SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
Anonimity is a bliss
Crackquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even serieus, wat voor seks hebben homos? Doe je dan gewoon je anus ipv een vagina offeuhh doe je dat gewoon niet en alleen ja weet niet. Zeg eens?![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
Is dit een goed moment om het topic binnen te komen?
Ja nee maar ik bedoel.. heteros neuken bijna altijd? Seksen jullie dan bijna altijd anaal of zitdat niet zo?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Homo's doen vrijwel alle dingen die hetero's ook doen, behalve de dingen waar een vagina bij komt kijken, omdat die niet aanwezig is in het liefdesspel.
De rest moet je zelf maar googlen.
Altijdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
Mobiel op een crackberryquote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef Tchock het volgende:
Tering wat duurde dat lang. Is Heloef dood?
Oh schatje toch, hij doet niet eens gemeen.quote:
Dankje Outpost, ik ben eigenlijk nooit zo'n zeikwijf maar vandaag even welquote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das ook een optie. Als je je gedachtes maar even ergens anders op gaat zetten.
Hee sam kan iedereen zich aanmelden bij een asiel om vrijwilligerswerk te doen ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
Voor jou toch altijd?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
Moet weleens kunnen jung.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dankje Outpost, ik ben eigenlijk nooit zo'n zeikwijf maar vandaag even wel
Jazekerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:41 schreef Samzz het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik ga wel net slapen.
Geen dank.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dankje Outpost, ik ben eigenlijk nooit zo'n zeikwijf maar vandaag even wel
Je kan altijd een mailtje sturen of ze nog mensen nodig hebben ja. Het is wel handig als je een beetje met dieren om kan gaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hee sam kan iedereen zich aanmelden bij een asiel om vrijwilligerswerk te doen ofzo?
Als de mannen in kwestie daar van houden wel, zo niet, dan niet. Serieus, het is net als hetero's hoor. Die doen ook wel eens anale seks en als ze er van houden doen ze het wat vaker.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nee maar ik bedoel.. heteros neuken bijna altijd? Seksen jullie dan bijna altijd anaal of zitdat niet zo?
Ja dat vind ik niet 't zelfde want heteros hebben een vagina dus eigenlijk keuze uit twee gaatjes waarbij ze toch dat ene gaatje liever hebben. En jullie hebben geen keuzequote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de mannen in kwestie daar van houden wel, zo niet, dan niet. Serieus, het is net als hetero's hoor. Die doen ook wel eens anale seks en als ze er van houden doen ze het wat vaker.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, ik ben pitten. Ajuus liefjes.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
Ik heb voor de verandering niet eens wat te zeiken.
Ik rol rustig alleen verder door die leventje.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, ik ben pitten. Ajuus liefjes.
Ze impliceren dat ik jank terwijl ik niet jank.quote:
Ah, we hebben niet eens een dierenasiel hierzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan altijd een mailtje sturen of ze nog mensen nodig hebben ja. Het is wel handig als je een beetje met dieren om kan gaan.
Ja, stomme TSquote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze impliceren dat ik jank terwijl ik niet jank.
Moet niet gekker worden.
Waar is hier?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah, we hebben niet eens een dierenasiel hierzoNou ja misschien als ik in Rotterdam woon
De TS is wel lief.quote:
Het tweede, kwalijk nemen kan ik het je niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij leek te huilenof ik ging er gewoon van uit. En alliteratie
Dierenpension Bellequote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Schoonhoven. Tenminste op Google vind ik niks (ja zo'n dierenhotel maar dat is iets anders)
Een dierenpension is geen asielquote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dierenpension Belle
C. G. Roosweg 19 2871 MB Schoonhoven 0182-385247
Ik zie 't idd. Rotterdam-Rijnmond heeft wel een asiel.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Schoonhoven. Tenminste op Google vind ik niks (ja zo'n dierenhotel maar dat is iets anders)
Joahhh, het dooft wel langzaam volgens mijquote:
Gaaf man!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Royco1 het volgende:
Samzz!! Had ik al verteld dat mijn hond puppy's heeft gekregen?
Trustenquote:
Ahw, schattigquote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Royco1 het volgende:
Samzz!! Had ik al verteld dat mijn hond puppy's heeft gekregen?
quote:
Ja deze ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, schattig.
De hond van mijn vriendin krijgt ergens in februari dacht ik haar pups. Alle pups zijn ook al verkocht, mja, gewild ras he
.
Neem nog een biertje oid.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef Royco1 het volgende:
Weet ik eigenlijk niet
[..]
Weet ik eigenlijk niet
Gelukkigen Donderdagquote:
Been there, done that.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Oh het is december.
Kutmaand.
Hosselscan heeft geen resultaten opgeleverd.
Ook kut.
Dat was het gejank van vandaag.
Hosselscan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Oh het is december.
Kutmaand.
Ook kut.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
Oh het is december.
Kutmaand.
Ook kut.
quote:
Flauwquote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja deze ook.
Mijn ouders willen er niet 1 houden
Is een nieuwe update van Windowsquote:
Ik zoek iets hosselbaars, nu het liefst een die mij wel ziet zitten.quote:
Mijn laptop is het aan het begeven.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem nog een biertje oid.![]()
Ik ook niet.Ik weet niet hoe je heet irl.
Moet je leren flossen?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Morgen naar de mondhygiëniste, whiehoe
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Morgen naar de mondhygiëniste, whiehoe
Ah, oké. Niets om te kunnen hosselen nee? Bummer. Ik lig op ramkoers.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zoek iets hosselbaars, nu het liefst een die mij wel ziet zitten.
Even gezocht bij vrienden van vrienden enz.
Ben jij zo moeilijk dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mannen denk ik afzweren. Als ik iets heb geleerd, dan is het wel dat ik geen relatiemateriaal ben.
Trustenquote:
Heb je helemaal correctquote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik, je noemt iemand een bejaarde maar t is niet verkeert bedoeld
Trustequote:
Neequote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mannen denk ik afzweren. Als ik iets heb geleerd, dan is het wel dat ik geen relatiemateriaal ben.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef -Datdus- het volgende:
Ik verklaar deze maand: decepter. Deceptie - december.
Coming out the closet?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik doe het ook nooit fout is het vaak gehoorde repliek. Maar ja, alsof ik dat geloof
.
Ik zit nu in mijn 'bijna alle mannen zijn kut'-fase.quote:
Ik hoop voor je dat die omgeving verder gaat dan je voordeur.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat willekeurige meiden uit mijn omgeving.
Nee, ik val niet op vrouwen op die manier.quote:
Dit is een oproep aan alle mannen hier!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nu in mijn 'bijna alle mannen zijn kut'-fase.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope helemaal niks.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké. Niets om te kunnen hosselen nee? Bummer. Ik lig op ramkoers.
Ah, je krijgt ook de hele tijd te horen dat het zeker niet aan jouw ligt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik doe het ook nooit fout is het vaak gehoorde repliek. Maar ja, alsof ik dat geloof
.
maar je hebt toch een goeie?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je meer op vrouwen geilt dan mannenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op vrouwen op die manier.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is een oproep aan alle mannen hier!
Beetje bi is niet bahquote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Soms denk ik dat je meer op vrouwen geilt dan mannen
What did I do?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trustenquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet genoeg GHB in dr drankje gedaan![]()
Nerd.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag denk ik 7 uur in Photoshop gezeten
In photoshop?! Of achter?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
hoe zit je daar in?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is een oproep aan alle mannen hier!
Uiteraard. En in het laatste geval was het ook gewoon niet mijn schuld, ik was de stabiele factorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, je krijgt ook de hele tijd te horen dat het zeker niet aan jouw ligt.
Herkenbaar
Ik werk liever met Photoshop dan dat ik erin zitquote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Klopt. Maar ik val gewoon niet op vrouwen. Al vind ik seks met vrouwen wel leuk.quote:
Ah je bent dus een vrouwquote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik val gewoon niet op vrouwen. Al vind ik seks met vrouwen wel leuk.
Als jij er in wilt zitten. Zit jij er lekker in.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Je zit toch in dat programma te werken. En is het dan achter de computer of voor? Als je er achter zit dan zie je toch niks?
Ja of jij kijkt even of je Wouter van den Bosch er tussen hebt staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn laptop is het aan het begeven.
Zijn er hier verschillende die ik zeker in de lijst heb staan.
Denk als je zoekt op telecombinatie leeuwen je me wel vind.
Als je voor de computer werkt, dan is de computer jouw werkgever.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Je zit toch in dat programma te werken. En is het dan achter de computer of voor? Als je er achter zit dan zie je toch niks?
Je zit voor de computer en werkt met een programmaquote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb 1 keer bier met samzz gedronken, en toen was de ghb niet nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet genoeg GHB in dr drankje gedaan![]()
Weetniet, geowon heb de hele dag met photoshop gewerkt?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap dat je bang bent voor hem.quote:
Had je mijn voorgaande uitspraak nodig om tot de conclusie te komen dat ik vrouw benquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef -Datdus- het volgende:
Ik verklaar deze maand: decepter. Deceptie - december.
Ja? Hij zou bang moeten zijn voor mijquote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat je bang bent voor hem.
staat zo'n leuk poppetje aan de linkerkant van een postquote:
ik doe meequote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
December.Ik ga slapen en in februari wakker worden.
Nee ik wilde eigenlijk zeggen dat de meeste vrouwen dat hebben volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had je mijn voorgaande uitspraak nodig om tot de conclusie te komen dat ik vrouw ben.
Ik heb anders nog wel een accommodatie voor je.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
Mijn ballen gaan weer naar oorspronkelijke positie bij alleen al de gedachte aan jou.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Hij zou bang moeten zijn voor mij
Skynet is taking overquote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je voor de computer werkt, dan is de computer jouw werkgever.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer bier met samzz gedronken, en toen was de ghb niet nodig
JE weet heus wel wat ik bedoel, gr viroquote:
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee ik wilde eigenlijk zeggen dat de meeste vrouwen dat hebben volgens mij, tenminste, die indruk krijg ik een beetje. Nouja, zoenen met een andere vrouw is natuurlijk anders dan nog een paar stapjes verder gaan haha, maar toch
14/02?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
Ze splitsen op in hele kleine cellen in je vader en moeder?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ballen gaan weer naar oorspronkelijke positie bij alleen al de gedachte aan jou.
Dat is weer iets te ver terug in de tijd.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze splitsen op in hele kleine cellen in je vader en moeder?
Dat komt omdat mannen al denken dat ze homo worden als ze andere mannen zien zoenen. Stelletje zeiksnorren.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
raar eigenlijk dat veel vrouwen geen problemen hebben met vrouwen zoenen, terwijl 99% van de hetero mannen geen kerels zoent
Ok dit klinkt super nastyquote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ballen gaan weer naar oorspronkelijke positie bij alleen al de gedachte aan jou.
Ik was vrij dus heb niks ingeschonken.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Skynet is taking over
[..]je hebt extra grote shots dan normaal ingeschonken voor haar?
[..]
JE weet heus wel wat ik bedoel, gr viro
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze splitsen op in hele kleine cellen in je vader en moeder?
nee hoor van mij mogen ze doen wat ze willen, maar ik val niet op kerels en vind er ook niks aantrekkelijks aan, dus zoenenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen al denken dat ze homo worden als ze andere mannen zien zoenen. Stelletje zeiksnorren.
6 dagen in die maand zijn leuk, de twee daarna wil ik door brengen met mijn grote liefde alcohol.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
Ah dan gaat het idd heel makkelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was vrij dus heb niks ingeschonken.
WT had wat biertjes bij die hard aankwamen
Nu wel jaquote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
JE weet heus wel wat ik bedoel, gr viro
Valentijnsdag hoef je niet te onthouden.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Oh.Men, het duurde 16 jaar voordat ik onthield dat kerst de 25ste was. Dat soort onzin dagen vergeet ik al helemaal.
En kan ik wel doorheen slapen *forever alone.
Waarom niet in Januari?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
Why?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Sinterklaas is leuk, Kerst is leuk, ergens daar een paar keer tussendoor chocomel drinken met vrienden in een cafeetje terwijl het sneeuwt is leuk, en dan is het wel weer klaar
Ben ook echt een koukleum.
Maar deze december wordt dan wel weer speciaal voor me
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Sinterklaas is leuk, Kerst is leuk, ergens daar een paar keer tussendoor chocomel drinken met vrienden in een cafeetje terwijl het sneeuwt is leuk, en dan is het wel weer klaar
sneeuw is leuk in het weekendquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis met een maand extra slaapquote:
Genezen, althans bijna. Ben druk bezig achterstand van studie in te halen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu wel jaWeet ik veul dat jij dat bent.
Hoe is t met je lies nep negert?
Ik weet nog steeds al die feest dagen nietquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Oh.Men, het duurde 16 jaar voordat ik onthield dat kerst de 25ste was. Dat soort onzin dagen vergeet ik al helemaal.
Kom je 2e kerstdag hier heen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Ik houd wel van een lang verhaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik moet natuurlijk niet dat soort dingen zeggen zonder ze daarna uit te leggenmaar het is een beetje een lang verhaal
![]()
Ik word in ieder geval een stuk gelukkiger
Ik wordt deze januari volgens de Nederlandse Staat volwassen. Die daarmee ook de enige is die mij als volwassen ziet.quote:
In dat geval kan je prima mijn postgeschiedenis doorlezenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd wel van een lang verhaal.
Mja ik zou graag willen!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niks mis met een maand extra slaap
Ik houd van een lang verhaal als anderen het werk voor mij doen...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In dat geval kan je prima mijn postgeschiedenis doorlezen
Vraag je de buren even of ze een maand of 2 op je kat willen passenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik zou graag willen!Mja denk dat Wodan dat niet leuk gaat vinden.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Genezen, althans bijna. Ben druk bezig achterstand van studie in te halen.
Hoe gaat het met jou rollator racecoureur?
Zijn?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan zeurt iedereen over zijn gewicht.
Altijd die mannen weer hequote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan zeurt iedereen over zijn gewicht.
Laat me raden: je brengt hem door met je vriendje?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In dat geval kan je prima mijn postgeschiedenis doorlezen
quote:
Gelukkig zijn dat jou worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt deze januari volgens de Nederlandse Staat volwassen. Die daarmee ook de enige is die mij als volwassen ziet.
Gaat m niet worden ik heb geen contact met mn buren.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vraag je de buren even of ze een maand of 2 op je kat willen passen![]()
Ik ga eten volgens mij dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je 2e kerstdag hier heen.
Gaan we zuipen en films kijken
Hmm, da's jammer.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat m niet worden ik heb geen contact met mn buren.
Nouja ik kan het gewoon wel zeggen (weten jullie meteen mijn niet radio stem excuus)quote:Op donderdag 1 december 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me raden: je brengt hem door met je vriendje?
Naat dit gaat te verquote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja een te lange winter slaap misschien als ik m veel te veel insuline geef.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hmm, da's jammer.
Kan Wodan niet mee in winterslaap ?
Ik moet eerste kerstdag bij mijn ouders eten.quote:
Nahh, das ook niet echt een oplossing hèquote:Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja een te lange winter slaap misschien als ik m veel te veel insuline geef.
Heel dapper dit Maisquote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja ik kan het gewoon wel zeggen (weten jullie meteen mijn niet radio stem excuus)
Ik zie er dan wel zo uit als in mn fobo, maar ik ben niet als meisje geboren. Zo zie ik er nu dus wel uit en zo ben ik ook gewoonmaar mijn biologische geslacht dus niet, en daar gaat een heel proces overheen waar het belangrijkste onderdeel de vrouwelijke hormonen is, en dat begint dus de 16e
Ja een beetje apart zohoeft ook niet heel het forum per sé te weten maar ze kunnen het toch zo in mn geschiedenis zien
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja ik kan het gewoon wel zeggen (weten jullie meteen mijn niet radio stem excuus)
Ik zie er dan wel zo uit als in mn fobo, maar ik ben niet als meisje geboren. Zo zie ik er nu dus wel uit en zo ben ik ook gewoonmaar mijn biologische geslacht dus niet, en daar gaat een heel proces overheen waar het belangrijkste onderdeel de vrouwelijke hormonen is, en dat begint dus de 16e
Ja een beetje apart zohoeft ook niet heel het forum per sé te weten maar ze kunnen het toch zo in mn geschiedenis zien
Nee dus eehm dan gaat t t m niet worden...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nahh, das ook niet echt een oplossing hè
Ik pak je pakje wel uitquote:Op donderdag 1 december 2011 00:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt gene idee wat ik met kerst ga doen. Ja sowieso naar mn ouders maar dat is wel okay. De rest weet ik niet
. Gelukkig zijn wij geen echte kerstvierders :p
Hier nog zo iemandquote:Op donderdag 1 december 2011 00:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt gene idee wat ik met kerst ga doen. Ja sowieso naar mn ouders maar dat is wel okay. De rest weet ik niet
Ik heb 't gelezen in R&P.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heel veel succes iigquote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is een beetje lastig om snel uit te leggen allemaalmaar gelukkig heb ik er veel steun in en blijft iedereen positief (dankje Tchock
)
Maarja, mn stem is dus nog niet.. afdat moet met logopedie. En als ik daar tevreden over ben
dan kan het.
Maar je bent gewoon een vrouw voor mijquote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is een beetje lastig om snel uit te leggen allemaalmaar gelukkig heb ik er veel steun in en blijft iedereen positief (dankje Tchock
)
Maarja, mn stem is dus nog niet.. afdat moet met logopedie. En als ik daar tevreden over ben
dan kan het.
Duidelijk en alles in je eigen tijd hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef Maisnon het volgende:
)
dan kan het.
Als jij maar gelukkig bent he, dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef Maisnon het volgende:
)
dan kan het.
Okee duidelijk, dit topic wordt met de dag diverser.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij maar gelukkig bent he, dat is het belangrijkste
1e of 2e kerst dag bij mn ouders en de andere dag gezellig met al mn vrienden hier in mijn hok.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:27 schreef Crack_ het volgende:
Zie msn-emoticonquote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, welk pakje hebben we 't over?
quote:
Hok, dat klinkt wel vies hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1e of 2e kerst dag bij mn ouders en de andere dag gezellig met al mn vrienden hier in mijn hok.
Ik dacht echt dat het een kloon was totdat hij met die filmpjes begonquote:Op donderdag 1 december 2011 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
OMG, kijk weer dandybleu, meteen weer fantastisch
Ik vind het wel fijn dat ik je dat nu kon vertellen wat ik had dit ook al een keer als lurker ergens gelezen en vond het zo raar om je er out of the blue over aan te sprekenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:28 schreef Maisnon het volgende:
)
dan kan het.
Dit, mijn slaapritme is helemaal gaar geworden.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik moet eigenlijk slapen maar ik ben totaal niet moe.
metoo, wekker gaat alweer over 5 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
Die gast is zo geniaalquote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het een kloon was totdat hij met die filmpjes begonwat een figuur
Wolvendagen wist het niet toen ik er een keer over begon, en dacht dat ze al op de hoogte was.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon een vrouw voor mij. Ook toen ik het wist toen had ik eigenlijk meer zoiets van "ah tof" dan "ohGOD tis een jongen!!" want zo voelth et echt echt echt niet
ahhahahaahahquote:Op donderdag 1 december 2011 00:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wolvendagen wist het niet toen ik er een keer over begon, en dacht dat ze al op de hoogte was.
'Ik zei dus iets van ja vandaag kon het niet anders en moest ik als jongen naar de winkel' ofzo
Dus zij helemaal verbaasd van huh en wordt je dan gedwongenwas erg grappig toen we het allebei snapten
Ook ik ben weer totaal van slag qua slaapritmequote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ook ik ben weer totaal van slag qua slaapritme
Die van mij is tot daar aan toe, maar blijf van crack af.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
SlapenKusjes op jullie kutten en piemels
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Raak jij die al aan dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van mij is tot daar aan toe, maar blijf van crack af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
maak ze dan!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach shit happens. Eigen schuld dikke schuld.
[..]
Als je vrienden hebt wel ja.
En als je ze niet hebt, is de tap voor jezelfquote:Op donderdag 1 december 2011 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach shit happens. Eigen schuld dikke schuld.
[..]
Als je vrienden hebt wel ja.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik ben geil als boter en heb niemand om het op uit te leven.
I feel your painSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar heb je nogal eens last van heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Gebruik je handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Ishimaru het volgende:
Kanaries zijn nu aan het "meezingen" met muziek van de radio stream
^ditquote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb je nogal eens last van he![]()
Ik bijt je hoofd eraf als je dat doet.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Lekkere instelling. Veel plezier op je volgende 50 kerstmissenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh, ik verneuk vriendschappen dus daar begin ik niet meer aan.
Nope sorry, heb iemand voor het grijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je woont in het oosten van het land, anders was ik wel langs gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dan weer een plus punje ja!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En als je ze niet hebt, is de tap voor jezelf![]()
Gewoon een vraagje. Ben ik het enige levende wezen op aarde dat Jiskefet echt geen reet aan vind?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Maisnon het volgende:
Geil als Boterdat stukje van Jiskefet
Dan verbeter je dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh, ik verneuk vriendschappen dus daar begin ik niet meer aan.
Heb je wel maar jij wil niet hier heen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje. Ben ik het enige levende wezen op aarde dat Jiskefet echt geen reet aan vind?
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb je nogal eens last van he![]()
Je bent een bidsprinkhaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bijt je hoofd eraf als je dat doet.
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje. Ben ik het enige levende wezen op aarde dat Jiskefet echt geen reet aan vind?
Ik vind het ook niet zo heel grappig.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Ik ben mn hele leven als zo. Dat verander je niet 1,2,3
hmmm dan zal je weinig animo voor sex vinden I'm afraid, hoe lekker je ook bent, dat is wel een zwaar offerquote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bijt je hoofd eraf als je dat doet.
Ik heb 't nog nooit gezienquote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel grappig.
Dus ik kan niet geil zijn en op mannen uitgekeken zijn?quote:
Ik zou er niet vanuit gaan dat bidden helptquote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval wel heel hard bidden als ze mijn hoofd eraf gaat bijten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |