Shoot em up.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoi kent iemand een leuke film, beetje een droge grappige. Zoals hangover ofzo?
Vervang het werkwoord in je hoofd door lopen. Is het u loop? Nee. Dus u belandt is goed.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Mijn taalkunde laat me in de steek... Het is toch u belandt?
Als het ook u loopt is, dan wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat deed ik. Maar in mijn hoofd klonk het gewoon even heel raar in combinatie met de rest van de zinquote:Op woensdag 30 november 2011 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervang het werkwoord in je hoofd door lopen. Is het u loop? Nee. Dus u belandt is goed.
Zombie romantische comedyquote:
Naja, eigenlijk is het niet echt in hetzelfde genre als The Hangover, maar het is een film met veel actie en schieten (oh ja joh?) maar dan zo verschrikkelijk over de top dat het gewoon tof en grappig is.quote:
How Highquote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoi kent iemand een leuke film, beetje een droge grappige. Zoals hangover ofzo?
u belandt in de pinariequote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Penarie. En ja, ik weet 't alweer, m'n hersenen laten me even in de steekquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
u belandt in de pinarie
gewoon altijd veranderen in loopt
in google typen en je weet het antwoordtdtdtquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Penarie. En ja, ik weet 't alweer, m'n hersenen laten me even in de steek.
De muziekquote:
Ja, die heaven is a place on earth gewoon NOG verder doorgepitched.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De muziek?
Wij doen ons best voor whatever nog luisterd
Kermis soundboard erbij gepaktquote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, die heaven is a place on earth gewoon NOG verder doorgepitched.
En kermisgeluiden zijn altijd een plusje waard!
Lauquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef Watertornado het volgende:
krijg toch de bloedkankerpleurishoere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |