Nou. Dit is wel erg break voor mij hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
luistern jullie nog de mooie muziek?
Snap ik maar als je te snel toegeeft, is t ook sneller minder spannend imo.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje. Niet te veel want ik wil zelf ook wel gewoon
.
quote:
Daar ben ik nooit op gevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De halffabrikaten zijn het best.
Ik luisterquote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
luistern jullie nog de mooie muziek?
Ik heb vandaag bloed uit mijn enkels gelopen en dat droogt dan weer op in je sok maar dat trekt dus een beetje en doet best wel au.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Snuf. het volgende:
Ik voel me zo'n doelloze nietsnut vandaag.
Faye?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit op gevallen eigenlijk.
Ik nam vandaag vrij, wilde was huiswerk maken maar het kan me gewoon niet boeien, kutvak. En dus voer ik geen flikker uit en vergooi mijn leven in ons systeem.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bloed uit mijn enkels gelopen en dat droogt dan weer op in je sok maar dat trekt dus een beetje en doet best wel au.
Ik luister overigens wel.
Oh ja die is half Indisch, nevermind.quote:
Ga liften naar Barcelona mijn jong. Fuck ons systeem.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik nam vandaag vrij, wilde was huiswerk maken maar het kan me gewoon niet boeien, kutvak. En dus voer ik geen flikker uit en vergooi mijn leven in ons systeem.
Oh jawel. En hoe.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit op gevallen eigenlijk.
Nou, daweeik gewoonquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet jij of mijn jopeuh beste jopeuh zijn?
Ik zit mobiel, ik whatsapp en msn. Ik kan jou ook op de laatste plaats zettenquote:
Mosterd na de maaltijd schat:quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja die is half Indisch, nevermind.
Maar om nou te zeggen dat er ook maar enigzins mee te maken had, nah.
DOEN DANquote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, ik whatsapp en msn. Ik kan jou ook op de laatste plaats zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |