Ja ik kijk niet echt in het topic vandaar.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gun hem dat ook maar eehm even hoi oid tegen mij zeggen is toch niet zo moeilijk.
Awww dat vind ik ZZOOWW aantrekkelijk hè.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
Mijn date heeft haar haar paars geverfd. Wat de neuk.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was succesvol. Hij moest helaas wat vroeger naar huis omdat ie morgen college heeft, maar voor de rest hebben we best een toffe tijd gehad
. En het smaakt naar zo veel meer
!
De altochick?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Snuf. het volgende:
Mijn date heeft haar haar paars geverfd. Wat de neuk.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Date was succesvol. Hij moest helaas wat vroeger naar huis omdat ie morgen college heeft, maar voor de rest hebben we best een toffe tijd gehad
. En het smaakt naar zo veel meer
!
Jaquote:
Serieus?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awww dat vind ik ZZOOWW aantrekkelijk hè.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat men wil weten hoe mijn date ging.
Possiequote:
Ik weet niet hoe paars eigenlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, paars kan altijd op een plusje rekenen bij mij.
Voor het kerstdiner?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Dit herinnert mij er aan, ik moet een date regelen.
Ik speur even verder.
Geeft ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kijk niet echt in het topic vandaar.
Toen zag ik hem toen dacht ik "oeh even polsen"
Succesquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Dit herinnert mij er aan, ik moet een date regelen.
Ik speur even verder.
Kallem hèquote:
Derde date hoort toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij nodigde me uit mee naar zijn thuis te komen. Ik zei "volgende keer."
.
Nee voor dat ik 18 word, ultieme middel om volledig het gezeik van vorige week te vergeten.quote:
Vind ik leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Hmzzzz das minder...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kallem hè
Nog steeds op zoek naar werk. Heb nog niet wat kunnen vinden
En daar ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |