Dan heb inderdaad een leuke dag te pakken.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou ik zowaar tevreden sterven.
Ja ik weet het ook niet man, ik verveel me, maar ik heb geen zin om iets te doen. Ik ben net een jankende Heloefquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb jij goffer ineens last van zeg?
Wel het makkelijkste gedeeltequote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Lengte boeit me niet. Nou ja, lichaamslengte dan har har har.
Sterven gemakkelijker dan gelukkig zijn? Dat zou best erg zijn!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel het makkelijkste gedeelte.
De grote liefde van mijn leven waar ik nooit meer over heen kom.quote:
Voor sommigen is die keuze heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sterven gemakkelijker dan gelukkig zijn? Dat zou best erg zijn!
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Snuf. het volgende:
Misschien moet ik net als Samz in een dierenasiel gaan werken ofzo. Vrijwilligers werk voor een paar uurtjes per week.
Tijd om te gaan slapen imo.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet man, ik verveel me, maar ik heb geen zin om iets te doen. Ik ben net een jankende Heloef
Niet zo dramatisch, vrouwen zijn niks van zichzelf. Vrouwen zijn slechts wat mannen erin zien, verder voegen ze niks toe.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De grote liefde van mijn leven waar ik nooit meer over heen kom.
Meid toch.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ook niet moe omdat ik dus helemaal niks heb gedaan en pas 12 uur opstond ofzoquote:
Ik voelde me wel heul groots op die meet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Je komt er inderdaad nooit overheen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Even serieus, wat voor seks hebben homos? Doe je dan gewoon je anus ipv een vagina offeuhh doe je dat gewoon niet en alleen ja weet niet. Zeg eens?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even serieus, wat voor seks hebben homos? Doe je dan gewoon je anus ipv een vagina offeuhh doe je dat gewoon niet en alleen ja weet niet. Zeg eens?![]()
Ik was vooral nerveus en daarna vooral goedgehumeurdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voelde me wel heul groots op die meet.
Letterlijk.
Das ook een optie. Als je je gedachtes maar even ergens anders op gaat zetten.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben ook niet moe omdat ik dus helemaal niks heb gedaan en pas 12 uur opstond ofzoIk ga zo denk ik maar gewoon wat series kijken ofzo.
Bij mij was dat de WInner Tacoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Homo's doen vrijwel alle dingen die hetero's ook doen, behalve de dingen waar een vagina bij komt kijken, omdat die niet aanwezig is in het liefdesspel.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even serieus, wat voor seks hebben homos? Doe je dan gewoon je anus ipv een vagina offeuhh doe je dat gewoon niet en alleen ja weet niet. Zeg eens?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |