quote:Op woensdag 30 november 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzzz das minder...![]()
Ja ook rustig.
Bedankt, de leuke meisjes zijn zo'n beetje op en geilen allemaal op ouder.quote:
Elke ochtend zie ik allemaal kippetjes van buitenlands allooi ronddartelen in jouw buurt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee voor dat ik 18 word, ultieme middel om volledig het gezeik van vorige week te vergeten.
Stiekem een beetje hard 2 get spelen?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij nodigde me uit mee naar zijn thuis te komen. Ik zei "volgende keer."
.
Stop being sad, start being awesome.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt, de leuke meisjes zijn zo'n beetje op en geilen allemaal op ouder.
Awww, kealke tochquote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt, de leuke meisjes zijn zo'n beetje op en geilen allemaal op ouder.
Ik val over het algemeen op Nederlands Fabrikaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke ochtend zie ik allemaal kippetjes van buitenlands allooi ronddartelen in jouw buurt.
Zijn die niets voor je?
Watertornado is soms toch de koning van de Nederlandse taal hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke ochtend zie ik allemaal kippetjes van buitenlands allooi ronddartelen in jouw buurt.
Zijn die niets voor je?
Dank uquote:
Beetjequote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stiekem een beetje hard 2 get spelen?
De halffabrikaten zijn het best.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik val over het algemeen op Nederlands Fabrikaat.
Ik zeik toch niet over mezelf.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Stop being sad, start being awesome.
Eens.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De halffabrikaten zijn het best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |