Les Paulquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef mr-green het volgende:
Even spammen (voor beginners)
[TK] Les Paul Elektrische starter gitaar
Ik heb er ook zoneen van Epiphone en het zijn prachtige gitaren. Heb er heel veel op geleerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoneen van Epiphone en het zijn prachtige gitaren. Heb er heel veel op geleerd.ik heb dus ook een tele en die gebruik ik eigenlijk alleen nog maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil nu een betere kopen en dan is het zonde dat deze gitaar maar in de hoek staat...
Brand los.quote:
Was me niet eens opgevallen dat jij dat ding posttequote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
Erik is duidelijk populairder dan ik.![]()
![]()
Ik leef met hem mee, ik gun hem een leuke vent.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Nah ik ben de enige die zo in een topic binnen komt hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen dat jij dat ding postte
Ik gun hem dat ook maar eehm even hoi oid tegen mij zeggen is toch niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef met hem mee, ik gun hem een leuke vent.
Alleen omdat men wil weten hoe mijn date ging.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |