??quote:
Hahaha, nee zo komen ze er welquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jared Jeffries to re-sign with Knicks for 1 year
Clippers/Warriors hebben wel meer te bieden dan Bynum. Is alleen de vraag hoe concreet deze twee worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:39 schreef TheGOAT het volgende:
CP3 naar New York gaat niet via een trade gebeuren, NY heeft NIEMAND waarmee de trade ook maar een béétje waarschijnlijk zou worden. Orlando kan Gasol/Odom voor Dwight/Hedo's big contract traden en dan Bynum voor CP3. New Orleans krijgt waarschijnlijk niets beters dan wat ze van de Lakers kunnen krijgen..
Die zag ik niet aankomen..., beste deal voor CP3 tot nu toe, Golden State wordt ook gevaarlijk als ze Chandler signen, line-up van Paul/Ellis/Wright/Lee/Chandler. Moet het zeker wel tot de WCF schoppen.quote:Chris Paul will likely be traded to the Golden State Warriors within the next few days according to sources within the Hornets organization. Wonder why I say that? Among other reasons (Mr. Sources told me), they have supposedly been preparing biographies for players who would not be inbound if Paul weren’t on the trading block. Why do that if you aren’t preparing a trade?
The most likely team to acquire CP3, the Warriors, will reportedly offer Stephen Curry, Ekpe Udoh, and Klay Thompson as primary pieces of a deal regardless of whether or not their ownership is guaranteed that Chris Paul will re-sign. As Michael said, the Hornets are and should be very high on Curry.
Tering, als ze dan nog Chandler hebben ookquote:Op woensdag 7 december 2011 10:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen..., beste deal voor CP3 tot nu toe, Golden State wordt ook gevaarlijk als ze Chandler signen, line-up van Paul/Ellis/Wright/Lee/Chandler. Moet het zeker wel tot de WCF schoppen.
Dat wordt inderdaad een leuk team op die manier.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen..., beste deal voor CP3 tot nu toe, Golden State wordt ook gevaarlijk als ze Chandler signen, line-up van Paul/Ellis/Wright/Lee/Chandler. Moet het zeker wel tot de WCF schoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |