quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet genoeg GHB in dr drankje gedaan![]()
Nerd.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb vandaag denk ik 7 uur in Photoshop gezeten
In photoshop?! Of achter?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
hoe zit je daar in?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit is een oproep aan alle mannen hier!
Uiteraard. En in het laatste geval was het ook gewoon niet mijn schuld, ik was de stabiele factorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, je krijgt ook de hele tijd te horen dat het zeker niet aan jouw ligt.
Herkenbaar
Ik werk liever met Photoshop dan dat ik erin zitquote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Maisnon het volgende:
Klopt. Maar ik val gewoon niet op vrouwen. Al vind ik seks met vrouwen wel leuk.quote:
Ah je bent dus een vrouwquote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik val gewoon niet op vrouwen. Al vind ik seks met vrouwen wel leuk.
Als jij er in wilt zitten. Zit jij er lekker in.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Je zit toch in dat programma te werken. En is het dan achter de computer of voor? Als je er achter zit dan zie je toch niks?
Ja of jij kijkt even of je Wouter van den Bosch er tussen hebt staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn laptop is het aan het begeven.
Zijn er hier verschillende die ik zeker in de lijst heb staan.
Denk als je zoekt op telecombinatie leeuwen je me wel vind.
Als je voor de computer werkt, dan is de computer jouw werkgever.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Je zit toch in dat programma te werken. En is het dan achter de computer of voor? Als je er achter zit dan zie je toch niks?
Je zit voor de computer en werkt met een programmaquote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb 1 keer bier met samzz gedronken, en toen was de ghb niet nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Niet genoeg GHB in dr drankje gedaan![]()
Weetniet, geowon heb de hele dag met photoshop gewerkt?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap dat je bang bent voor hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |