Zijn?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan zeurt iedereen over zijn gewicht.
Altijd die mannen weer hequote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan zeurt iedereen over zijn gewicht.
Laat me raden: je brengt hem door met je vriendje?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In dat geval kan je prima mijn postgeschiedenis doorlezen
quote:
Gelukkig zijn dat jou worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt deze januari volgens de Nederlandse Staat volwassen. Die daarmee ook de enige is die mij als volwassen ziet.
Gaat m niet worden ik heb geen contact met mn buren.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Vraag je de buren even of ze een maand of 2 op je kat willen passen![]()
Ik ga eten volgens mij dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je 2e kerstdag hier heen.
Gaan we zuipen en films kijken
Hmm, da's jammer.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat m niet worden ik heb geen contact met mn buren.
Nouja ik kan het gewoon wel zeggen (weten jullie meteen mijn niet radio stem excuus)quote:Op donderdag 1 december 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me raden: je brengt hem door met je vriendje?
Naat dit gaat te verquote:Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ballen gaan weer naar oorspronkelijke positie bij alleen al de gedachte aan jou.
Mja een te lange winter slaap misschien als ik m veel te veel insuline geef.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hmm, da's jammer.
Kan Wodan niet mee in winterslaap ?
Ik moet eerste kerstdag bij mijn ouders eten.quote:
Nahh, das ook niet echt een oplossing hèquote:Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja een te lange winter slaap misschien als ik m veel te veel insuline geef.
Heel dapper dit Maisquote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja ik kan het gewoon wel zeggen (weten jullie meteen mijn niet radio stem excuus)
Ik zie er dan wel zo uit als in mn fobo, maar ik ben niet als meisje geboren. Zo zie ik er nu dus wel uit en zo ben ik ook gewoonmaar mijn biologische geslacht dus niet, en daar gaat een heel proces overheen waar het belangrijkste onderdeel de vrouwelijke hormonen is, en dat begint dus de 16e
Ja een beetje apart zohoeft ook niet heel het forum per sé te weten maar ze kunnen het toch zo in mn geschiedenis zien
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja ik kan het gewoon wel zeggen (weten jullie meteen mijn niet radio stem excuus)
Ik zie er dan wel zo uit als in mn fobo, maar ik ben niet als meisje geboren. Zo zie ik er nu dus wel uit en zo ben ik ook gewoonmaar mijn biologische geslacht dus niet, en daar gaat een heel proces overheen waar het belangrijkste onderdeel de vrouwelijke hormonen is, en dat begint dus de 16e
Ja een beetje apart zohoeft ook niet heel het forum per sé te weten maar ze kunnen het toch zo in mn geschiedenis zien
Nee dus eehm dan gaat t t m niet worden...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nahh, das ook niet echt een oplossing hè
Ik pak je pakje wel uitquote:Op donderdag 1 december 2011 00:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt gene idee wat ik met kerst ga doen. Ja sowieso naar mn ouders maar dat is wel okay. De rest weet ik niet
. Gelukkig zijn wij geen echte kerstvierders :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |