nee hoor van mij mogen ze doen wat ze willen, maar ik val niet op kerels en vind er ook niks aantrekkelijks aan, dus zoenenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen al denken dat ze homo worden als ze andere mannen zien zoenen. Stelletje zeiksnorren.
6 dagen in die maand zijn leuk, de twee daarna wil ik door brengen met mijn grote liefde alcohol.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
December.Ik ga slapen en in februari wakker worden.
Ah dan gaat het idd heel makkelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was vrij dus heb niks ingeschonken.
WT had wat biertjes bij die hard aankwamen
Nu wel jaquote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
JE weet heus wel wat ik bedoel, gr viro
Valentijnsdag hoef je niet te onthouden.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Oh.Men, het duurde 16 jaar voordat ik onthield dat kerst de 25ste was. Dat soort onzin dagen vergeet ik al helemaal.
En kan ik wel doorheen slapen *forever alone.
Waarom niet in Januari?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Myraela het volgende:
December.Ik ga slapen en in februari wakker worden.
Why?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Sinterklaas is leuk, Kerst is leuk, ergens daar een paar keer tussendoor chocomel drinken met vrienden in een cafeetje terwijl het sneeuwt is leuk, en dan is het wel weer klaar
Ben ook echt een koukleum.
Maar deze december wordt dan wel weer speciaal voor me
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Sinterklaas is leuk, Kerst is leuk, ergens daar een paar keer tussendoor chocomel drinken met vrienden in een cafeetje terwijl het sneeuwt is leuk, en dan is het wel weer klaar
sneeuw is leuk in het weekendquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Niks mis met een maand extra slaapquote:
Genezen, althans bijna. Ben druk bezig achterstand van studie in te halen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu wel jaWeet ik veul dat jij dat bent.
Hoe is t met je lies nep negert?
Ik weet nog steeds al die feest dagen nietquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Oh.Men, het duurde 16 jaar voordat ik onthield dat kerst de 25ste was. Dat soort onzin dagen vergeet ik al helemaal.
Kom je 2e kerstdag hier heen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Ik houd wel van een lang verhaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik moet natuurlijk niet dat soort dingen zeggen zonder ze daarna uit te leggenmaar het is een beetje een lang verhaal
![]()
Ik word in ieder geval een stuk gelukkiger
Ik wordt deze januari volgens de Nederlandse Staat volwassen. Die daarmee ook de enige is die mij als volwassen ziet.quote:
In dat geval kan je prima mijn postgeschiedenis doorlezenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik houd wel van een lang verhaal.
Mja ik zou graag willen!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niks mis met een maand extra slaap
Ik houd van een lang verhaal als anderen het werk voor mij doen...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In dat geval kan je prima mijn postgeschiedenis doorlezen
Vraag je de buren even of ze een maand of 2 op je kat willen passenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik zou graag willen!Mja denk dat Wodan dat niet leuk gaat vinden.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Genezen, althans bijna. Ben druk bezig achterstand van studie in te halen.
Hoe gaat het met jou rollator racecoureur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |