SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
Beter onethisch dan oneetbaar
Ze zou op je pik kunnen zitten nu.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waar is ze nu ?
Road To The Worldcup 98quote:Op woensdag 30 november 2011 21:44 schreef robdriessen het volgende:
En er was er eentje met Tubthumping
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zou op je pik kunnen zitten nu.
Hup PMen.
Haha, dat was de ANDERE naamquote:
Gamequizquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt geen idee waar jullie het over hebben.
Ja, dat weet ik. Maar al die games zijn allemaalquote:
Je bent zo'n sterke vrouw en je gamed nietquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar al die games zijn allemaalvoor mij
.
Nee, ik heb niks met gamesquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent zo'n sterke vrouw en je gamed niet
Doeiquote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef robdriessen het volgende:
~Ik moet pleite. Veel plezier nog met de show allemaal
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:52 schreef robdriessen het volgende:
~Ik moet pleite. Veel plezier nog met de show allemaal
Ik ben in Frieslandquote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eh waar de neuk zijn jullie
Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eh waar de neuk zijn jullie
Dat is baasquote:
nou VH en Rob hadden 10 punten maar zijn pleitequote:Op woensdag 30 november 2011 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Doen volgens mij op dit moment 2 mensen mee
Ohja das ook een goeiequote:
White label plaat, waarschijnlijk DJ sharpnelquote:
Nu alquote:
Tschussquote:
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
White label plaat, waarschijnlijk DJ sharpnel
Maar kijk uit met die muziek
[..]
Nu al
Goud over je tand heen niggerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef Maisnon het volgende:
gouwe taanden zijn toch geen echte taanden
Shaun of the Dead, ander thema wel goede humor.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoi kent iemand een leuke film, beetje een droge grappige. Zoals hangover ofzo?
Wat dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Shaun of the Dead, ander thema wel goede humor.
Shoot em up.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Vervang het werkwoord in je hoofd door lopen. Is het u loop? Nee. Dus u belandt is goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Mijn taalkunde laat me in de steek... Het is toch u belandt?
Als het ook u loopt is, dan wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat deed ik. Maar in mijn hoofd klonk het gewoon even heel raar in combinatie met de rest van de zinquote:Op woensdag 30 november 2011 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervang het werkwoord in je hoofd door lopen. Is het u loop? Nee. Dus u belandt is goed.
Zombie romantische comedyquote:
Naja, eigenlijk is het niet echt in hetzelfde genre als The Hangover, maar het is een film met veel actie en schieten (oh ja joh?) maar dan zo verschrikkelijk over de top dat het gewoon tof en grappig is.quote:
How Highquote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
u belandt in de pinariequote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Penarie. En ja, ik weet 't alweer, m'n hersenen laten me even in de steekquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
u belandt in de pinarie
gewoon altijd veranderen in loopt
in google typen en je weet het antwoordtdtdtquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Penarie. En ja, ik weet 't alweer, m'n hersenen laten me even in de steek.
De muziekquote:
Ja, die heaven is a place on earth gewoon NOG verder doorgepitched.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De muziek?
Wij doen ons best voor whatever nog luisterd
Kermis soundboard erbij gepaktquote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, die heaven is a place on earth gewoon NOG verder doorgepitched.
En kermisgeluiden zijn altijd een plusje waard!
Lauquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
krijg toch de bloedkankerpleurishoere
Les Paulquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef mr-green het volgende:
Even spammen (voor beginners)
[TK] Les Paul Elektrische starter gitaar
Ik heb er ook zoneen van Epiphone en het zijn prachtige gitaren. Heb er heel veel op geleerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoneen van Epiphone en het zijn prachtige gitaren. Heb er heel veel op geleerd.ik heb dus ook een tele en die gebruik ik eigenlijk alleen nog maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil nu een betere kopen en dan is het zonde dat deze gitaar maar in de hoek staat...
Brand los.quote:
Was me niet eens opgevallen dat jij dat ding posttequote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
Erik is duidelijk populairder dan ik.![]()
![]()
Ik leef met hem mee, ik gun hem een leuke vent.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Nah ik ben de enige die zo in een topic binnen komt hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen dat jij dat ding postte
Ik gun hem dat ook maar eehm even hoi oid tegen mij zeggen is toch niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef met hem mee, ik gun hem een leuke vent.
Alleen omdat men wil weten hoe mijn date ging.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Ja ik kijk niet echt in het topic vandaar.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gun hem dat ook maar eehm even hoi oid tegen mij zeggen is toch niet zo moeilijk.
Awww dat vind ik ZZOOWW aantrekkelijk hè.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
Mijn date heeft haar haar paars geverfd. Wat de neuk.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was succesvol. Hij moest helaas wat vroeger naar huis omdat ie morgen college heeft, maar voor de rest hebben we best een toffe tijd gehad
. En het smaakt naar zo veel meer
!
De altochick?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
Mijn date heeft haar haar paars geverfd. Wat de neuk.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was succesvol. Hij moest helaas wat vroeger naar huis omdat ie morgen college heeft, maar voor de rest hebben we best een toffe tijd gehad
. En het smaakt naar zo veel meer
!
Jaquote:
Serieus?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awww dat vind ik ZZOOWW aantrekkelijk hè.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat men wil weten hoe mijn date ging.
Possiequote:
Ik weet niet hoe paars eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, paars kan altijd op een plusje rekenen bij mij.
Voor het kerstdiner?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Dit herinnert mij er aan, ik moet een date regelen.
Ik speur even verder.
Geeft ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kijk niet echt in het topic vandaar.
Toen zag ik hem toen dacht ik "oeh even polsen"
Succesquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Dit herinnert mij er aan, ik moet een date regelen.
Ik speur even verder.
Kallem hèquote:
Derde date hoort toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij nodigde me uit mee naar zijn thuis te komen. Ik zei "volgende keer."
.
Nee voor dat ik 18 word, ultieme middel om volledig het gezeik van vorige week te vergeten.quote:
Vind ik leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Hmzzzz das minder...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kallem hè
Nog steeds op zoek naar werk. Heb nog niet wat kunnen vinden
En daar ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzzz das minder...![]()
Ja ook rustig.
Bedankt, de leuke meisjes zijn zo'n beetje op en geilen allemaal op ouder.quote:
Elke ochtend zie ik allemaal kippetjes van buitenlands allooi ronddartelen in jouw buurt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee voor dat ik 18 word, ultieme middel om volledig het gezeik van vorige week te vergeten.
Stiekem een beetje hard 2 get spelen?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Stop being sad, start being awesome.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt, de leuke meisjes zijn zo'n beetje op en geilen allemaal op ouder.
Awww, kealke tochquote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt, de leuke meisjes zijn zo'n beetje op en geilen allemaal op ouder.
Ik val over het algemeen op Nederlands Fabrikaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke ochtend zie ik allemaal kippetjes van buitenlands allooi ronddartelen in jouw buurt.
Zijn die niets voor je?
Watertornado is soms toch de koning van de Nederlandse taal hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke ochtend zie ik allemaal kippetjes van buitenlands allooi ronddartelen in jouw buurt.
Zijn die niets voor je?
Dank uquote:
Beetjequote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stiekem een beetje hard 2 get spelen?
De halffabrikaten zijn het best.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val over het algemeen op Nederlands Fabrikaat.
Ik zeik toch niet over mezelf.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Stop being sad, start being awesome.
Eens.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De halffabrikaten zijn het best.
Nou. Dit is wel erg break voor mij hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
luistern jullie nog de mooie muziek?
Snap ik maar als je te snel toegeeft, is t ook sneller minder spannend imo.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje. Niet te veel want ik wil zelf ook wel gewoon
.
quote:
Daar ben ik nooit op gevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De halffabrikaten zijn het best.
Ik luisterquote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
luistern jullie nog de mooie muziek?
Ik heb vandaag bloed uit mijn enkels gelopen en dat droogt dan weer op in je sok maar dat trekt dus een beetje en doet best wel au.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Ik voel me zo'n doelloze nietsnut vandaag.
Faye?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit op gevallen eigenlijk.
Ik nam vandaag vrij, wilde was huiswerk maken maar het kan me gewoon niet boeien, kutvak. En dus voer ik geen flikker uit en vergooi mijn leven in ons systeem.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bloed uit mijn enkels gelopen en dat droogt dan weer op in je sok maar dat trekt dus een beetje en doet best wel au.
Ik luister overigens wel.
Oh ja die is half Indisch, nevermind.quote:
Ga liften naar Barcelona mijn jong. Fuck ons systeem.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik nam vandaag vrij, wilde was huiswerk maken maar het kan me gewoon niet boeien, kutvak. En dus voer ik geen flikker uit en vergooi mijn leven in ons systeem.
Oh jawel. En hoe.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit op gevallen eigenlijk.
Nou, daweeik gewoonquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet jij of mijn jopeuh beste jopeuh zijn?
Ik zit mobiel, ik whatsapp en msn. Ik kan jou ook op de laatste plaats zettenquote:
Mosterd na de maaltijd schat:quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja die is half Indisch, nevermind.
Maar om nou te zeggen dat er ook maar enigzins mee te maken had, nah.
DOEN DANquote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, ik whatsapp en msn. Ik kan jou ook op de laatste plaats zetten
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
Nou ja er word mij gesommerd af te sluiten, moet niet gekker worden in dit huis.
Ik kom terug mobiel.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bedankt voor het niet luisteren :w doeiiii
Latersquote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bedankt voor het niet luisteren :w doeiiii
Sssst nooit toegeven datquote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal niet rebels en luister braaf naar mijn moeder maar goed.
Dat wisten we al en daarom is je vorige post ook nog niet gequote.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal niet rebels en luister braaf naar mijn moeder maar goed.
Er valt niks te hosselen in dit topic, dus dat maakt niet uit.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:
Die PI zegt genoegquote:
Niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je nog niet geslagen heb
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zaterdag op zn billetjes gok ik.
Dat maakt het extra geilquote:
Nog hmm? Ik jou wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je nog niet geslagen heb
Ga lekker Joran van der Sloot achterna.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
Als ik echt cool was zou ik gewoon een vlucht boeken naar fucking Argentinië en daar gaan wonen ofzo.
Heeft geen indruk gemaakt denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Afgelopen weekend. Een voltreffer op je bips.
Ik doe het wel over.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heeft geen indruk gemaakt denk ik.
GAD-VER-DAMMEquote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef gewoonfaye het volgende:
Of de rest maakte nog veel meer indruk natuurlijk.
Jijquote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GAD-VER-DAMMEMet je kleffe gedoe.
Pertinent onwaarquote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Er valt niks te hosselen in dit topic, dus dat maakt niet uit.
Zeg jat mijn teksten niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
GAD-VER-DAMMEMet je kleffe gedoe.
Natuurlijk. Maar die komt niet op FOK!.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg jat mijn teksten niet.
Je hebt al genoeg van me gejat.
Oeh noem eens namenquote:
Dan zou ik zowaar tevreden stervenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
Als ik morgen sterf is dit de laatste dag van mijn leven geweest, jezus wat kut.
DM of pm mag ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar die komt niet op FOK!.
Waar heb jij goffer ineens last van zeg?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Snuf. het volgende:
Als ik morgen sterf is dit de laatste dag van mijn leven geweest, jezus wat kut.
Dan heb inderdaad een leuke dag te pakken.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou ik zowaar tevreden sterven.
Ja ik weet het ook niet man, ik verveel me, maar ik heb geen zin om iets te doen. Ik ben net een jankende Heloefquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar heb jij goffer ineens last van zeg?
Wel het makkelijkste gedeeltequote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Lengte boeit me niet. Nou ja, lichaamslengte dan har har har.
Sterven gemakkelijker dan gelukkig zijn? Dat zou best erg zijn!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel het makkelijkste gedeelte.
De grote liefde van mijn leven waar ik nooit meer over heen kom.quote:
Voor sommigen is die keuze heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sterven gemakkelijker dan gelukkig zijn? Dat zou best erg zijn!
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Snuf. het volgende:
Misschien moet ik net als Samz in een dierenasiel gaan werken ofzo. Vrijwilligers werk voor een paar uurtjes per week.
Tijd om te gaan slapen imo.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet man, ik verveel me, maar ik heb geen zin om iets te doen. Ik ben net een jankende Heloef
Niet zo dramatisch, vrouwen zijn niks van zichzelf. Vrouwen zijn slechts wat mannen erin zien, verder voegen ze niks toe.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
De grote liefde van mijn leven waar ik nooit meer over heen kom.
Meid toch.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ook niet moe omdat ik dus helemaal niks heb gedaan en pas 12 uur opstond ofzoquote:
Ik voelde me wel heul groots op die meet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Je komt er inderdaad nooit overheen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Even serieus, wat voor seks hebben homos? Doe je dan gewoon je anus ipv een vagina offeuhh doe je dat gewoon niet en alleen ja weet niet. Zeg eens?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even serieus, wat voor seks hebben homos? Doe je dan gewoon je anus ipv een vagina offeuhh doe je dat gewoon niet en alleen ja weet niet. Zeg eens?![]()
Ik was vooral nerveus en daarna vooral goedgehumeurdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voelde me wel heul groots op die meet.
Letterlijk.
Das ook een optie. Als je je gedachtes maar even ergens anders op gaat zetten.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ben ook niet moe omdat ik dus helemaal niks heb gedaan en pas 12 uur opstond ofzoIk ga zo denk ik maar gewoon wat series kijken ofzo.
Bij mij was dat de WInner Tacoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Homo's doen vrijwel alle dingen die hetero's ook doen, behalve de dingen waar een vagina bij komt kijken, omdat die niet aanwezig is in het liefdesspel.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even serieus, wat voor seks hebben homos? Doe je dan gewoon je anus ipv een vagina offeuhh doe je dat gewoon niet en alleen ja weet niet. Zeg eens?![]()
Ik ben er al over heen schat.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch, vrouwen zijn niks van zichzelf. Vrouwen zijn slechts wat mannen erin zien, verder voegen ze niks toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |