Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
Nou ja er word mij gesommerd af te sluiten, moet niet gekker worden in dit huis.
Ik kom terug mobiel.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bedankt voor het niet luisteren :w doeiiii
Latersquote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bedankt voor het niet luisteren :w doeiiii
Sssst nooit toegeven datquote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal niet rebels en luister braaf naar mijn moeder maar goed.
Dat wisten we al en daarom is je vorige post ook nog niet gequote.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal niet rebels en luister braaf naar mijn moeder maar goed.
Er valt niks te hosselen in dit topic, dus dat maakt niet uit.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:
Die PI zegt genoegquote:
Niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je nog niet geslagen heb
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zaterdag op zn billetjes gok ik.
Dat maakt het extra geilquote:
Nog hmm? Ik jou wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je nog niet geslagen heb
Ga lekker Joran van der Sloot achterna.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
Als ik echt cool was zou ik gewoon een vlucht boeken naar fucking Argentinië en daar gaan wonen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |