Ik bijt je hoofd eraf als je dat doet.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
SlapenKusjes op jullie kutten en piemels
Lekkere instelling. Veel plezier op je volgende 50 kerstmissenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh, ik verneuk vriendschappen dus daar begin ik niet meer aan.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeh, ik ben geil als boter en heb niemand om het op uit te leven.
Nope sorry, heb iemand voor het grijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je woont in het oosten van het land, anders was ik wel langs gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dan weer een plus punje ja!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En als je ze niet hebt, is de tap voor jezelf![]()
Gewoon een vraagje. Ben ik het enige levende wezen op aarde dat Jiskefet echt geen reet aan vind?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Maisnon het volgende:
Geil als Boterdat stukje van Jiskefet
Dan verbeter je dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh, ik verneuk vriendschappen dus daar begin ik niet meer aan.
Heb je wel maar jij wil niet hier heen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje. Ben ik het enige levende wezen op aarde dat Jiskefet echt geen reet aan vind?
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heb je nogal eens last van he![]()
Je bent een bidsprinkhaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bijt je hoofd eraf als je dat doet.
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje. Ben ik het enige levende wezen op aarde dat Jiskefet echt geen reet aan vind?
Ik vind het ook niet zo heel grappig.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik dat ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.Ik ben mn hele leven als zo. Dat verander je niet 1,2,3
hmmm dan zal je weinig animo voor sex vinden I'm afraid, hoe lekker je ook bent, dat is wel een zwaar offerquote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bijt je hoofd eraf als je dat doet.
Ik heb 't nog nooit gezienquote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel grappig.
Dus ik kan niet geil zijn en op mannen uitgekeken zijn?quote:
Ik zou er niet vanuit gaan dat bidden helptquote:Op donderdag 1 december 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet in ieder geval wel heel hard bidden als ze mijn hoofd eraf gaat bijten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |