Wolvendagen wist het niet toen ik er een keer over begon, en dacht dat ze al op de hoogte was.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon een vrouw voor mij. Ook toen ik het wist toen had ik eigenlijk meer zoiets van "ah tof" dan "ohGOD tis een jongen!!" want zo voelth et echt echt echt niet
ahhahahaahahquote:Op donderdag 1 december 2011 00:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wolvendagen wist het niet toen ik er een keer over begon, en dacht dat ze al op de hoogte was.
'Ik zei dus iets van ja vandaag kon het niet anders en moest ik als jongen naar de winkel' ofzo
Dus zij helemaal verbaasd van huh en wordt je dan gedwongenwas erg grappig toen we het allebei snapten
Ook ik ben weer totaal van slag qua slaapritmequote:Op donderdag 1 december 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik moet eigenlijk slapen maar ik ben totaal niet moe.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ook ik ben weer totaal van slag qua slaapritme
Die van mij is tot daar aan toe, maar blijf van crack af.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
SlapenKusjes op jullie kutten en piemels
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
Raak jij die al aan dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die van mij is tot daar aan toe, maar blijf van crack af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
maak ze dan!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach shit happens. Eigen schuld dikke schuld.
[..]
Als je vrienden hebt wel ja.
En als je ze niet hebt, is de tap voor jezelfquote:Op donderdag 1 december 2011 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach shit happens. Eigen schuld dikke schuld.
[..]
Als je vrienden hebt wel ja.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik ben geil als boter en heb niemand om het op uit te leven.
I feel your painSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar heb je nogal eens last van heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Gebruik je handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Ishimaru het volgende:
Kanaries zijn nu aan het "meezingen" met muziek van de radio stream
^ditquote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb je nogal eens last van he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |