Ja dat vind ik niet 't zelfde want heteros hebben een vagina dus eigenlijk keuze uit twee gaatjes waarbij ze toch dat ene gaatje liever hebben. En jullie hebben geen keuzequote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de mannen in kwestie daar van houden wel, zo niet, dan niet. Serieus, het is net als hetero's hoor. Die doen ook wel eens anale seks en als ze er van houden doen ze het wat vaker.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, ik ben pitten. Ajuus liefjes.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
Ik heb voor de verandering niet eens wat te zeiken.
Ik rol rustig alleen verder door die leventje.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, ik ben pitten. Ajuus liefjes.
Ze impliceren dat ik jank terwijl ik niet jank.quote:
Ah, we hebben niet eens een dierenasiel hierzoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan altijd een mailtje sturen of ze nog mensen nodig hebben ja. Het is wel handig als je een beetje met dieren om kan gaan.
Ja, stomme TSquote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze impliceren dat ik jank terwijl ik niet jank.
Moet niet gekker worden.
Waar is hier?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ah, we hebben niet eens een dierenasiel hierzoNou ja misschien als ik in Rotterdam woon
De TS is wel lief.quote:
Het tweede, kwalijk nemen kan ik het je niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij leek te huilenof ik ging er gewoon van uit. En alliteratie
Dierenpension Bellequote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Schoonhoven. Tenminste op Google vind ik niks (ja zo'n dierenhotel maar dat is iets anders)
Een dierenpension is geen asielquote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dierenpension Belle
C. G. Roosweg 19 2871 MB Schoonhoven 0182-385247
Ik zie 't idd. Rotterdam-Rijnmond heeft wel een asiel.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Schoonhoven. Tenminste op Google vind ik niks (ja zo'n dierenhotel maar dat is iets anders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |